Ik loop enorm achter met foto's, er staan er nu ruim 100 klaar
. Ik ga maar eens een beginnetje maken
.
Een tijdje geleden had ik een conversatie met de hapsmurf. ''Murfje, wat is dit?''
Wadde?
''Nou, deze twee stukken tuinslang...''
Oh, die. Nou ik had een heel mooi nieuw speeltje gevonden! En het was nog kauwbaar ook...
...kijk zo!!!
''Nee Murf, dat is dus NIET de bedoeling
''.
Oh, okee
Mijn grote hulp in de tuin
De ladder stond in de weg. Ik had hem natuurlijk ook weer in de schuur kunnen leggen maar ik vond een betere plek. De katten hebben er in elk geval een hoop lol van
Sinds de katten ook weer in de keuken mogen is het erg gezellig
Zo zoet
. Murf is net zo'n goedzak als Lais, daar mochten de katten ook op liggen.
Ondertussen in de vensterbank
Willem is er wat minder van gecharmeerd maar zolang ze niet aan z'n oren gaan sabbelen (ja, dat doet Charlie graag
) gaat het wel
Met koude dagen leg ik nogal eens een mand/dekens in de tuin als we lang buiten bezig zijn. Raaf en Murf lagen er lekker op, totdat Murf me zag en op me af kwam
Samen sjezen
Murf bestijgt Raaf nogal eens en Raaf laat dat gewoon toe
Na een dag buiten spelen moet er goed uitgerust worden en tegen Willem aan is dat erg lekker
Charlie komt gezellig buurten
Een rondje door de wei. Raaf was al naar het water gerend en kwam teruggesjeesd terwijl Murf hem vakkundig op lag te wachten
Nog een sjeesrondje van m'n knappe vent
Murf kreeg er ook zin in
Even peilen hoe diep het nu is
Deze foto geeft heel treffend weer hoe die twee op elkaar gericht zijn en het heel erg naar hun zin hebben met elkaar
Lekker een beetje de kauwbehoefte stillen
Met z'n mooie flappers
Raaf op z'n vaste plek in de zon
Murf weggekropen in Willem
Samen met Mannes naar buiten kijken
Spelen met Mannes
Zo zoet
Raaf is niet heel erg van het samen liggen maar van Charlie kan hij het nog weleens hebben
Murf zou nooit zo bij Raaf kunnen kruipen maar andersom kan het wel
Als we in de tuin zijn staat hij tegenwoordig vaak bij het hek naar de wei: ''Gaan we? Toe, gaan we even de wei in?!''
Nou vooruit. Eerst door de paddock met als gevolg een klein zandneusje
Dan lekker naar het water wat heel hoog staat door alle regen
En natuurlijk samen rennen met een bal
Als ik een speeltje in de lucht hou gaat hij ernaar happen, dat levert zeer intelligente uitdrukkingen op
In het begin deed hij het nooit, maar steeds vaker valt hij in slaap met iets in z'n bek
Om af te sluiten nog een beetje een knappe foto van mijn kleine man