Haha, terug naar mijn nest. Leuk toch, zo'n discussie tussendoor. Ik vind het prima hoor.
Nou, Fetje was maandag ziek in de ochtend, overgeven en weinig eetlust. Ik heb haar laten slapen en in de middag ging het weer en had ze weer goed gegeten. Geen idee wat dat nou weer was. En dan gisteren: Slinger had een oogontsteking

Beide oogjes dicht geknepen. De dierenarts heeft een zalfje gegeven en als het niet zou helpen moet ik met pup en al naar de DA voor antibioticum, wat ik liever niet doe. De oogjes van Slinger heb ik goed gereinigd en gezalfd en vandaag lijkt het al veel beter. Vanmiddag maar weer reinigen en zalven en extra vaak de kleedjes verschonen.
Verder is Slinger gelukkig levendig en speels en drinkt hij goed, dus ik vertrouw erop dat het wel goed zou komen.
Verder gaat het goed, de pups spelen zo leuk met elkaar, en ook met mij. Koetje lag vanochtend op zijn rug met mijn hand te spelen, net een kitten. Ik ben verliefd op die kleine berenhoofdjes van de reutjes (Koetje en Slinger) en het schattige hoofdje van Tippie. Tippie slaapt altijd met een knuffel, wanneer je ook kijkt: hij ligt tegen een knuffel aan. Van de teefjes is Anna het meest nieuwsgierig en speels, en ze heeft een heerlijke eigenwijze expressie. Elsa is een pittige tante, en Jager staat wat op de achtergrond.
Morgen ga ik de werpkist wat verruimen met de puppyren en maak ik een plashoekje.
Ik zal wat foto's plaatsen van mijn telefoon hieronder. Ik heb nog geen individuele portretjes gemaakt nu ze de oogjes open hebben, maar hoop dit deze week nog te doen.