En dus hun posts standaard verborgen hebben. Dat had ik langere tijd, maar ineens zag ik hun posts weer en ik kan hen niet opnieuw verbergen omdat ze beheerder of moderator zijn.
Ik zou graag weten of het weer mogelijk gemaakt kan worden.
Bij mij werkt het inderdaad ook niet.
Ik kan Kells wel toevoegen als vijand maar dat wordt niet oopgeslagen.
Ik heb verder geen vijanden dus daar is een blinde vlek.
Volgens mij werkt de functie helemaal niet en gaat het minder om mods/beheerder
EchoMira schreef: 12 dec 2025, 19:32
Bij mij werkt het inderdaad ook niet.
Ik kan Kells wel toevoegen als vijand maar dat wordt niet oopgeslagen.
Ik heb verder geen vijanden dus daar is een blinde vlek.
Volgens mij werkt de functie helemaal niet en gaat het minder om mods/beheerder
Ik heb het ook geprobeerd maar krijg de melding dat je beheerders/moderators niet kunt toevoegen als vijand.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Even ter overdenking; moet je anderen kunnen negeren door middel van een knopje? Zo werkt het in het echte leven toch ook niet? Als je iets niet wil zien, dan kun je de andere kant op kijken of in dit geval, er overheen scrollen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Kells schreef: 12 dec 2025, 20:07
Even ter overdenking; moet je anderen kunnen negeren door middel van een knopje? Zo werkt het in het echte leven toch ook niet? Als je iets niet wil zien, dan kun je de andere kant op kijken of in dit geval, er overheen scrollen.
Dat vind ik eigenlijk best wel een goede insteek. Aan de andere kant, als het kan en mensen er behoefte aan schijnen te hebben, waarom niet ?
Met bepaalde personen vond ik het in het verleden wel fijn, maar als iemand constant gequote wordt heeft het alsnog geen zin want de quotes komen gewoon in het bericht van degene die de quote plaatste te staan.
Denk aan een PdB toentertijd, puur ff als voorbeeld.
Natuurlijk moet je dat kunnen.
Ik doe het met veel dingen. Ook op fb en irritante mails bijvoorbeeld.
Wat ik niet wil zien/krijgen, vind ik ontzettend leuk om het ook effectief niet te zien of krijgen.
Ik hoop vooral dat je die functie in je eigen hoofd hebt zitten.
Maar ik heb er ook geen last van als mensen me liever niet zien.
Loraine schreef: 12 dec 2025, 20:12
Denk aan een PdB toentertijd, puur ff als voorbeeld.
Had ik geen seconde moeite mee om er straal langsheen te kijken.
Dat zijn dan van die schimmen. De jongelui zeggen NPC.
Ik lees sowieso de meeste berichten niet. Niet eens vanwege de schrijver maar vanwege het onderwerp. Dopjes sparen en Doggy dance. Testbeeld.
Het wordt natuurlijk iets anders als ik echt hatelijke rillingen voel maar dat heb ik eigenlijk nooit en als ik het wel heb helpt de negeerfunctie ook niet. Ik wéét dat ze er zijn..
Gelukkig ben ik niet wrokkig of snel gefrustreerd. Ik stop er gewoon geen energie meer in.
Het is niet mijn bedoeling een discussie op te starten. In het echte leven is dat inderdaad heel anders en op het wereldwijde web heb je er handige knopjes voor.
Ik wacht Sabine wel af. Bedankt.
Ik ben niet zo wijs en heb ook enkele mensen in de negeer.
Sommige mensen vind ik irritant en kan ik prima negeren, net zoals in het dagelijks leven. Andere mensen loop ik bij weg zodat ik bepaalde dingen niet hoef te zien of horen, beter voor mijn karma, dat lukt niet op een forum waarin je alsnog alles ziet. Dus ja dat negeer knopje is ideaal