Nou ik vind het wel interessant ja
Even bijpraten..
- twinkeltje
- Posts in topic: 8
Re: Even bijpraten..
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die persoon was. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ik op Facebook een vriendenverzoek van haar kreeg en ze had een Ierse setter als profielfoto.Célie schreef: ↑27 sep 2021, 17:30Dat lid is daarna ook niet meer geweest of het nou kwam door de opmerking van Kells of doordat ze erachter kwamen dat het FriFra incognito was weet ik dan weer niettwinkeltje schreef: ↑27 sep 2021, 13:40Hier ben je net als elk forum afhankelijk van een groepje,Nanna schreef: ↑25 sep 2021, 10:12 Volkomen gelijk. Douwen om tóch op fatsoen te modereren (wat dat dan ook is) moet je echt niet willen. Ik kijk nu even naar Mijke Als je kéurig en netjes aangeharkt wilt hebben, compleet met tikken op vingers, dan kun je je op het HF vervoegen.
De wet is echt meer dan voldoende. Ik geloof dat er al een lid een waarschuwing te pakken heeft wegens bedreiging en dat mag dus inderdaad niet.
Maar laten we hier in ‘s hemelsnaam geen moraal en fatsoen gaan prediken.
Daarom ben ik nu ook zo reuzeblij dat de twee forums naast elkaar bestaan, in alle vreedzaamheid. Laat dat maar mooi zo blijven.
Dat kon je al zien toen met Kells haar opmerking tegen iemand dat ze haar mond moest houden of zo omdat ze net lid was,
Anderen gingen voor Kells reageren en Kells zelf heeft volgens mij niks gezegd
Ik denk dat soort soort dingen onvermijdelijk zijn maar vrees ook dat ze door te tijd erger worden.
Maar dat is hoe ik het zie ik hoop dat ik me vergis
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik vind dit een opmerkelijke uitspraak en ik merk dat ik er op wil reageren.twinkeltje schreef: ↑27 sep 2021, 13:40 Dat kon je al zien toen met Kells haar opmerking tegen iemand dat ze haar mond moest houden of zo omdat ze net lid was,
Ik denk dat soort soort dingen onvermijdelijk zijn maar vrees ook dat ze door te tijd erger worden.
Kells is een van de stille krachten achter het modteam. Ze heeft de facebookgroep aangemaakt die ik met mijn schreeuwmuil gekaapt heb en is sindsdien alleen maar opbouwend en geduldig geweest.
Behalve die ene keer dat ze dacht (misschien terecht) dat die annemarietje een trol was.
En die ene opmerking zegt dan meer dan de rest?
Ik word daar zenuwachtig van.
Ik roep namelijk veel meer loze shit.
Crescent heeft nog veel grotere pieken en dalen laten zien en die doet gelukkig weer leuk mee. Maar Kells is de gebeten hond? Die is nu ineens het symbool van hoe het niet moet?
Dat vind ik moeilijk.
Ik vind het oneerlijk maar dat is het knelpunt niet. Ik snap niet hoe dat werkt.
Dat nadragen van losse opmerkingen van weken geleden. Terwijl je zelf achterover hangt.
Want wie kan zoveel kritisch toezicht verdragen? Ik niet. Jij al helemaal niet.
Kritiek is goed. Als er groei van komt.
Weken later met eenmalige dingen aan komen schijten is niet dat soort opbouwende kritiek. Dat is makkelijk gewijs.
- _Tiny_
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ach iedereen is die opmerking van Kells toch al lang weer vergeten. Ik wel. Bleek gewoon iets anders in elkaar te steken dan op eerste gezicht overkwam. Alsof we dat niet allemaal wel eens hebben.
Dat bizarre interim management is zo niet waar mijn hart ligt, my god.
Laat mij maar lekker iets opzetten gebaseerd op het delen van kennis en het laten ontplooien van mensen. Zonder hiërarchie, altijd met een open gesprek waar over en weer groeimogelijkheden zijn, resultaten worden behaald, gevierd en adequaat worden beloond, en dingen in beweging worden gezet.
- twinkeltje
Fijn dat je nu zelf reageert en ik kan die persoon ook niet ja en je aanmelden met Ierse setter als profielfoto is wel vreemd maar dat weet ik niet natuurlijk en dat hoeft ook niet ik zie alleen die opmerking toen en vind het altijd moeilijk als mensen zo hond mond gesnoert woord en ja dan reageer ik daarop, op wat ik zieKells schreef: ↑27 sep 2021, 21:41Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die persoon was. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ik op Facebook een vriendenverzoek van haar kreeg en ze had een Ierse setter als profielfoto.Célie schreef: ↑27 sep 2021, 17:30Dat lid is daarna ook niet meer geweest of het nou kwam door de opmerking van Kells of doordat ze erachter kwamen dat het FriFra incognito was weet ik dan weer niettwinkeltje schreef: ↑27 sep 2021, 13:40 Hier ben je net als elk forum afhankelijk van een groepje,
Dat kon je al zien toen met Kells haar opmerking tegen iemand dat ze haar mond moest houden of zo omdat ze net lid was,
- twinkeltje
Ik was het in elk geval niet vergeten en of de rest dat wel was geen idee ik denk niet voor de rest
- Fenneke
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Je vindt het niet erg als ik daar juist bij jou geen vertrouwen in heb ?Tigris schreef: ↑27 sep 2021, 23:29Dat bizarre interim management is zo niet waar mijn hart ligt, my god.
Laat mij maar lekker iets opzetten gebaseerd op het delen van kennis en het laten ontplooien van mensen. Zonder hiërarchie, altijd met een open gesprek waar over en weer groeimogelijkheden zijn, resultaten worden behaald, gevierd en adequaat worden beloond, en dingen in beweging worden gezet.
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Absoluut niet! Wij werken in het dagelijks leven gelukkig niet samen. Lijkt me lastig ook met iemand die graag onterecht tot in den treuren allerlei nadraagt, argwaan blijft (moet?) blijven delen. Ik begrijp niet goed met welk doel, maar ach, ik snap wel meer niet.Fenneke schreef: ↑28 sep 2021, 08:27Je vindt het niet erg als ik daar juist bij jou geen vertrouwen in heb ?Tigris schreef: ↑27 sep 2021, 23:29Dat bizarre interim management is zo niet waar mijn hart ligt, my god.
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Nou dat gevoel van troll of oud lid met nieuw account had ik ook hoor dus ik snapte heel goed dat je even uit je slof schootKells schreef: ↑27 sep 2021, 21:41Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die persoon was. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ik op Facebook een vriendenverzoek van haar kreeg en ze had een Ierse setter als profielfoto.Célie schreef: ↑27 sep 2021, 17:30Dat lid is daarna ook niet meer geweest of het nou kwam door de opmerking van Kells of doordat ze erachter kwamen dat het FriFra incognito was weet ik dan weer niettwinkeltje schreef: ↑27 sep 2021, 13:40 Hier ben je net als elk forum afhankelijk van een groepje,
- Célie
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.EchoMira schreef: ↑27 sep 2021, 22:40
Behalve die ene keer dat ze dacht (misschien terecht) dat die annemarietje een trol was.
En die ene opmerking zegt dan meer dan de rest?
Ik roep namelijk veel meer loze shit.
Crescent heeft nog veel grotere pieken en dalen laten zien en die doet gelukkig weer leuk mee. Maar Kells is de gebeten hond? Die is nu ineens het symbool van hoe het niet moet?
De één mag op tafel schijten de ander geeneens geluid maken bij het plassen.
Ik zit even in m'n spreekwoordfase