Murphy ● Heerlijke date met Boelie (p.59)
-
alm@
Re: Puppie! Deze wordt het ❤
Oh wat is ie leuk
Gefeliciteerd en veel plezier met de kleine en z'n piranhatandjes 
Gefeliciteerd dames met jullie mooie pup.
Ik kijk uit naar de vervolgverhalen.
Ik kijk uit naar de vervolgverhalen.
- Gudrun
- Posts in topic: 7
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Allebei gefeliciteerd met je streepjespup!
- Budkes
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Oooohh Snelle
. Ja wat maakt hem speciaal, de wijze, zachte, weloverwogen blik. Heel erg gefeliciteerd.
En jij ook Manuma.
En jij ook Manuma.

Ook een knapperdManuma schreef: 02 okt 2021, 17:51JaMellow schreef: 02 okt 2021, 15:58 Wat super leuk dat Snelle bij jullie komt wonen Zamunda.![]()
Weet je al welke jullie krijgen Manuma?De andere streep, Slimme. Hij heeft alles wat ik leuk vind aan honden. Het grappige is dat Sirene hem al vanaf week 1 voor mij in gedachte had. Hij krijgt wel een nieuwe naam: Meeko
Zo leuk Zamunda! Snelle is echt wel een knapperd, je moet echt heel veel foto’s blijven plaatsen. Ik ben zo benieuwd hoe ze allemaal op gaan groeien.
![]()

Wat een mooie pups, alletwee
Heel veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken
Ik ben benieuwd naar alle verhalen vanaf volgende week
Heel veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken
Ik ben benieuwd naar alle verhalen vanaf volgende week

Dan denk ik met al die letters aan warrel, en dan kom ik uit op WarreZamunda schreef: 02 okt 2021, 19:10
Hij brengt alles samen![]()
. Ah, dan moet zijn naam natuurlijk een samenraapsel van Laissah, Willem en Ravi worden
!

-
Manuma
Link!Zamunda schreef: 02 okt 2021, 19:10Hij brengt alles samenDagmar schreef: 02 okt 2021, 19:00Hij heeft rood, zwart én streepjes, dus hij maakt het afZamunda schreef: 02 okt 2021, 18:50 Ja, heel erg leuk. Ik zou sowieso twee gelijkende gaan hebben tenzij het een naakte geworden was (de behaarden zijn immers grofweg zwart, rood en gestreept en die heb ik alledrie al
).
![]()
![]()
. Ah, dan moet zijn naam natuurlijk een samenraapsel van Laissah, Willem en Ravi worden
!
Ik heb je topic wat gekaapt, sorry
- noekie
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: amerikaanse bulldog en Xlab-stabij-fila
- Contacteer:
Wat een leuk nieuws zamunda en natuurlijk manuma.
Leuk dat we ze kunnen blijven volgen
Leuk dat we ze kunnen blijven volgen
- Dirkje
- Posts in topic: 2
- Welke: Border Collies
Wat een heerlijk topic.
Gefeliciteerd Zamunda en Manuma met de leuke pups!
Gefeliciteerd Zamunda en Manuma met de leuke pups!
-
Marc
Krijg jij die mooie? Oh. Ben een beetje jaloers. Dat is de enige pup die in drie jaar mijn hart echt sneller heeft laten kloppen. Wat een gaaf hondje.
- Zamunda
- Posts in topic: 402
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuk weer alle felicitaties
.
. Maar met die tool kwamen we uit op Mark William, dus dat wordt het!
. Qua scherpte viel het me op zich nog mee maar ik merkte vooral wel verschil in kracht de afgelopen weken... het wordt steeds harder
. Dat wordt toch niet nog erger hè
.
.
Hahaha, dat was sarcastischDagmar schreef: 02 okt 2021, 19:31Wat maak je het weer makkelijk![]()
https://www.litscape.com/name_tools/names_with.php
Daar heb ik dus wel vaak aan gedacht, of jij het niet ook zou doen. Weet je het zeker?jenn90 schreef: 02 okt 2021, 19:11 Oooh wat ontzettend leuk!! Ik was heeel blij dat alle puppy’s al een baasje hebben want wij kwamen ook in de verleiding :-p
Het stelde nu nog niet veel voor, maar ik heb aan de afgelopen twee pupbezoeken wel een paar gaatjes in mijn oren overgehoudenalm@ schreef: 02 okt 2021, 19:51 Oh wat is ie leukGefeliciteerd en veel plezier met de kleine en z'n piranhatandjes
![]()
NouPerle schreef: 02 okt 2021, 22:04Dan denk ik met al die letters aan warrel, en dan kom ik uit op Warre.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Zamunda
Dat klinkt heel mooi, ben benieuwd of het ook uitkomt als hij later groot is!Budkes schreef: 02 okt 2021, 21:13 Oooohh Snelle. Ja wat maakt hem speciaal, de wijze, zachte, weloverwogen blik. Heel erg gefeliciteerd.
Ik vind ze allemaal mooi, maar ik krijg inderdaad die ene die jij zo mooi vindt! Bijzonder dat jij hem zo bijzonder vindt. Is dat nou puur op uiterlijk of ook wel karakter wat je in zijn uitstraling ziet?Marc schreef: 02 okt 2021, 23:59 Krijg jij die mooie? Oh. Ben een beetje jaloers. Dat is de enige pup die in drie jaar mijn hart echt sneller heeft laten kloppen. Wat een gaaf hondje.
Welnee, gedeelde pret toch?! Vind het leuk hoor en het is familie hèManuma schreef: 02 okt 2021, 22:07Link!
Ik heb je topic wat gekaapt, sorryBedankt voor de leuke reacties. Inge O, zo leuk dat je terug bent! En je hebt helemaal gelijk
![]()
Dat vind ik lief, dat je dan mee gaat leven ipv aan leedvermaak gaat doenNatalie schreef: 02 okt 2021, 23:06Dezeis ook grappig, maar die bewaar ik voor die keer dat pup iets stouts gedaan heeft
![]()

