Bankbeschermer
Bankbeschermer
Ik zie op foto’s wel eens zo’n bankbeschermer tegen komen bij Pioenroos en Zinodo dacht ik ? Is dat wat ? Is het anti slip en waterdicht? Bertus heeft gisteren op de bank geplast
Re: Bankbeschermer
Ik zat eerder te denken aan een tetter voor z’n bek. Is ie gèk geworden?
De bank is een enorm privilege hier en pissen op de bank is hier gelukkig nog nooit voorgekomen.
Want de tetter zou enorm zijn
Want de tetter zou enorm zijn
Nou geloof me ik was echt wel boos en dat heeft hij gehoord maar ik heb hem niet aangeraakt. Zou ook niet gelukt zijn want hij is te snel en zou daar een spelletje van gemaakt hebben
Maar het was een beetje puber uitdaag gedrag . Net buiten gespeeld in de tuin met Heavy waar hij opgewonden van wordt en dan veel gedronken in de tuin dus volle blaas en dan een vrouwtje wat denkt dat je wel even los in de kamer kan terwijl ze nog even naar de wc gaat voor het wandelen
Dus pikte hij eerst de keukendoek en nam die mee naar de bank ,toen de theedoek en nam die ook mee naar de bank en toen ik binnen kwam en niet eens boos werd om die doeken liet hij de boel lopen
Dus wat hebben we geleerd ? Bertus in de bench als je naar de wc gaat
En een bankbeschermer want dat is handig ook als je na een wandeling in de polder op de bank gaat liggen
Mocht hij er nou een gewoonte van gaan maken om op de bank te pissen dan kan hij lekker in zijn mandje gaan liggen voortaan
Maar het was een beetje puber uitdaag gedrag . Net buiten gespeeld in de tuin met Heavy waar hij opgewonden van wordt en dan veel gedronken in de tuin dus volle blaas en dan een vrouwtje wat denkt dat je wel even los in de kamer kan terwijl ze nog even naar de wc gaat voor het wandelen
Dus pikte hij eerst de keukendoek en nam die mee naar de bank ,toen de theedoek en nam die ook mee naar de bank en toen ik binnen kwam en niet eens boos werd om die doeken liet hij de boel lopen
Dus wat hebben we geleerd ? Bertus in de bench als je naar de wc gaat
En een bankbeschermer want dat is handig ook als je na een wandeling in de polder op de bank gaat liggen
Mocht hij er nou een gewoonte van gaan maken om op de bank te pissen dan kan hij lekker in zijn mandje gaan liggen voortaan
Dus dat want dit..
is voor mij absoluut onacceptabel. Een 8 maand oude hond hoeft gewoon NIET op míjn bank te zeiken.
Zinodo schreef: ↑27 mar 2022, 12:27 Ehh bankbeschermer? Zou niet weten wat dat is, wat nog dat ik het heb
Maar een wasbare bank, dat is zeker een aanrader!
Overigens mag je niet op de bank als je denkt dat dat een goeie pisplek is, laat dat vooral duidelijk zijn Maar ik weet niet wat er vooraf ging, misschien moest ie gewoon nodig en wist niet zijn pindabrein te gebruiken, dat kan, dat is Nomi ook op dag 1 gebeurd, was nogal... hilarisch. Maar goed dat was dag 1, dat telt niet
https://www.voordeligscheren.nl/bankbes ... KwQAvD_BwE#
het is ook niet de bedoeling dat hij nog een keer op de bank gaat pissen . Maar er zit nu een lelijke vlek dus dan is die ook meteen verborgenZinodo schreef: ↑27 mar 2022, 12:38Oh. Misschien wel handig maar ik zie heel veel plekken waar urine gewoon langs kan gaan, toch je bank in.Smoushond schreef: ↑27 mar 2022, 12:34Zinodo schreef: ↑27 mar 2022, 12:27 Ehh bankbeschermer? Zou niet weten wat dat is, wat nog dat ik het heb
Maar een wasbare bank, dat is zeker een aanrader!
Overigens mag je niet op de bank als je denkt dat dat een goeie pisplek is, laat dat vooral duidelijk zijn Maar ik weet niet wat er vooraf ging, misschien moest ie gewoon nodig en wist niet zijn pindabrein te gebruiken, dat kan, dat is Nomi ook op dag 1 gebeurd, was nogal... hilarisch. Maar goed dat was dag 1, dat telt niet
https://www.voordeligscheren.nl/bankbes ... KwQAvD_BwE#
Hij jatte je theedoek en keukendoek en toen jij binnen kwam was je niet boos en liet hij alsnog zijn pis lopen.
Op je bank.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Peruvian Doodle
Met een beetje sturen gaat dat ook weer voorbij. Blijkt hij het vaker te bedenken, dan is een bankverbod altijd nog een optie.
