Xygan ziek...duimpjes nodig
Re: Xygan ziek...duimpjes nodig
Jeetje. Ik hoop dat het een virus is en hij snel weer opknapt. Klinkt heftig.
- HillieS
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Hoe is 't vannacht gegaan en hoe gaat het nu?
- malinois
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Bedankt allemaal! De duimpjes lijken te helpen!
Het moest vandaag echt een stuk beter gaan....
En dat doet het!! Hij is nog zeker niet de oude en heeft wel een jasje uitgedaan, maar het gaat beter. Wat kun je blij zijn met een klein maar normaal drolletje
En hij heeft weer wat gegeten . Gisteren wilde hij bijna niks, geen vlees, 10 brokjes en 2 witte boterhammen in stukjes van max 1 cm anders moest ie ze niet. Dit alles in totaal over de hele dag. (Hij moest iets eten, maakte niet uit wat, als t er maar in bleef en zn darmen weer aan t werk gingen). Vandaag heeft hij inmiddels over 2 maaltijden ongeveer 350 gram kvv op en *klopt af* nog steeds binnen.
En hij is wat fitter, niet meer zo levenloos vooruit liggen staren. Vanmiddag nog een Cerenia voor de zekerheid en hopelijk hebben we nu t ergste gehad
Het moest vandaag echt een stuk beter gaan....
En dat doet het!! Hij is nog zeker niet de oude en heeft wel een jasje uitgedaan, maar het gaat beter. Wat kun je blij zijn met een klein maar normaal drolletje
En hij heeft weer wat gegeten . Gisteren wilde hij bijna niks, geen vlees, 10 brokjes en 2 witte boterhammen in stukjes van max 1 cm anders moest ie ze niet. Dit alles in totaal over de hele dag. (Hij moest iets eten, maakte niet uit wat, als t er maar in bleef en zn darmen weer aan t werk gingen). Vandaag heeft hij inmiddels over 2 maaltijden ongeveer 350 gram kvv op en *klopt af* nog steeds binnen.
En hij is wat fitter, niet meer zo levenloos vooruit liggen staren. Vanmiddag nog een Cerenia voor de zekerheid en hopelijk hebben we nu t ergste gehad
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Oh wat een opluchting! Met zn zoenhoofd. Hij kijkt nog niet 100% maar er zit duidelijk weer leven in
Wat fijn zeg!
-
- Posts in topic: 1
- Welke: Grieks
agossie, dat koppie
Hopelijk is hij snel weer wat beter, sterkte!
Hopelijk is hij snel weer wat beter, sterkte!
- runninggirl
- Posts in topic: 2
Oh wat een opluchting dat het de betere kant op gaat!
- Alfilillo
- Welke: Podenco en kruising
Oef, gelukkig.
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Fijn dat hij lijkt op te knappen!
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Fijn, nu die lijn doorzetten Xygan!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Gretha
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Gelukkig, hopelijk zet het door.
- stellamay
- Honden: 1
- Welke: een Woezeltje
Ach gut, het kind, zie hem daar nou liggen met zo'n opgekruld voetje
Gauw beter worden meneer!
Gauw beter worden meneer!
Fijn zeg. Ik snap je zorgen helemaal. Honden die ineens zo ziek zijn is doodeng. Kan zomaar afgelopen zijn. Dus fijn dat je mannetje weer het mannetje begint te worden. Super.
- malinois
- Posts in topic: 6
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Bedankt allemaal!
Ja ik heb er serieus slecht van geslapen...
Maar goed, hopelijk zijn we nu op de goede weg. Hij heeft nu in totaal zo'n 600 gram kvv op verdeeld over 6 maaltijden. En je hoort hem nog boeren met eten, het gaat ook nog niet zo vlot als t normaal gaat maar t is op en blijft binnen.
Precies, ze zijn hier eigenlijk nooit ziek. Als ze dan echt zo ziek zijn is er echt iets want het zijn al geen aanstellers. Je zag hem gewoon steeds slechter worden en je kunt niets... niets meer dan dat ik al deed. In t begin dacht ik nog, shit overgeven vervelend maar morgen zal t wel beter zijn, maar dat bleef maar gaan. Er kwam geen eind aan, hij stond zondag gewoon te wankelen op zn poten als Xanu langs hem liep. Die 2e cerenia moest er echt inblijven minimaal 2 uur, ik durfde me niet eens te bewegen want elke beweging van hem gutste t er weer uit. Water even weg en wachten. Het zijn de langste 2 uur denk ik geweest van mn leven...Marc schreef:Fijn zeg. Ik snap je zorgen helemaal. Honden die ineens zo ziek zijn is doodeng. Kan zomaar afgelopen zijn. Dus fijn dat je mannetje weer het mannetje begint te worden. Super.
Maar goed, hopelijk zijn we nu op de goede weg. Hij heeft nu in totaal zo'n 600 gram kvv op verdeeld over 6 maaltijden. En je hoort hem nog boeren met eten, het gaat ook nog niet zo vlot als t normaal gaat maar t is op en blijft binnen.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Goed zo en ga zo door!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Super. Als Bas die ook echt nooit ziek is ineens dit had hield ik serieus rekening met haar einde. Dus die zorgen deel ik echt volledig.malinois schreef: ↑05 apr 2022, 20:59 Bedankt allemaal!
Precies, ze zijn hier eigenlijk nooit ziek. Als ze dan echt zo ziek zijn is er echt iets want het zijn al geen aanstellers. Je zag hem gewoon steeds slechter worden en je kunt niets... niets meer dan dat ik al deed. In t begin dacht ik nog, shit overgeven vervelend maar morgen zal t wel beter zijn, maar dat bleef maar gaan. Er kwam geen eind aan, hij stond zondag gewoon te wankelen op zn poten als Xanu langs hem liep. Die 2e cerenia moest er echt inblijven minimaal 2 uur, ik durfde me niet eens te bewegen want elke beweging van hem gutste t er weer uit. Water even weg en wachten. Het zijn de langste 2 uur denk ik geweest van mn leven...Marc schreef:Fijn zeg. Ik snap je zorgen helemaal. Honden die ineens zo ziek zijn is doodeng. Kan zomaar afgelopen zijn. Dus fijn dat je mannetje weer het mannetje begint te worden. Super.