Cato agility
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Cato agility
Leuk filmpje met de palen, ze loopt ze al netjes.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Doyaquba
- Posts in topic: 14
- Honden: 2
- Welke: Boxers
Dat wil ik wel nog doen inderdaad. Helaas zijn we op vakantie tijdens de eerste wedstrijd dus moet even kijken wat er nog meer in de buurt is.
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Knap hoor!
OS met dank aan Hakunamatata
- Doyaquba
- Posts in topic: 14
- Honden: 2
- Welke: Boxers
Inmiddels loopt ze alles! Raakvlakken gaan SUPER. Het omklappen van de wip vond ze soms wat luid qua geluid maar vanavond bij de lawaaiwip van Lelystad was ze dat denk ik vergeten want ze vloog er zonder twijfel overheen en zonder eraf springen of opzij springen.
Ze loopt de palen recht maar nog wel met bijna alle wires. Voor de rest geniet ze echt van de kattenloop en sprongen. Sturen is soms wel lastig maar vooral omdat ze nog niet altijd direct luistert maar wel heeeel snel rent.
Ach komen we wel.
Prikkels in de omgeving zijn nog wel echt een hele grote factor maar er zit al zoveel verbetering in. Vandaag dus weer even op andere plek en dan gaat ze gewoon in m'n mouwen happen op het einde of racen over t veld. Maar daarvoor 3 mooie rondjes gelopen.
We gaan lekker eind mei onze eerste wedstrijd lopen. Mooi op de eigen club en dan twee weken later dus in Lelystad.
Ze loopt de palen recht maar nog wel met bijna alle wires. Voor de rest geniet ze echt van de kattenloop en sprongen. Sturen is soms wel lastig maar vooral omdat ze nog niet altijd direct luistert maar wel heeeel snel rent.
Ach komen we wel.
Prikkels in de omgeving zijn nog wel echt een hele grote factor maar er zit al zoveel verbetering in. Vandaag dus weer even op andere plek en dan gaat ze gewoon in m'n mouwen happen op het einde of racen over t veld. Maar daarvoor 3 mooie rondjes gelopen.
We gaan lekker eind mei onze eerste wedstrijd lopen. Mooi op de eigen club en dan twee weken later dus in Lelystad.
- Gudrun
- Posts in topic: 5
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Komt helemaal goed dus. Genieten!