Maar => bankbeschermer. Is dit wat je zoekt? https://pelsbarn.nl/products/bestseller ... 0640481327
Ik heb er zelf geen ervaring mee, Noa liet regelmatig alles op de bank lopen (als ze lag te stuipen), maar bij haar had ik een waterdicht molton om de bank zitten (mijn bank kon de 140x70, peutermatras, mooi omheen) en daar overheen een vrolijke kleur hoeslaken. Dat gooide ik dan in de was en direct een nieuwe set erop. Later had ik ook nog een synthetisch dekbed in een dekbedhoes op de bank liggen, daar had ik ook altijd een reserve (al in de hoes) van liggen dus dat kon samen met het hoeslaken en de molton in de was en droger, en kon ze direct weer schoon en droog uitbrakken daarna. En het hele zooitje was ook bij een tweede aanval binnen 24 uur vaak toch al helemaal droog, dus dan kon het al weer doorgeruild worden.
Maar => bankbeschermer. Is dit wat je zoekt? https://pelsbarn.nl/products/bestseller ... 0640481327
Ik heb er zelf geen ervaring mee, Noa liet regelmatig alles op de bank lopen (als ze lag te stuipen), maar bij haar had ik een waterdicht molton om de bank zitten (mijn bank kon de 140x70, peutermatras, mooi omheen) en daar overheen een vrolijke kleur hoeslaken. Dat gooide ik dan in de was en direct een nieuwe set erop. Later had ik ook nog een synthetisch dekbed in een dekbedhoes op de bank liggen, daar had ik ook altijd een reserve (al in de hoes) van liggen dus dat kon samen met het hoeslaken en de molton in de was en droger, en kon ze direct weer schoon en droog uitbrakken daarna. En het hele zooitje was ook bij een tweede aanval binnen 24 uur vaak toch al helemaal droog, dus dan kon het al weer doorgeruild worden.
Ik overweeg dit voor de nieuwe bank te kopen straks: https://bankhoesdiscounter.nl/collectio ... -hoes-plus
Dat theedoek pikken doet hij vaker ,altijd als hij druk is geweest en zijn rust niet neemt en als ik dus even uit beeld ben . Voortaan inderdaad even verplicht rustZazoe schreef: ↑27 mar 2022, 13:23 Het is 1x, bescherming voor de bank is handig, ik gebruik gewoon een kussen of kleedje erop, maar dat is niet waterdicht natuurlijk.
Als hij vaker dit soort dingen heeft zou ik er wat mee doen, maar een oepsie kan natuurlijk ook en een x een theedoek pakken zou ik niet een probleem vinden als het een x is.
Wellicht wel een signaal als hij druk is door het spelen en ondeugend wordt om hem dan wat tot rust te dwingen,misschien kun je zo wat stout gedrag voorkomen.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ik heb wel zo'n bankbeschermer. Gelukkig niet vanwege huisdieren die op de bank plassen, maar soms kotst er 's nachts wel eens een kat op en dat trekt ondanks altijd fleecekleden op de bank toch in de bekleding als het er maar lang genoeg op ligt. Daar helpt zo'n (waterdichte) bankbeschermer prima voor.
Anne van ons is ook nog al makkelijk om te plassen waar het niet mag. Eens in de zoveel tijd pist ze gewoon op mijn bed en dat merk ik dan pas als ik naar bed wil. Het is nu al heel lang niet meer voor gekomen, maar zij doet het als het heel erg slecht weer is en ze dus eigenlijk niet naar buiten wil. Dus die laat ik tegenwoordig dan iets eerder uit dan normaal als het slecht weer is.
Anne plaste als pup trouwens ook in haar bench, terwijl ik s’nachts toch uit bed ging om haar te laten plassen.
Tanja en Anne
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Je hebt van die matrasovertrekken bij de ikea. Niet zo duur. Tientje ofzo.
Als je die dan over de kussens doet en daar dan een leuke hoes overheen zou trekken zit je denk ik wel goed.
Als je die dan over de kussens doet en daar dan een leuke hoes overheen zou trekken zit je denk ik wel goed.
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Oké, laat even weten hoe die bevalt dan straks .mijke schreef: ↑27 mar 2022, 13:53 Ik overweeg dit voor de nieuwe bank te kopen straks: https://bankhoesdiscounter.nl/collectio ... -hoes-plus
Wel weinig keuze aan kleurtjes zeg .
- Yvette
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Deze zijn ook leuk, alleen niet waterdicht.
https://www.sisanddog.com/nl/life-at-ho ... -kleedjes/
https://www.sisanddog.com/nl/life-at-ho ... -kleedjes/
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Nu heb ik op facebook reclame over bankhoezen. Bedankt.