Naar aanleiding van dit topic wil ik Billie toch ook wat zorgvuldiger laten nakijken. Mijn eigen DA zei ook dat het erfelijke kaalheid was, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd. Ze is niet sloom, en al helemaal niet dik, maar ik ben er toch niet volledig gerust in, haar huidvlekjes worden steeds zichtbaarder.
Kent er iemand een goede DA in België, of net over de grens, voor een tweede opinie ?
kaal worden hond
- Ipanema
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Re: kaal worden hond
Het weinige haar dat ze al had wordt steeds minderZinodo schreef: ↑03 mar 2022, 09:50Ohh wat voor kale plekjes heeft zij dan?Ipanema schreef: ↑03 mar 2022, 09:47 Naar aanleiding van dit topic wil ik Billie toch ook wat zorgvuldiger laten nakijken. Mijn eigen DA zei ook dat het erfelijke kaalheid was, maar ik ben toch niet helemaal overtuigd. Ze is niet sloom, en al helemaal niet dik, maar ik ben er toch niet volledig gerust in, haar huidvlekjes worden steeds zichtbaarder.
Kent er iemand een goede DA in België, of net over de grens, voor een tweede opinie ?
Hier zie je het goed in haar hals en op de zijkant van haar buik. Vroeger zag je die pigmentvlekken enkel wanneer ze nat was.
Op haar dijen komen die vlekjes ook steeds meer doorschijnen.
- Ipanema
Ik vind het ook wel gezellig hoor, zo’n warm huidje Maar dan wil ik wel graag zeker weten dat ze nergens anders last van heeft. Vooral dat haarverlies in die kraag lijkt me niet te horen. De cocker van een huisgenoot had dat ook een aantal jaren geleden, en ik kan me herinneren dat daar toen wel iets mee aan de hand was.
- Lothian
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Zo in de hals is wel gek ja. Zit haar tuig op de kaler wordende plekken? Taro heeft een kale plek gehad van een halsband waarvan de gesp niet perfect lag.
- Ipanema
Dat dacht ik inderdaad ook eerst, daar had ik op het HF nog een topic over geopend (het begon namelijk op haar buik). Toen ben ik haar ook steeds met halsband gaan wandelen maar dat heeft geen verschil gemaakt, haar buik is nu zo goed als kaal. Ik denk dus niet dat het daar aan ligt, helaas