evenementen

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
Plaats reactie
Gudrun
Posts in topic: 3
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

evenementen

Bericht door Gudrun »

Wie een evenement wil delen, bekend maken en/of nadien verslag van wil uitbrengen kan dit in dit subforum sport en spel.
Gelieve de datum van het evenement als eerste te zetten in de topictitel, zo is het voor iedereen duidelijk en terug te vinden.
mijke

Re: evenementen

Bericht door mijke »

Gudrun schreef: 19 okt 2021, 15:31 Wie een evenement wil delen, bekend maken en/of nadien verslag van wil uitbrengen kan dit in dit subforum sport en spel.
Gelieve de datum van het evenement als eerste te zetten in de topictitel, zo is het voor iedereen duidelijk en terug te vinden.
Je hebt nu geen subforum aangemaakt, maar alleen een topic. Nu ben jij de enige die de topictitel kan aanpassen ;)
_Tiny_
Posts in topic: 1
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Bericht door _Tiny_ »

mijke schreef: 20 okt 2021, 11:11
Gudrun schreef: 19 okt 2021, 15:31 Wie een evenement wil delen, bekend maken en/of nadien verslag van wil uitbrengen kan dit in dit subforum sport en spel.
Je hebt nu geen subforum aangemaakt, maar alleen een topic. Nu ben jij de enige die de topictitel kan aanpassen ;)
Nee, ze bedoeld dat evenementen in het subforum sport en spel gepost kunnen worden. Met het verzoek de datum van het evenement in de topictitel te posten. Zodat mensen meteen kunnen zien of een evenement al geweest is of niet. :Q:
Afbeelding
mijke

Bericht door mijke »

_Tiny_ schreef: 20 okt 2021, 11:19 Nee, ze bedoeld dat evenementen in het subforum sport en spel gepost kunnen worden. Met het verzoek de datum van het evenement in de topictitel te posten. Zodat mensen meteen kunnen zien of een evenement al geweest is of niet. :Q:
Oh juist, aha :lol:
Gudrun

Bericht door Gudrun »

mijke schreef: 20 okt 2021, 11:21
_Tiny_ schreef: 20 okt 2021, 11:19 Nee, ze bedoeld dat evenementen in het subforum sport en spel gepost kunnen worden. Met het verzoek de datum van het evenement in de topictitel te posten. Zodat mensen meteen kunnen zien of een evenement al geweest is of niet. :Q:
Oh juist, aha :lol:
Dit dus. maar ik ben duidelijk niet duidelijk deze keer. :Q:
mijke

Bericht door mijke »

Gudrun schreef: 20 okt 2021, 11:39 Dit dus. maar ik ben duidelijk niet duidelijk deze keer. :Q:
Betrek het niet automatisch op jezelf, het kan ook heel goed aan mijn wattenhoofd liggen :gestoord:
Gudrun

Bericht door Gudrun »

mijke schreef: 20 okt 2021, 11:44
Gudrun schreef: 20 okt 2021, 11:39 Dit dus. maar ik ben duidelijk niet duidelijk deze keer. :Q:
Betrek het niet automatisch op jezelf, het kan ook heel goed aan mijn wattenhoofd liggen :gestoord:
Neen, je bent niet de enige die het niet door had hoor :LOL:
Pauline
Posts in topic: 1
Contacteer:

Bericht door Pauline »

Maar nu heeft men het dus wel door (ik moest ook twee keer kijken). Thx :ok:
Plaats reactie