Ah m'n droppie .
Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)
- Zamunda
- Posts in topic: 402
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Zamunda
Re: Murphy ●
Murphy is op date geweest met Boelie van @Heleboelie. En wát voor date: de twee halfwasjes hadden een superklik en hebben samen het bos onveilig gemaakt . Ik vond het heel gelijkwaardig tussen hen, Murf nam iets meer initiatief maar luisterde ook super naar Boelie's subtiele signalen. Ze hebben het zó leuk gehad, ze hebben gerend, gespeeld en nog veel meer gerend en wij hebben met volle teugen genoten van die twee blije eieren!
Murf vond Boel wel even spannend in het begin, Boel was namelijk meteen enthousiast en Murf moest even acclimatiseren. Dat duurde een minuut of twee en toen was het goed. Ze moesten even aangelijnd mee naar de overkant van de weg en vanaf het moment dat we ze losklikten renden ze samen op .
Kennismaken
Ze hadden elkaar al eens eerder ontmoet (op de forumwandeling van 21 november) en toen was Boel zo lief voor de kleine Murf. Ik geloof dat Murf daar niets meer van wist en Boel herkende hem ook niet terug denk ik. Wat een minismurfie nog en zo druk
Hoi, gezellig hè!
Woei!
Ga je mee Boel?
Jee
Zal ik jou eens wat in je oor fluisteren?
Wat een heerlijke mafketels met z'n tweeën
We kwamen ook nog twee stabijna's(?) tegen. Onze helden vonden het eerst heel spannend en we zijn met ze een stukje van het pad gaan staan. Murf was wel héél nieuwsgierig en toen de stabijna's rustig kennis kwamen maken wilde Murf wel even kijken. Al snel zette hij z'n charmes in hoor . Boel was er ook meteen bij en vond het ook leuk
Hij kán z'n oren wel omhoog dragen, hij doet het gewoon meestal niet
Murf is dól op hoog gras, daar kun je zo heerlijk doorheen hupsen en Boelie wilde ook wel meedoen
Hoi!
Doei!
Weer samen op pad
Toen kwamen we bij het water en kwam de bonus van de wandeling. Wat hebben ze zich hier nog vermaakt en uitgeleefd samen en wat stonden wij te genieten
Sjezen
Whoeps, beetje modder
Euh, Boelie...
Het verschil tussen Murf en Boel: Murf gaat spoelt z'n poten lekker schoon in het water en Boel niet, daardoor heeft Boel nog lekker vieze poten als hij de auto in gaat
En weer sjezen
Murf daagt Boel nog even uit
De druktemakers in actie, ik lag af en toe in een deuk . Helemaal op het einde werd Boelie nog even vocaal, de rest van de tijd deden ze alles in stilte (in tegenstelling tot hun baasjes )
En nog wat poseerfoto's van de moegespeelde jongelingen
Murf vond Boel wel even spannend in het begin, Boel was namelijk meteen enthousiast en Murf moest even acclimatiseren. Dat duurde een minuut of twee en toen was het goed. Ze moesten even aangelijnd mee naar de overkant van de weg en vanaf het moment dat we ze losklikten renden ze samen op .
Kennismaken
Ze hadden elkaar al eens eerder ontmoet (op de forumwandeling van 21 november) en toen was Boel zo lief voor de kleine Murf. Ik geloof dat Murf daar niets meer van wist en Boel herkende hem ook niet terug denk ik. Wat een minismurfie nog en zo druk
Hoi, gezellig hè!
Woei!
Ga je mee Boel?
Jee
Zal ik jou eens wat in je oor fluisteren?
Wat een heerlijke mafketels met z'n tweeën
We kwamen ook nog twee stabijna's(?) tegen. Onze helden vonden het eerst heel spannend en we zijn met ze een stukje van het pad gaan staan. Murf was wel héél nieuwsgierig en toen de stabijna's rustig kennis kwamen maken wilde Murf wel even kijken. Al snel zette hij z'n charmes in hoor . Boel was er ook meteen bij en vond het ook leuk
Hij kán z'n oren wel omhoog dragen, hij doet het gewoon meestal niet
Murf is dól op hoog gras, daar kun je zo heerlijk doorheen hupsen en Boelie wilde ook wel meedoen
Hoi!
Doei!
Weer samen op pad
Toen kwamen we bij het water en kwam de bonus van de wandeling. Wat hebben ze zich hier nog vermaakt en uitgeleefd samen en wat stonden wij te genieten
Sjezen
Whoeps, beetje modder
Euh, Boelie...
