Bankbeschermer

Alles over het verzorgen van je hond, zoals shampoo's, riemen, halsbanden, badjassen etc
Smoushond
Posts in topic: 12

Bankbeschermer

Bericht door Smoushond »

Ik zie op foto’s wel eens zo’n bankbeschermer tegen komen bij Pioenroos en Zinodo dacht ik ? Is dat wat ? Is het anti slip en waterdicht? Bertus heeft gisteren op de bank geplast 😏
Afbeelding
Nanna

Re: Bankbeschermer

Bericht door Nanna »

Ik zat eerder te denken aan een tetter voor z’n bek. Is ie gèk geworden?
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Nanna schreef: 27 mar 2022, 11:51 Ik zat eerder te denken aan een tetter voor z’n bek. Is ie gèk geworden?
Ja dat laatste is gewoon zo ,hij heeft ook zijn seresto band opgevreten
Afbeelding
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

De bank is een enorm privilege hier en pissen op de bank is hier gelukkig nog nooit voorgekomen.
Want de tetter zou enorm zijn :S:
Nanna

Bericht door Nanna »

BieneMaya schreef: 27 mar 2022, 12:10
Epische proporties :LOL: En nooit meer op de bank.
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Nou geloof me ik was echt wel boos en dat heeft hij gehoord maar ik heb hem niet aangeraakt. Zou ook niet gelukt zijn want hij is te snel en zou daar een spelletje van gemaakt hebben 😇

Maar het was een beetje puber uitdaag gedrag . Net buiten gespeeld in de tuin met Heavy waar hij opgewonden van wordt en dan veel gedronken in de tuin dus volle blaas en dan een vrouwtje wat denkt dat je wel even los in de kamer kan terwijl ze nog even naar de wc gaat voor het wandelen

Dus pikte hij eerst de keukendoek en nam die mee naar de bank ,toen de theedoek en nam die ook mee naar de bank en toen ik binnen kwam en niet eens boos werd om die doeken liet hij de boel lopen

Dus wat hebben we geleerd ? Bertus in de bench als je naar de wc gaat 😂
En een bankbeschermer want dat is handig ook als je na een wandeling in de polder op de bank gaat liggen
Mocht hij er nou een gewoonte van gaan maken om op de bank te pissen dan kan hij lekker in zijn mandje gaan liggen voortaan
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Tineke schreef: 27 mar 2022, 12:16 Hoe oud is Bertus nu? Was het echt een kwestie van markeren of gewoon echt niet op kunnen houden .
Dat zou voor mij wel degelijk verschil maken in mijn reactie erop.
Aankomende week 8 maanden en ik denk combinatie van alles wat
Afbeelding
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Nanna schreef: 27 mar 2022, 12:18
Dus dat want dit..
Smoushond schreef: 27 mar 2022, 12:18 Maar het was een beetje puber uitdaag gedrag .
is voor mij absoluut onacceptabel. Een 8 maand oude hond hoeft gewoon NIET op míjn bank te zeiken.
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Zinodo schreef: 27 mar 2022, 12:27 Ehh bankbeschermer? Zou niet weten wat dat is, wat nog dat ik het heb :F:
Maar een wasbare bank, dat is zeker een aanrader!

Overigens mag je niet op de bank als je denkt dat dat een goeie pisplek is, laat dat vooral duidelijk zijn :neenee: Maar ik weet niet wat er vooraf ging, misschien moest ie gewoon nodig en wist niet zijn pindabrein te gebruiken, dat kan, dat is Nomi ook op dag 1 gebeurd, was nogal... hilarisch. Maar goed dat was dag 1, dat telt niet :lol1:

https://www.voordeligscheren.nl/bankbes ... KwQAvD_BwE#
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

BieneMaya schreef: 27 mar 2022, 12:28
Dus dat want dit..
Smoushond schreef: 27 mar 2022, 12:18 Maar het was een beetje puber uitdaag gedrag .
is voor mij absoluut onacceptabel. Een 8 maand oude hond hoeft gewoon NIET op míjn bank te zeiken.
Nee natuurlijk niet ,lees je wel ? Dat theedoeken pikken was pubergedrag
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Zinodo schreef: 27 mar 2022, 12:38
Smoushond schreef: 27 mar 2022, 12:34
Zinodo schreef: 27 mar 2022, 12:27 Ehh bankbeschermer? Zou niet weten wat dat is, wat nog dat ik het heb :F:
Maar een wasbare bank, dat is zeker een aanrader!

Overigens mag je niet op de bank als je denkt dat dat een goeie pisplek is, laat dat vooral duidelijk zijn :neenee: Maar ik weet niet wat er vooraf ging, misschien moest ie gewoon nodig en wist niet zijn pindabrein te gebruiken, dat kan, dat is Nomi ook op dag 1 gebeurd, was nogal... hilarisch. Maar goed dat was dag 1, dat telt niet :lol1:

https://www.voordeligscheren.nl/bankbes ... KwQAvD_BwE#
Oh. Misschien wel handig maar ik zie heel veel plekken waar urine gewoon langs kan gaan, toch je bank in.
🤣 het is ook niet de bedoeling dat hij nog een keer op de bank gaat pissen . Maar er zit nu een lelijke vlek dus dan is die ook meteen verborgen
Afbeelding
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Dus dat want dit..
Hij jatte je theedoek en keukendoek en toen jij binnen kwam was je niet boos en liet hij alsnog zijn pis lopen.
Op je bank.
Smoushond

Bericht door Smoushond »

BieneMaya schreef: 27 mar 2022, 12:40

Dus dat want dit..

