...en heeft achter mijn rug om besloten om dan zelf maar wat vrouwelijk schoon uit te nodigen
Tess komt volgende week donderdag en Ayla twee dagen later

Dit.Veertje schreef: 21 apr 2022, 21:51 Weet Raaf wel waar hij aan begonnen is?Straks is hij na een week weer voor een hele tijd genezen van de vrouwen
![]()

Die met dat happende eind zekerDiana schreef: 21 apr 2022, 21:57 Arlo vraagt of hij met Ravi mag ruilen, dan wel nadat de dames op bezoek zijn geweestEn zo niet, dan heeft hij nog wel wat dames in de aanbieding om uit logeren te sturen
![]()

Ja die sowieso!Lothian schreef: 21 apr 2022, 21:58Die met dat happende eind zekerDiana schreef: 21 apr 2022, 21:57 Arlo vraagt of hij met Ravi mag ruilen, dan wel nadat de dames op bezoek zijn geweestEn zo niet, dan heeft hij nog wel wat dames in de aanbieding om uit logeren te sturen
![]()
![]()
Lucca wil ook wel bij Ravi logeren mits je die andere bitches even wegstuurt!

Het is de teven geraden niet te gaan mattenEchoMira schreef: 21 apr 2022, 21:56Dit.
Het arme schaap.
Heb je een leuke zomer voor de boeg en wordt er ineens een hele reut wijven naar binnen geschoven.
Gaan de teven niet matten?
Liever even buurten bij de reeën die steeds vanuit de wei zijn jagershart op hol brengen denk ik
HahahaDiana schreef: 21 apr 2022, 21:57 Arlo vraagt of hij met Ravi mag ruilen, dan wel nadat de dames op bezoek zijn geweestEn zo niet, dan heeft hij nog wel wat dames in de aanbieding om uit logeren te sturen
![]()
Nee die mag niet, ik ben toevallig net even klaar met happende uiteindesLothian schreef: 21 apr 2022, 21:58Die met dat happende eind zeker![]()
Lucca wil ook wel bij Ravi logeren mits je die andere bitches even wegstuurt!

Dat krijg jij haar met jouw koekjes vast wel aangeleerdZamunda schreef: 21 apr 2022, 22:59 Maar Lucca mag er zeker bij hoor (na de dames), als ze de katten tenminste heel laat maar dat zal lieve Lucca wel doen toch?

De teven hebben elkaar al eens ontmoet. Toen ging het zoEchoMira schreef: 21 apr 2022, 21:56Dit.Veertje schreef: 21 apr 2022, 21:51 Weet Raaf wel waar hij aan begonnen is?Straks is hij na een week weer voor een hele tijd genezen van de vrouwen
![]()
Het arme schaap.
Heb je een leuke zomer voor de boeg en wordt er ineens een hele reut wijven naar binnen geschoven.
Gaan de teven niet matten?
Let op, straks wil hij vissen.

Ik ga m'n best doen
Nikki mag ook wel met Raaf komen rennen en spelen hoorMellow schreef: 22 apr 2022, 07:05 Nikki wil wel met Raaf komen spelen en rennen![]()
Of ze je katten met rust laat is een 2e maar denk bij jou wel.
Bij mijn zus laat ze de kat ook met rust namelijk
Na die 2 dames kan je zelf op vakantie![]()
Oh dat moet ik haar ook nog eerst leren
Dat is inderdaad het idee, denk ook wel dat het gaat lukken maar met een logee die we nog niet kennen is het toch wel een beetje spannend, lang geleden ook dat we hier een onbekende hond (logee/opvanger) hebben gehad. Ayla is al vaker geweest dus dat zal sowieso wel loslopen, met Tess verwacht ik dat ook wel en anders passen we er wat mouwen aan.

Is het al tijd voor vakantieVeertje schreef: 28 apr 2022, 20:23 Na wat ik vanmiddag zag, gaat Raaf het wel naar zijn zin hebben met Tess. En daarna is hij inderdaad toe aan vakantie![]()
Tess wil niet meer terug vrees ik![]()