We hebben een chat!
We hebben een chat!
Al heel lang haha, maar niemand gebruikt hem Kooi zei, maak er een sticky van, maar dat kan ik niet, dus dat moet een modje maar even doen please
Dit is de link: https://kiwiirc.com/nextclient/?setting ... b4cc064eb0
Of voor mensen die irc snappen: irc.knageroe.nl #woef
Hoe werkt het? Je vult je naam in en drukt op de knop. Dan kun je chatten. Vrij simpel
Je kunt altijd precies zien wie er op de chat zit, dus je weet ook precies wie er meeleest. Verder is hij helemaal afgeschermd, dus geen google of facebook botjes of AIVD die meeleest ofzo Mensen kunnen natuurlijk wel altijd zelf screenshots maken, dus 100% veilig is het nooit.
Ook handig voor de modjes als ze even willen overleggen, dan spreek je gewoon een tijd af en tref je elkaar daar. Voor leden ook natuurlijk.
Cleef, Mo-yi, Tamara, Misszilver en ik hebben hem gisteravond al even geprobeerd en het voelde heel erg jaren 90 notalgisch, de vervolgen tijden van TMF en Dolfijn chat werden genoemd haha. Vanavond om 9 uur ben ik er weer, voor mensen die nieuwsgierig zijn.
Ole!
Dit is de link: https://kiwiirc.com/nextclient/?setting ... b4cc064eb0
Of voor mensen die irc snappen: irc.knageroe.nl #woef
Hoe werkt het? Je vult je naam in en drukt op de knop. Dan kun je chatten. Vrij simpel
Je kunt altijd precies zien wie er op de chat zit, dus je weet ook precies wie er meeleest. Verder is hij helemaal afgeschermd, dus geen google of facebook botjes of AIVD die meeleest ofzo Mensen kunnen natuurlijk wel altijd zelf screenshots maken, dus 100% veilig is het nooit.
Ook handig voor de modjes als ze even willen overleggen, dan spreek je gewoon een tijd af en tref je elkaar daar. Voor leden ook natuurlijk.
Cleef, Mo-yi, Tamara, Misszilver en ik hebben hem gisteravond al even geprobeerd en het voelde heel erg jaren 90 notalgisch, de vervolgen tijden van TMF en Dolfijn chat werden genoemd haha. Vanavond om 9 uur ben ik er weer, voor mensen die nieuwsgierig zijn.
Ole!
- Kruimel
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Re: We hebben een chat!
Ik heb zelfs nooit gechat. Ja, met Billy van Bol
Als ik eraan denk ga ik het proberen.
Als ik eraan denk ga ik het proberen.
Het duo Olie en Bol
Je bent nooit te laat om te leren Kruim! Het is makkelijker dan forummen eigenlijk
Ik kan multitasken
- _Tiny_
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Wij hebben een modhoek om te overleggen. Dat wil ik liever niet op een chat doen. Heb ik weer iets om bij te houden.
Is het ook een idee om "ons kent ons" op de chat te doen? Ivm de gevoelige onderwerpen.
Is het ook een idee om "ons kent ons" op de chat te doen? Ivm de gevoelige onderwerpen.
Ja jullie moeten het zelf weten hoor, het was gewoon een suggestie Maar net wat je handig vindt.
Ik denk niet dat de chat een Ons Kent Ons hoekje kan vervangen. Een chat leeft alleen als er mensen zijn. Bovendien valt er niks terug te lezen en mensen kunnen niet een uur later inloggen en alsnog reageren. Het is in die zin echt niet vergelijkbaar met een forum en ook geen vervanging ervan. Wel een aanvulling. Dus als mensen op de chat zitten en graag dingen willen delen zijn ze meer dan welkom. Maar er een speciale OKO chat van te maken lijkt me niet handig.
- Mo-yi
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
jaaaa ik vond t leuk! Was ook weer lang geleden, en gelukkig erg rustig, maar kom af en toe ff binnenwaaien zou ik zeggen
Morgenavond ga ik een keer niet naar de kroeg om weer eens als vanouds lekker te chatten
Het was nostalgisch... en gek genoeg voelde het anders dan Whatsapp, wat ook een soort chat is als je allebei of met een groep online bent.
Het was nostalgisch... en gek genoeg voelde het anders dan Whatsapp, wat ook een soort chat is als je allebei of met een groep online bent.
- Alex
- Honden: 2
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
He ja, IRC, leuk! Even LimeChat weer opgraven want zit ondertussen op een Mac.
Saba 23-05-24