Het verschil tussen Murf en Boel: Murf gaat spoelt z'n poten lekker schoon in het water en Boel niet, daardoor heeft Boel nog lekker vieze poten als hij de auto in gaat
En weer sjezen
Murf daagt Boel nog even uit
De druktemakers in actie, ik lag af en toe in een deuk . Helemaal op het einde werd Boelie nog even vocaal, de rest van de tijd deden ze alles in stilte (in tegenstelling tot hun baasjes )
En nog wat poseerfoto's van de moegespeelde jongelingen
- hakunamatata
- Posts in topic: 6
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Vrienden voor het leven
En wat een heerlijkheid dat Boelie nu zo lekker los kan
(wat had Boelie met zijn oor gedaan? )
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Wat een lekker stel zeg! En wat leuk om Boelie ook eindelijk in volle vaart te kunnen bewonderen.
- Alfilillo
- Posts in topic: 16
- Welke: Podenco en kruising
Dat is echt genieten. Super trouwens dat Boelie zo goed rent nu.
Prachtige foto's van Murf samen met Nivan en Boelie
Kan Nikki niet een keer komen spelen bij jou?
Samen rennen met Raaf (en/of Murf) lijkt haar een strak plan.
Voor mij ook, veilig (omheind) vooral
Kan Nikki niet een keer komen spelen bij jou?
Samen rennen met Raaf (en/of Murf) lijkt haar een strak plan.
Voor mij ook, veilig (omheind) vooral
- Zamunda
Dat zou wel echt heel leuk zijn, ik vond hun energie echt zo gelijkwaardig. Niet precies hetzelfde maar het ging zo gelijk op tussen die twee! Ze gingen meteen al samen rennen, zij aan zij in hetzelfde tempo op pad, elkaar af en toe aankijkend, dat heb ik nog niet eerder gezien buiten mijn roedel om.hakunamatata schreef: ↑04 jun 2022, 23:06 Vrienden voor het leven
Ze gingen verder ook achter elkaar aan en lekker stoeien, maar zo in samenspraak (Ga je mee? Ja? Woei! - Ga je mee? Nee? Okee, pomtiedom). Echt onwijs leuk. Dus het zou mooi zijn als we af en toe kunnen blijven afspreken en de mannen dan inderdaad een vriendschap voor het leven zouden smeden .
Boelie was een valse kelpiekruising tegengekomen . Nee geintje, ik weet niet meer exact wat het nou was maar Boel had al eerder een wondje aan z'n oorpunt opgelopen en dat was opengegaan door al het rauzen, hij had dus overal roze strepen op z'n vacht.
Ja leuk hè! Je ziet nog wel dat hij een afwijkende gang heeft maar hij lijkt er zelf geen last van te hebben en rende dat het een lieve lust was. Hoe hij door het hoge gras hupste verbaasde me enorm en hij leek ook maar niet moe te worden joh! Hij vond het zo leuk allemaal .
Ja hoor, lijkt me gezellig, stuur maar een pb'tje . Ben heel erg benieuwd of Raaf gaat genieten van een renmaatje of dat hij het maar stom gaat vinden dat hij niet (of niet makkelijk) de snelste is .
Wat een leuk stel samen en zo rustig ook .
- Heleboelie
- Posts in topic: 9
Oh! Wat was het een feest met @Zamunda !
Heel leuk om zo nog weer even na te genieten van de wandeling!
Prachtverslag
Boelie en Murphy zijn geweldig samen, zo'n prettige energie en gelijkwaardigheid, ik vond dat heerlijk.
Vooral met in het hoofd waar Boelie natuurlijk vandaan komt, kereltje heeft zoveel in te halen!
Wat dat betreft is het 10 maanden van Murph haast gelijk aan de 17 maand van Boelie, ik vond ze daarin ook aardig gelijk op gaan, met Boel zijn achterstand(je).
Maar ook geen zorgen om beukerij, of een veel zwaardere kompaan, zorgde voor een heel ontspannen wandeling.
Dat heb ik ongelofelijk gemist ook, zo fijn om weer lekker samen op te stappen!
En die Murphy, dat is een geweldig ventje... zo'n hond wil je gewoon meteen hebben!
Dus ja, ik hoop ook op een vriendschap voor het leven tussen die twee mannen.
Ze hebben beide zo'n zacht karakter, kan mij haast niet voorstellen dat die ballen ooit nog roet in het eten gaan gooien.
Ziet er heftig uit door het geklepper van de oortjes, maar stelt niet zoveel voor.
Blood & Mud
Geloof wel echt dat hij pijnbrij is, maar wil het toch wel weer binnenkort laten bekijken allemaal.
Maar wel al heel blij dat dit gewoon kan!
Prachtverslag
Boelie en Murphy zijn geweldig samen, zo'n prettige energie en gelijkwaardigheid, ik vond dat heerlijk.
Vooral met in het hoofd waar Boelie natuurlijk vandaan komt, kereltje heeft zoveel in te halen!
