We liepen samen met een wandelvriend langs de zeedijk. Lekker veilig want Westerschelde ene kant en dijk met lange stukken schapengaas andere kant.
Het was alleen laagwater dus dan valt er vaak wel wat te strandjutteren voor de liefhebber
Toen alle honden omstebeurt op precies dezelfde plek richting water gingen wisten we dan ook meteen dat er zeebanket te halen viel. Zeker Mies en de toller slaan een gratis maaltje niet over en luisteren niet meer als we te laat zijn. Flora eet geen rottende dingen maar zoekt graag mee om te verwijzen voor haar vrienden
Danu liep ook mee temidden van de driftig heen en weer lopende volwassenen. Ze léek niet echt te zoeken maar meer beetje rondkijken waar iedereen zich zo druk over maakte
Maar opeens kwam juist Danu met iets in bek de dijk op
Ik weet nu niet of dit braafheid of naïviteit was
Al is ze ook wel van het samen delen geloof ik. Flora logeert hier en samen kluiven en slapen met mama is toch wel het summum van geluk

Mama en dochter spelen nu ook buiten veel met elkaar. Ik hoopte zo dat dat zo zou zijn. Floor speelde graag met Diem maar het laatste jaar wilde hij niet meer. Mies heeft buiten van alles te doen en zelden tijd voor spelen. Nu heb ik weer 2 speelmaatjes