Ja, ik weet dat je gelijk hebt. Ik doe het ook hoor: "oh, wil je niet eten, nou dan haal ik het weg, morgen een nieuwe poging", maar het voelt gewoon helemaal niet fijn. Omdat het zo'n klein ventje is en omdat 'ie die auto-immuun ziekte heeft en omdat ik wil dat hij 20 wordt...Zinodo schreef: ↑29 sep 2021, 20:33 Ik heb er hier ook een die gerust haar bak kan laten staan of met een walgende kop naar haar eten kan kijken.
Maar inmiddels weet ik dat zij gewoon eet wat ze nodig heeft en geen hapje meer. Als ze vandaag veel snoep kreeg durf ik te wedden dat ze morgen geen ontbijt wil. Als ze drie dagen niet mag rennen ook. Vroegah moest ze enorm veel eten om op gewicht te blijven dus zat ik me telkens druk te maken als ze weer haar bak liet staan en ging ik van alles verzinnen maar tegenwoordig niet meer. Prima meid. Maar dan krijgt ze ook helemaal geen snoep of niks tot de volgende maaltijd, anders blijven we in cirkels rondlopen.
Kun je niet water uit de vijver in zijn waterbak doen? Ik bedoel, ja, lijkt dom, maar als het werkt
Costa kan altijd de tuin om te lebberen uit de vijver maar voor in de winter, als de deuren dicht zijn, is het wel een goed idee. :twothumbs: