Mechel of kruising pit

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Crutz
Posts in topic: 7

Mechel of kruising pit

Bericht door Crutz »

Toch gelukt m’n dame als mechel ipv kruising pit op de foto uit te laten komen AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh nee. 5 minuten later niet meer Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Anneke
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Havanezer

Re: Mechel of kruising pit

Bericht door Anneke »

Die fanatieke blik!
Afbeelding
Anneke en Bobbie
Crutz

Bericht door Crutz »

Anneke schreef:Die fanatieke blik!
Wie? Kiara fanatiek? Nee toch ;-)
Gollum

Bericht door Gollum »

Mooi meisje!
Ik ben wel nieuwsgierig naar de bal aan haar nek, dat heb ik nog nooit gezien. Waarom is dat?
Afbeelding
Crutz

Bericht door Crutz »

Gollum schreef:Mooi meisje!
Ik ben wel nieuwsgierig naar de bal aan haar nek, dat heb ik nog nooit gezien. Waarom is dat?
Idd als ze hem in een slootje laat vallen (deze drijft niet) om bv te drinken is hij niet direct kwijt ;-)
Crutz

Bericht door Crutz »

Zinodo schreef:
Gollum schreef: 13 apr 2022, 12:25 Mooi meisje!
Net als babies, een fopspeen op een touwtje :engel:
Maar om het niet kwijt te raken geloof ik :lol1:

Maar niks kruising pit, ik vind haar een ultieme mechel. Weetjewel, unstoppable :E: met zo'n lekker enthousiaste fanatieke pretbek erbij, precies zoals het hoort :I:
Je hebt haar nog nooit ontmoet, maar omschrijft perfect haar karakter :I:

We pesten haar ermee omdat ze een korte brede kop heeft, kort gespierd is en snel en gemakkelijk “droog” staat ;-)
Maar inderdaad op en top mechel en een mooie om mensen “af te schrikken” qua energie
Ze wordt ook altijd getoond aan toekomstig pupkopers ;-)
Crutz

Bericht door Crutz »

Zinodo schreef:
Crutz schreef: 13 apr 2022, 15:15
Zinodo schreef: Net als babies, een fopspeen op een touwtje :engel:
Maar om het niet kwijt te raken geloof ik :lol1:

Maar niks kruising pit, ik vind haar een ultieme mechel. Weetjewel, unstoppable :E: met zo'n lekker enthousiaste fanatieke pretbek erbij, precies zoals het hoort :I:
Je hebt haar nog nooit ontmoet, maar omschrijft perfect haar karakter :I:

We pesten haar ermee omdat ze een korte brede kop heeft, kort gespierd is en snel en gemakkelijk “droog” staat ;-)
Maar inderdaad op en top mechel en een mooie om mensen “af te schrikken” qua energie
Ze wordt ook altijd getoond aan toekomstig pupkopers ;-)
Oh ik vind haar heerlijk. Alles aan haar spreekt me aan :I: :I: maar we zouden gillend gek van elkaar worden als we met elkaar zouden moeten wonen, dus dat doen we maar beter niet :engel: hahaha. Wil niet zeggen dat ik haar niet fantastisch kan vinden :I: Ik snap ook helemaal waarom je haar aan pupkopers laat zien, als ze haar doorstaan dan is het goed ja :lol1:
Niet helemaal helaas.
Bij het laatste nest kwamen kopers iets eerder en was ik nog aan het uitlaten. Kiara kwam in haar “terrible toddler tantrum” en dat combineert ze met iets in haar bek moeten hebben. Als niks beschikbaar is mijn jas/arm. Niet uit nijd, niet uit kwaaiigheid, niet uit scherpte. Ze heeft gewoon een bijtring / bijtding nodig dan. Lastig uit te leggen.

Dat was hun eerste 5 minuten kennismaking en toch hebben ze een pup genomen. Helaas is het mannetje ivm te bewerkelijk (ze kon toen hij 5 mnd was nog steeds niet zelf naar de sportschool en hem thuislaten) teruggekomen.
Crutz

Bericht door Crutz »

Zinodo schreef: 14 apr 2022, 08:49 Oh. Mensen hebben verbazingwekkend weinig zelfkennis blijkt toch maar keer op keer. Zoiets van tevoren bedenken lijkt echt een onmogelijk opgave soms. "Te bewerkelijk" , echt, hoor je jezelf wel :LOL:

Ik snap wat je bedoelt met dat iets in de bek moeten hebben, ik noem het graag plagerig fopspeentje want dat is alles behalve stoer en dan zie je de eigenaren al rood worden :lol:

oh het is gewoon een fopspeen hoor ;-) en genetisch zit die drang er al sterk in bij de dame en ook nog gebouwd door in de revalidatie fase makkelijk en snel er aan toe te geven ;-)
Crutz

Bericht door Crutz »

Zinodo schreef:
Crutz schreef: 14 apr 2022, 09:10
Zinodo schreef: 14 apr 2022, 08:49 Oh. Mensen hebben verbazingwekkend weinig zelfkennis blijkt toch maar keer op keer. Zoiets van tevoren bedenken lijkt echt een onmogelijk opgave soms. "Te bewerkelijk" , echt, hoor je jezelf wel :LOL:

Ik snap wat je bedoelt met dat iets in de bek moeten hebben, ik noem het graag plagerig fopspeentje want dat is alles behalve stoer en dan zie je de eigenaren al rood worden :lol:

oh het is gewoon een fopspeen hoor ;-) en genetisch zit die drang er al sterk in bij de dame en ook nog gebouwd door in de revalidatie fase makkelijk en snel er aan toe te geven ;-)
Oh ik geef je groot gelijk hoor, je moest haar hoe lang in godsnaam bezig zien te houden. Al gaf je haar 15 fopspenen. :lol1: en idd dat zit er toch al in, ze moeten en willen wat in de bek, bij gebrek aan iets leuks wordt het jouw ledemaat :Q: voor haar net zo leuk, voor jou iets minder :F:
Nou ehhh diagnose en advies rustig te houden ivm kans op afscheuren van alles van 6 maanden tot 1 jaar.
Toen operatie
3,5 maand later weer operatie
En denk 3-4 maanden daarna dat ik het aandurfde meer te gaan doen ;-)

Het grappige is dat het echt fopspeen is. Zelfs als het mijn ledemaat is bijt ze niet door
Perle

Bericht door Perle »

Het breedsmoelkikkertje :mrgreen: .
Afbeelding
Plaats reactie