Zamunda schreef: 05 sep 2022, 15:37Haha, dat wil natuurlijk wel met een baardje . Maakt Aloy haar baard ook altijd schoon na het eten? Ravi gaat altijd even uitgebreid z'n baard schoonmaken aan/in de bank .
Ja, zij veegt hem af aan de kleden op de bank. Dankjewel Aloy. Haar baard is dus meestal wel schoon, maar de kleden moeten vaak gewassen worden.
Je hoort het, Mijke, blij zijn dat Ranja geen baard heeft.
Zamunda schreef: 05 sep 2022, 15:37Haha, dat wil natuurlijk wel met een baardje . Maakt Aloy haar baard ook altijd schoon na het eten? Ravi gaat altijd even uitgebreid z'n baard schoonmaken aan/in de bank .
Ja, zij veegt hem af aan de kleden op de bank. Dankjewel Aloy. Haar baard is dus meestal wel schoon, maar de kleden moeten vaak gewassen worden.
Je hoort het, Mijke, blij zijn dat Ranja geen baard heeft.
Haha, zo herkenbaar. Stelletje klojo's, maar stiekum toch ook wel een leuk gezicht .
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
mijke schreef: 01 sep 2022, 10:57
Ja, dat is wel een beetje een punt. Snaai is totaal oninteressant vindt Ranja Al sta ik met een knakworst te zwaaien. Ik heb nog niks kunnen ontdekken dat voor haar genoeg waarde heeft om echt succesvol in te kunnen zetten buiten met trainen. Spelletjes zijn buiten ook niet aan de orde. Ik probeer haar nu een beetje te enthousiasmeren voor spelen met takken en denneappels enzo, maar tot nu toe is het vooral Mijke die speelt, en Ranja die mij bij Gods gratie eens een keertje ter wille is
Brego vond alles ook lekker, maar niet boeiend genoeg t.o.v andere prikkels. Totdat ik gedroogde sprotjes had gekocht. Die dingen waren goud waard. Als hij een jogger of andere prikkel zag, keek hij snel meteen naar mij met een kop van… visje.. nu graag.