Wat maak je het weer makkelijk
https://www.litscape.com/name_tools/names_with.php
Ook een knapperdManuma schreef: ↑02 okt 2021, 17:51Ja De andere streep, Slimme. Hij heeft alles wat ik leuk vind aan honden. Het grappige is dat Sirene hem al vanaf week 1 voor mij in gedachte had. Hij krijgt wel een nieuwe naam: Meeko
Zo leuk Zamunda! Snelle is echt wel een knapperd, je moet echt heel veel foto’s blijven plaatsen. Ik ben zo benieuwd hoe ze allemaal op gaan groeien.
Link!
Hahaha, dat was sarcastisch . Maar met die tool kwamen we uit op Mark William, dus dat wordt het!Dagmar schreef: ↑02 okt 2021, 19:31Wat maak je het weer makkelijk
https://www.litscape.com/name_tools/names_with.php
Daar heb ik dus wel vaak aan gedacht, of jij het niet ook zou doen. Weet je het zeker?
Het stelde nu nog niet veel voor, maar ik heb aan de afgelopen twee pupbezoeken wel een paar gaatjes in mijn oren overgehouden . Qua scherpte viel het me op zich nog mee maar ik merkte vooral wel verschil in kracht de afgelopen weken... het wordt steeds harder . Dat wordt toch niet nog erger hè .
Nou .
Dat klinkt heel mooi, ben benieuwd of het ook uitkomt als hij later groot is!
Ik vind ze allemaal mooi, maar ik krijg inderdaad die ene die jij zo mooi vindt! Bijzonder dat jij hem zo bijzonder vindt. Is dat nou puur op uiterlijk of ook wel karakter wat je in zijn uitstraling ziet?
Welnee, gedeelde pret toch?! Vind het leuk hoor en het is familie hè . Ik hoop wel dat je veel gaat posten over Meeko hoor want dat lijkt me ook echt een geweldig en superknap hondje . Voor ons was net iets minder energiek verstandiger, plus het conflictvermijdende wat Snelle heel mooi laat zien. Slimme's koppie vind ik ook zó prachtig (ik hou wel van wat smaller) . Ik kijk uit naar zijn opgroeien maar ook vooral naar foto's en verhalen van de survivals en crossen die je met hem gaat doen en waar jullie zo intens van gaan genieten met elkaar !
Dat vind ik lief, dat je dan mee gaat leven ipv aan leedvermaak gaat doen .
En Vissam, Rissam, Sahrem .
Krijg je één van de twee naakte reutjes? Wie is de gelukkige?Yvette schreef: ↑03 okt 2021, 12:01 Ik denk leuk je eigen topic, is het gelijk ontploft tot 6 pagina's maar ik ben bijgelezen, nu al een feel good topic, zo leuk! Ben ook heel benieuwd naar die naam straks! Wij hadden -uiteraard, zoals gewoonlijk- ook eeuwige twijfels maar ik heb nu maar gewoon een tag besteld voor aan zijn halsband, staat het gelijk gedrukt, kunnen niet meer terug