Mechel of kruising pit
Mechel of kruising pit
Toch gelukt m’n dame als mechel ipv kruising pit op de foto uit te laten komen
Oh nee. 5 minuten later niet meer
Oh nee. 5 minuten later niet meer
Re: Mechel of kruising pit
Wie? Kiara fanatiek? Nee tochAnneke schreef:Die fanatieke blik!
Mooi meisje!
Ik ben wel nieuwsgierig naar de bal aan haar nek, dat heb ik nog nooit gezien. Waarom is dat?
Ik ben wel nieuwsgierig naar de bal aan haar nek, dat heb ik nog nooit gezien. Waarom is dat?
Idd als ze hem in een slootje laat vallen (deze drijft niet) om bv te drinken is hij niet direct kwijtGollum schreef:Mooi meisje!
Je hebt haar nog nooit ontmoet, maar omschrijft perfect haar karakterZinodo schreef:Net als babies, een fopspeen op een touwtje
Maar om het niet kwijt te raken geloof ik
Maar niks kruising pit, ik vind haar een ultieme mechel. Weetjewel, unstoppable met zo'n lekker enthousiaste fanatieke pretbek erbij, precies zoals het hoort
We pesten haar ermee omdat ze een korte brede kop heeft, kort gespierd is en snel en gemakkelijk “droog” staat
Maar inderdaad op en top mechel en een mooie om mensen “af te schrikken” qua energie
Ze wordt ook altijd getoond aan toekomstig pupkopers
Niet helemaal helaas.Zinodo schreef:Oh ik vind haar heerlijk. Alles aan haar spreekt me aan maar we zouden gillend gek van elkaar worden als we met elkaar zouden moeten wonen, dus dat doen we maar beter niet hahaha. Wil niet zeggen dat ik haar niet fantastisch kan vinden Ik snap ook helemaal waarom je haar aan pupkopers laat zien, als ze haar doorstaan dan is het goed jaCrutz schreef: ↑13 apr 2022, 15:15Je hebt haar nog nooit ontmoet, maar omschrijft perfect haar karakterZinodo schreef: Net als babies, een fopspeen op een touwtje
Maar om het niet kwijt te raken geloof ik
Maar niks kruising pit, ik vind haar een ultieme mechel. Weetjewel, unstoppable met zo'n lekker enthousiaste fanatieke pretbek erbij, precies zoals het hoort
We pesten haar ermee omdat ze een korte brede kop heeft, kort gespierd is en snel en gemakkelijk “droog” staat
Maar inderdaad op en top mechel en een mooie om mensen “af te schrikken” qua energie
Ze wordt ook altijd getoond aan toekomstig pupkopers
Bij het laatste nest kwamen kopers iets eerder en was ik nog aan het uitlaten. Kiara kwam in haar “terrible toddler tantrum” en dat combineert ze met iets in haar bek moeten hebben. Als niks beschikbaar is mijn jas/arm. Niet uit nijd, niet uit kwaaiigheid, niet uit scherpte. Ze heeft gewoon een bijtring / bijtding nodig dan. Lastig uit te leggen.
Dat was hun eerste 5 minuten kennismaking en toch hebben ze een pup genomen. Helaas is het mannetje ivm te bewerkelijk (ze kon toen hij 5 mnd was nog steeds niet zelf naar de sportschool en hem thuislaten) teruggekomen.
Zinodo schreef: ↑14 apr 2022, 08:49 Oh. Mensen hebben verbazingwekkend weinig zelfkennis blijkt toch maar keer op keer. Zoiets van tevoren bedenken lijkt echt een onmogelijk opgave soms. "Te bewerkelijk" , echt, hoor je jezelf wel
Ik snap wat je bedoelt met dat iets in de bek moeten hebben, ik noem het graag plagerig fopspeentje want dat is alles behalve stoer en dan zie je de eigenaren al rood worden
oh het is gewoon een fopspeen hoor en genetisch zit die drang er al sterk in bij de dame en ook nog gebouwd door in de revalidatie fase makkelijk en snel er aan toe te geven
Nou ehhh diagnose en advies rustig te houden ivm kans op afscheuren van alles van 6 maanden tot 1 jaar.Zinodo schreef:Oh ik geef je groot gelijk hoor, je moest haar hoe lang in godsnaam bezig zien te houden. Al gaf je haar 15 fopspenen. en idd dat zit er toch al in, ze moeten en willen wat in de bek, bij gebrek aan iets leuks wordt het jouw ledemaat voor haar net zo leuk, voor jou iets minderCrutz schreef: ↑14 apr 2022, 09:10Zinodo schreef: ↑14 apr 2022, 08:49 Oh. Mensen hebben verbazingwekkend weinig zelfkennis blijkt toch maar keer op keer. Zoiets van tevoren bedenken lijkt echt een onmogelijk opgave soms. "Te bewerkelijk" , echt, hoor je jezelf wel
Ik snap wat je bedoelt met dat iets in de bek moeten hebben, ik noem het graag plagerig fopspeentje want dat is alles behalve stoer en dan zie je de eigenaren al rood worden
oh het is gewoon een fopspeen hoor en genetisch zit die drang er al sterk in bij de dame en ook nog gebouwd door in de revalidatie fase makkelijk en snel er aan toe te geven
Toen operatie
3,5 maand later weer operatie
En denk 3-4 maanden daarna dat ik het aandurfde meer te gaan doen
Het grappige is dat het echt fopspeen is. Zelfs als het mijn ledemaat is bijt ze niet door
Het breedsmoelkikkertje .