Wat dat betreft is het 10 maanden van Murph haast gelijk aan de 17 maand van Boelie, ik vond ze daarin ook aardig gelijk op gaan, met Boel zijn achterstand(je).
Maar ook geen zorgen om beukerij, of een veel zwaardere kompaan, zorgde voor een heel ontspannen wandeling.
En die Murphy, dat is een geweldig ventje... zo'n hond wil je gewoon meteen hebben!
Ze hebben beide zo'n zacht karakter, kan mij haast niet voorstellen dat die ballen ooit nog roet in het eten gaan gooien.
Rotwondje idd... wil maar niet dicht, tenminste; als knuppeltje het zo iedere keer weer nat rauscht.hakunamatata schreef: ↑04 jun 2022, 23:06 Vrienden voor het leven
Ziet er heftig uit door het geklepper van de oortjes, maar stelt niet zoveel voor.
Blood & Mud
Heerlijk, zo gelijkwaardig spel en zonder geluid ook... ik vind dat wel prettig, temeer dat zegt dat er geen frustraties bij kwamen kijken!
Hij komt heel lekker mee, maar het verdient geen schoonheidsprijs helaas.
Geloof wel echt dat hij pijnbrij is, maar wil het toch wel weer binnenkort laten bekijken allemaal.
Maar wel al heel blij dat dit gewoon kan!
Kan al best hard hoor!
- Yvette
- Posts in topic: 64
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Wat een leuk stel zo samen, heerlijke wandeling!
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
- Lothian
- Posts in topic: 30
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat is Boelie een leukerd! Lekker stel zo.
Re: Murphy ● Zomaar wat foto's
Dat denk ik ook altijd bij foto's van Meeko en Murphy! Zo hetzelfde en toch is hun uitstraling ook weer totaal anders. Meeko komt veel energieker en pittiger over en Murf meer als een lieve vrolijke zachterd. Ik ben benieuwd of dat ook echt zo is. Hebben jullie elkaar al eens ontmoet?
- Zamunda
Ja heel bijzonder vond ik het. Op sommige momenten speelden ze wat wilder maar nooit héél wild en ze luisterden heel goed naar elkaar.
Voor mij was het ook echt een feest, heerlijk om mijn zachtaardige Murf zo'n maatjesgevoel te zien hebben met zachtaardige Boelie. En heel fijn dat we het ook echt lekker konden laten gaan tussen die twee zonder dat jij je zorgen hoefde te maken om gebeuk.Heleboelie schreef: ↑08 jun 2022, 19:01 Oh! Wat was het een feest met @Zamunda !
Prachtverslag
Ja was echt super!
Echt een leuk, vrolijk en lief ventje .
Haha, hoe kom je ineens bij een post van april?! En ik denk dat die analyse wel klopt, als ik lees hoe Meeko kan stuiteren bij de minste aandacht, dat heeft Murf echt niet hoor, die moet ik soms echt enthousiasmeren .mijke schreef: ↑09 jun 2022, 10:57Dat denk ik ook altijd bij foto's van Meeko en Murphy! Zo hetzelfde en toch is hun uitstraling ook weer totaal anders. Meeko komt veel energieker en pittiger over en Murf meer als een lieve vrolijke zachterd. Ik ben benieuwd of dat ook echt zo is. Hebben jullie elkaar al eens ontmoet?
Als het goed is gaan de broers elkaar komende zondag ontmoeten! Met Barrie en nog een paar kelperuaantjes .
Geen idee, kennelijk heb ik ergens verkeerd geklikt ofzo Wat grappig dat je dat dan toch wel goed kan inschatten zo vanaf verhalen en foto's. Ik ben heeeel benieuwd naar jullie date, wel veel foto's maken hè!Zamunda schreef: ↑09 jun 2022, 18:08
Haha, hoe kom je ineens bij een post van april?! En ik denk dat die analyse wel klopt, als ik lees hoe Meeko kan stuiteren bij de minste aandacht, dat heeft Murf echt niet hoor, die moet ik soms echt enthousiasmeren .mijke schreef: ↑09 jun 2022, 10:57Dat denk ik ook altijd bij foto's van Meeko en Murphy! Zo hetzelfde en toch is hun uitstraling ook weer totaal anders. Meeko komt veel energieker en pittiger over en Murf meer als een lieve vrolijke zachterd. Ik ben benieuwd of dat ook echt zo is. Hebben jullie elkaar al eens ontmoet?
Als het goed is gaan de broers elkaar komende zondag ontmoeten! Met Barrie en nog een paar kelperuaantjes .
- Zamunda
Nou ja ik doe het tot nog toe ook van de verhalen van Meeko, maar bij Murf klopt het in elk geval: lief, vrolijk en zacht.
Ik ga m'n best doen, volgens mij neemt Manuma haar camera mee dus dat is tof!