Hij jatte je theedoek en keukendoek en toen jij binnen kwam was je niet boos en liet hij alsnog zijn pis lopen.
Op je bank.
Ach laat ook maar .
Afbeelding
DomorVerbeuk
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Peruvian Doodle

Bericht door DomorVerbeuk »

Met een beetje sturen gaat dat ook weer voorbij. Blijkt hij het vaker te bedenken, dan is een bankverbod altijd nog een optie.

Maar => bankbeschermer. Is dit wat je zoekt? https://pelsbarn.nl/products/bestseller ... 0640481327

Ik heb er zelf geen ervaring mee, Noa liet regelmatig alles op de bank lopen (als ze lag te stuipen), maar bij haar had ik een waterdicht molton om de bank zitten (mijn bank kon de 140x70, peutermatras, mooi omheen) en daar overheen een vrolijke kleur hoeslaken. Dat gooide ik dan in de was en direct een nieuwe set erop. Later had ik ook nog een synthetisch dekbed in een dekbedhoes op de bank liggen, daar had ik ook altijd een reserve (al in de hoes) van liggen dus dat kon samen met het hoeslaken en de molton in de was en droger, en kon ze direct weer schoon en droog uitbrakken daarna. En het hele zooitje was ook bij een tweede aanval binnen 24 uur vaak toch al helemaal droog, dus dan kon het al weer doorgeruild worden.
Kruimel
Honden: 2
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Blaasontsteking kan ook nog.
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
mijke

Bericht door mijke »

Ik overweeg dit voor de nieuwe bank te kopen straks: https://bankhoesdiscounter.nl/collectio ... -hoes-plus
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Zazoe schreef: 27 mar 2022, 13:23 Het is 1x, bescherming voor de bank is handig, ik gebruik gewoon een kussen of kleedje erop, maar dat is niet waterdicht natuurlijk.

Als hij vaker dit soort dingen heeft zou ik er wat mee doen, maar een oepsie kan natuurlijk ook en een x een theedoek pakken zou ik niet een probleem vinden als het een x is.

Wellicht wel een signaal als hij druk is door het spelen en ondeugend wordt om hem dan wat tot rust te dwingen,misschien kun je zo wat stout gedrag voorkomen.
Dat theedoek pikken doet hij vaker ,altijd als hij druk is geweest en zijn rust niet neemt en als ik dus even uit beeld ben . Voortaan inderdaad even verplicht rust
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Kruimel schreef: 27 mar 2022, 13:49 Blaasontsteking kan ook nog.
Ik hou het in de gaten maar hij had echt veel gedronken . Hopelijk was het niet uit angst voor mij 😕
Afbeelding
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Ik heb wel zo'n bankbeschermer. Gelukkig niet vanwege huisdieren die op de bank plassen, maar soms kotst er 's nachts wel eens een kat op en dat trekt ondanks altijd fleecekleden op de bank toch in de bekleding als het er maar lang genoeg op ligt. Daar helpt zo'n (waterdichte) bankbeschermer prima voor.
Afbeelding
Gonnie

Bericht door Gonnie »

Smoushond schreef: 27 mar 2022, 11:46 Ik zie op foto’s wel eens zo’n bankbeschermer tegen komen bij Pioenroos en Zinodo dacht ik ? Is dat wat ? Is het anti slip en waterdicht? Bertus heeft gisteren op de bank geplast 😏
Anne van ons is ook nog al makkelijk om te plassen waar het niet mag. Eens in de zoveel tijd pist ze gewoon op mijn bed en dat merk ik dan pas als ik naar bed wil. Het is nu al heel lang niet meer voor gekomen, maar zij doet het als het heel erg slecht weer is en ze dus eigenlijk niet naar buiten wil. Dus die laat ik tegenwoordig dan iets eerder uit dan normaal als het slecht weer is.

Anne plaste als pup trouwens ook in haar bench, terwijl ik s’nachts toch uit bed ging om haar te laten plassen.
Afbeelding

Tanja en Anne
EchoMira
Posts in topic: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Je hebt van die matrasovertrekken bij de ikea. Niet zo duur. Tientje ofzo.
Als je die dan over de kussens doet en daar dan een leuke hoes overheen zou trekken zit je denk ik wel goed.
Inge O
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

mijke schreef: 27 mar 2022, 13:53 Ik overweeg dit voor de nieuwe bank te kopen straks: https://bankhoesdiscounter.nl/collectio ... -hoes-plus
Oké, laat even weten hoe die bevalt dan straks :ok: .

Wel weinig keuze aan kleurtjes zeg :( .
Yvette
Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Deze zijn ook leuk, alleen niet waterdicht.
https://www.sisanddog.com/nl/life-at-ho ... -kleedjes/
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020), Barrie (2021)
EchoMira
Posts in topic: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Nu heb ik op facebook reclame over bankhoezen. Bedankt.
Smoushond

Bericht door Smoushond »

EchoMira schreef: 30 mar 2022, 01:51 Nu heb ik op facebook reclame over bankhoezen. Bedankt.

:LOL: Liggen ze bij jou nat op de bank dan ? Dat zou bij mij niet gebeuren . Misschien moet je eens wat aan de opvoeding doen :LOL:
Afbeelding
Plaats reactie