Nou, ik ben ook wakker. Wat een geweldig leuk nieuws! Gefeliciteerd Zamunda en Manuma, ik ben echt verliefd op dit type hondjes. Super tof dat we ze kunnen blijven volgen 
- Heleboelie
- Posts in topic: 9
Het is bekend!
Gefeliciteerd met je Snelle Jelle!
(vind Jelle wel een lekkere Nederlandse tegenhanger voor Willem hoor)
Heel knap puppekind, hij heeft een streepje voor... kan mij voorstellen dat je helemaal in de wolken bent!
Gefeliciteerd met je Snelle Jelle!
(vind Jelle wel een lekkere Nederlandse tegenhanger voor Willem hoor)
Heel knap puppekind, hij heeft een streepje voor... kan mij voorstellen dat je helemaal in de wolken bent!
- Inge O
- Posts in topic: 92
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
En Vissam, Rissam, SahremZamunda schreef: 03 okt 2021, 08:08 Perle schreef: ↑02 okt 2021, 22:04
Dan denk ik met al die letters aan warrel, en dan kom ik uit op Warre.
Nou.
- Alex
- Posts in topic: 4
- Welke: Mechelse herder русская бабушка en västgötaspets
Alles helemaal bijgelezen
Wat een mooi hondje, klinkt ook alsof ie een heerlijk karakter heeft. Ik kijk nu al uit naar de verhalen!
Saba
23-05-24
- Yvette
- Posts in topic: 64
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Ik denk leuk je eigen topic, is het gelijk ontploft tot 6 pagina's
maar ik ben bijgelezen, nu al een feel good topic, zo leuk! Ben ook heel benieuwd naar die naam straks!
Wij hadden -uiteraard, zoals gewoonlijk- ook eeuwige twijfels maar ik heb nu maar gewoon een tag besteld voor aan zijn halsband, staat het gelijk gedrukt, kunnen niet meer terug 
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Alfilillo
- Posts in topic: 16
- Welke: Podenco en kruising
Krijg je één van de twee naakte reutjes? Wie is de gelukkige?Yvette schreef: 03 okt 2021, 12:01 Ik denk leuk je eigen topic, is het gelijk ontploft tot 6 pagina'smaar ik ben bijgelezen, nu al een feel good topic, zo leuk! Ben ook heel benieuwd naar die naam straks!
Wij hadden -uiteraard, zoals gewoonlijk- ook eeuwige twijfels maar ik heb nu maar gewoon een tag besteld voor aan zijn halsband, staat het gelijk gedrukt, kunnen niet meer terug
![]()

- Zamunda
Perfect
Oh leuk, wat wordt zijn naam?! Ja, het is snel gegaan in het topic, genieten al die enthousiaste reactiesYvette schreef: 03 okt 2021, 12:01 Ik denk leuk je eigen topic, is het gelijk ontploft tot 6 pagina'smaar ik ben bijgelezen, nu al een feel good topic, zo leuk! Ben ook heel benieuwd naar die naam straks!
![]()
Staat in het topic van Manuma!Alfilillo schreef: 03 okt 2021, 12:02Krijg je één van de twee naakte reutjes? Wie is de gelukkige?Yvette schreef: 03 okt 2021, 12:01 Ik denk leuk je eigen topic, is het gelijk ontploft tot 6 pagina'smaar ik ben bijgelezen, nu al een feel good topic, zo leuk! Ben ook heel benieuwd naar die naam straks!
![]()

- Alfilillo
- Posts in topic: 16
- Welke: Podenco en kruising
Ja, ik zag het net toevallig! Reus, wat een Casanova, nu al knipogen naar de camera, hahaha.