Ik las dat het lijntjestopic van Suzanne weg is op het andere forum. Zonde! Dus ik dacht, ik gooi hier eens een topic met foto’s van Froo met haar Suzannelijntjes door de jaren heen. Gelijk een ode aan de favoriete lijnen van mij en van Froo. Licht van gewicht en ze gaan eeuwen mee.
Ben ook heel benieuwd naar foto’s van andere honden en hun lijntjes hoor. Kom maar op.
Jachtlijntjes van Suzanne
- Suzanne
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
Re: Jachtlijntjes van Suzanne
Nahhhh wat superleuk!!
Zo fijn dat jullie er veel plezier van hebben
Zo fijn dat jullie er veel plezier van hebben
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Wat een goed idee!
Ik gebruik eentje dagelijks voor Kika. Gewoon om van huis naar auto te gaan en omgekeerd. Snel aan en uit, veilig en licht.
Kika denkt nog altijd dat ze zonder lijntje om niet uit de auotbench kan en niet uit de poort van de tuin en dat wil ik heel graag zo houden!
Ik moet ook nog eens foto's nemen dus.
Ik gebruik eentje dagelijks voor Kika. Gewoon om van huis naar auto te gaan en omgekeerd. Snel aan en uit, veilig en licht.
Kika denkt nog altijd dat ze zonder lijntje om niet uit de auotbench kan en niet uit de poort van de tuin en dat wil ik heel graag zo houden!
Ik moet ook nog eens foto's nemen dus.
- Frootje
- Posts in topic: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Kwestie van geluk denk ik, ze is niet zo makkelijk op de foto te zetten. Aan die roze zat volgens mij een kleine musketon. Ideaal toen Froo pup was want ze was echt zo mini dat ze die grote haken niet zo fijn vond.
Wij vinden ze heel fijn. Vooral dat ze zo licht zijn, maar ze zijn ook echt wel heel sterk. Ik gebruik ze soms ook voor Mowin zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze zomaar stuk gaan of zo.
Dat moet nu inderdaad!
- Loraine
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Ik heb er meerdere, maar moet een deel weer even opzoeken.
Degene die we veel gebruiken zijn een korte knalroze (zit aan de buggy vast), een zwarte met multicolor, een blauw-donkerblauw-wit/creme politielijn en een camo politielijn.
Verder heb ik nog een effen blauwe, carnaval en ik meen nog 1-2 politielijnen liggen.
Ze zijn idd ideaal: licht, makkelijk in je zak te proppen, wasbaar, liggen fijn in de hand.
Degene die we veel gebruiken zijn een korte knalroze (zit aan de buggy vast), een zwarte met multicolor, een blauw-donkerblauw-wit/creme politielijn en een camo politielijn.
Verder heb ik nog een effen blauwe, carnaval en ik meen nog 1-2 politielijnen liggen.
Ze zijn idd ideaal: licht, makkelijk in je zak te proppen, wasbaar, liggen fijn in de hand.