Dag allemaal. Ik ben ook weer present. Budkes is de naam, gewoon voor het gemak dezelfde naam als op het oude forum.
Momenteel 5 honden hier thuis.
Good old Perry de allerliefste JRT ter wereld, inmiddels 12 en een half jaar oud en de liefde van mijn leven.
Marco mijn oudste Mechel, mijn gepensioneerde diensthond die eergisteren de leeftijd van 10 jaar bereikte.
Louitje, mijn huidige, zelf afgerichte, diensthond van nu net 4, ook een Mechelse herder.
Frank, de oranje wortel van zoon Simon, een Welsh Corgi Pembroke van 2 en een half. En last but not least Herbert, mijn kleine ondeugd van bijna 1. De kleinzoon van Perry, geboren uit een dochter van Perry. Een heerlijk hondje, het is een handvol maar ik ben tot over mijn oren verliefd op die boef.
Ik ben blij dat we op dit forum verder kunnen met elkaar. Iedereen die zich hiervoor in heeft gezet enorm bedankt!
Budkes
- Budkes
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Re: Budkes
Dankjulliewel.
Nu nog even wachten op een uitleg voor digibeten hoe een onderschrift te plaatsen, zodat ik mijn knappe mannen en dame ook in beeld.kan brengen.
Nu nog even wachten op een uitleg voor digibeten hoe een onderschrift te plaatsen, zodat ik mijn knappe mannen en dame ook in beeld.kan brengen.