dingen deleten
-
EchoMira
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Re: dingen deleten
Kennelijk andere instellingen. Heb je een concreet voorbeeld?
-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 1
Deleten kan dacht ik alleen als er nog geen reactie is gekomen na jouw post.
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Was er bij de berichten die je alleen kon wijzigen toevallig na jou gepost in datzelfde topic?
Want mijn ervaring is dat je hier op het forum alles kunt deleten zolang er geen reactie op/na jouw post is.
Zodra er wel gepost is na jou in datzelfde topic kun je alleen nog wijzigen door je tekst te vervangen met een . bijvoorbeeld.
Want mijn ervaring is dat je hier op het forum alles kunt deleten zolang er geen reactie op/na jouw post is.
Zodra er wel gepost is na jou in datzelfde topic kun je alleen nog wijzigen door je tekst te vervangen met een . bijvoorbeeld.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Welke: Ierse Setters
Dat klopt.Kelperuaantjes schreef: 26 aug 2025, 09:39 Deleten kan dacht ik alleen als er nog geen reactie is gekomen na jouw post.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Dan is er denk ik al op gereageerd.
Normaal, als er nog geen reactie op geplaatst is tenminste, zou dat gewoon verwijderd moeten kunnen worden.
Lukt het niet dan zou ik even zoeken naar wie er in het moderatorteam zit en die een berichtje sturen of op het uitroepteken boven de post tikken, de onderste optie invullen en dan in het tekstveld vragen of het teamlid dat het oppakt je topic wilt verwijderen.
Normaal, als er nog geen reactie op geplaatst is tenminste, zou dat gewoon verwijderd moeten kunnen worden.
Lukt het niet dan zou ik even zoeken naar wie er in het moderatorteam zit en die een berichtje sturen of op het uitroepteken boven de post tikken, de onderste optie invullen en dan in het tekstveld vragen of het teamlid dat het oppakt je topic wilt verwijderen.
-
EchoMira
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Overigens kun je ook gewoon even pben. Dan halen kells of ik het zo weg.