Spoeddierenarts
- HillieS
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Spoeddierenarts
Gatsie! Hopelijk knapt hij snel op!
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Dat zijn geen lollige dingen. Hopelijk knapt hij snel weer op.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Het gaat gelukkig beter. Nog wel wat rochelig maar lang niet meer zo erg als gisteren.
Tis helaas een feit dat je bij deze rassen eerst moet gooien met antibiotica en daarna pas kijken wat er aan de hand is.
Vanmorgen goed gegeten en buiten alweer wat jolige passen. Komende week nog aan de pillen en daarna zien waar dat grote schip weer strandt.
Voor mij nooit meer een Deerhound als eigen hond. Jammer maar helaas.
Tis helaas een feit dat je bij deze rassen eerst moet gooien met antibiotica en daarna pas kijken wat er aan de hand is.
Vanmorgen goed gegeten en buiten alweer wat jolige passen. Komende week nog aan de pillen en daarna zien waar dat grote schip weer strandt.
Voor mij nooit meer een Deerhound als eigen hond. Jammer maar helaas.
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Gelukkig lijkt hij op te knappen!
Die lurcher.. zo mooi !
Maar inderdaad, als ze zo enorm gevoelig zijn... ik word er nu ook zeer huiverig voor!
Die lurcher.. zo mooi !
Maar inderdaad, als ze zo enorm gevoelig zijn... ik word er nu ook zeer huiverig voor!
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik had ook geen idee dat ze zo gevoelig waren. Dat is even schrikken. Gelukkig gaat het inmiddels wat beter met hem!
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Fijn dat het beter gaat! Ik wist ook niet dat ze zo gevoelig waren, wel dat ze niet oud worden maar dat het al zo erg is dat er meteen AB in moet bij een kuchje
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Maar hij is toch hartstikke jong? Nou ik hoef ze al niet meer hoor haha ik heb me zelfs bij die fransjes nooit druk hoeven maken om een kuchel, ik dacht dat ze alleen heel snel sleten door dat grote lijf.
Gelukkig gaat het al wat beter.
Gelukkig gaat het al wat beter.
- Kruimel
- Welke: IJslandse honden
Pfffff, lekker dan! Gelukkig dat jij weet hoe het zit met die deerhounds, en kordaat doorpakt.
Beterschap voor de grote jongen!
Beterschap voor de grote jongen!
Het duo Olie en Bol
Hij is volledig uitgerocheld en heeft weer een normale temp.
Of er niets gebeurd is….
Of er niets gebeurd is….
- Sanne
- Welke: Chihuahua en Saluki
- Contacteer:
Goed snel gehandeld dus!Nanna schreef:Hij is volledig uitgerocheld en heeft weer een normale temp.
Of er niets gebeurd is….
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Fijn!
Nog wel een week op de pillaria en suspensie maar dat glijdt er in als God’s woord in een ouderling.
Hij ratst die pillen uit mijn handen of het crystal meth is
Hij ratst die pillen uit mijn handen of het crystal meth is
Gelukkig maar dat het beter gaat! Als het je eigen hond is die ziek is, is dat al naar, maar helemaal als het andermans hond is waar je de zorg voor hebt... Je eigen dames zijn nog steeds kiplekker?
Laatst gewijzigd door Amarillo op 04 okt 2021, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanmiddag weer naar de dierenarts…longfoto’s gemaakt. Hart en longen zagen er goed uit, dus wat hij nou mankeert is een raadsel. Hij rochelt weer als een nieuwe. Hij had wel verhoging.
De DA vond wel de ab kuur te kort dus die is met een week verlengd. Nou moet ie het nog even uitzingen tot de 16e en dan krijgt ie het heilige kruis na. Die hoef ik nooit meer als logee, geen enkele deerhound trouwens want die pupteef ga ik ook afzeggen.
Dat is me het oppasgeld niet waard.
De DA vond wel de ab kuur te kort dus die is met een week verlengd. Nou moet ie het nog even uitzingen tot de 16e en dan krijgt ie het heilige kruis na. Die hoef ik nooit meer als logee, geen enkele deerhound trouwens want die pupteef ga ik ook afzeggen.
Dat is me het oppasgeld niet waard.
Nou ja, voordeel is wel dat al mijn twijfels om ooit weer een Deerhound te nemen nu in één klap van tafel zijn. Dat gaat nooit meer gebeuren.
Wat fijn dat de foto's goed waren. Kan me voorstellen dat het de stress niet waard is, dat oppassen. Ik wist wel dat ze niet oud werden maar dacht dat dat aan de grootte of zo lag. Niet dat ze zo gevoelig in elkaar zitten qua gezondheid.
- Johnny Jones
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Wat een gedoe zeg.. hopelijk knapt-ie snel op. Wanneer komen zijn baasjes terug?
Snap dat jij wel gelijk genezen bent, van het ras.
Die komen de 16e pas terug. Ik had allang in die auto gezeten, maar goed, dat ben ik.Johnny Jones schreef: ↑06 okt 2021, 17:34 Wat een gedoe zeg.. hopelijk knapt-ie snel op. Wanneer komen zijn baasjes terug?
-
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Kan het niet “gewoon” Kennelhoest zijn? Daar hoeven je eigen honden niet ziek van te worden als ze een goede weerstand hebben.
Of zou je dat wel moeten zien op de longfoto.
Snap dat je die niet meer als logee wilt, wat een zorgen
Dat zie je volgens mij alleen op een longfoto als die kennelhoest is ontaard in longontsteking.Mizzsylver schreef: ↑06 okt 2021, 18:08 Kan het niet “gewoon” Kennelhoest zijn? Daar hoeven je eigen honden niet ziek van te worden als ze een goede weerstand hebben.
Dat gebeurt niet zo vaak.
Bovendien zat hij al aan de AB.
Ik kan me voorstellen dat je met alles wat je al weet over het ras toch maar liever geen Deerhound meer wil hebben, Nanna.
Met kennelhoest zou je toch in de buurt meer hoestende honden verwachten. Vaak hoor je zoiets vrij snel via de tamtam.
Maar alles is rustig.
Maar alles is rustig.
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Incubatietijd is lang he voor kenbelhoest. Maar ik zou als eigenaar allang weer thuis zijn geweest. Wist ook niet dat ze zo gevoelig waren.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi