Hoe maken jullie honden jullie wakker?

Luna
Posts in topic: 1

Re: Hoe maken jullie honden jullie wakker?

Bericht door Luna »

Niet. Nu slapen ze beneden en horen we ze alleen als er nood aan de man is of als er om iets vreemds geblaft moet worden. Toen wij nog honden op de slaapkamer hadden werden we ook nooit wakker gemaakt, maar bullterriërs slapen dan ook graag ;)
Gudrun
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Niet.
En maar goed ook, ik slaap slecht genoeg en ben vroeg genoeg op.
Ik ontbijt ook in alle rust. Daarna pas de honden wakker en uit.
Als er echt iets is blaffen ze wel en dan sta ik direct daar.
Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Sisi was voor mij echt de horror qua wakkermaken, ik kon nog geen wimper bewegen of ze stond al op me te dansen: ja, wat gaan we doen?! hup hup, gezelliggggggg :cheer: . Als er íets is waar ik niet tegen kan als ik net wakker ben dan is het wel zo'n übervrolijke spring in het veld :') .

Lais maakte me nooit (bewust) wakker, die kon zo heerlijk uitslapen :I: . Willem ook trouwens, maar die werd twee jaar geleden bang voor spoken dus slaapt sindsdien niet meer in de slaapkamer.

Murf heeft ook wel bij me geslapen maar dat is zo'n vreselijke vroege vogel, dat is helaas geen succes. Hij staat dan niet te dansen en springen zoals Sisi dat deed maar wil wel graag wat gaan doen en als je geen sjoege geeft dan verzint hij zelf wel wat :pffff: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
blondie

Bericht door blondie »

Ze kunnen niet bij de slaapkamer thuis, dus ik had geen idee tot de laatste korte vakantie waar we woon en slaapkamer in 1 hadden :engel:
Aak merkte het als ik wakker werd en kwam naast bed en gaf een voorzichtige kus op mijn wang.
Glory ging aan voeteneind staan en piepen... op een reactie van mij sprong ze op bed om te komen kroelen.
Chara wachtte op haar beurt en kwam ook kroelen, evenals Aak.. op bed kroelen met de bazin is blijkbaar ultiem geluk voor ze :F:
CatnDog
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

blondie schreef: 08 sep 2022, 14:40 Ze kunnen niet bij de slaapkamer thuis, dus ik had geen idee tot de laatste korte vakantie waar we woon en slaapkamer in 1 hadden :engel:
Aak merkte het als ik wakker werd en kwam naast bed en gaf een voorzichtige kus op mijn wang.
Glory ging aan voeteneind staan en piepen... op een reactie van mij sprong ze op bed om te komen kroelen.
Chara wachtte op haar beurt en kwam ook kroelen, evenals Aak.. op bed kroelen met de bazin is blijkbaar ultiem geluk voor ze :F:
Hier idem. Zeno slaapt normaliter niet in de slaapkamer, maar in het vakantiehuisje lag hij naast me. Hij maakte me niet wakker. Hij maakte pas contact, wanneer hij wist dat ik al wakker was. Dat vond ik erg netjes van hem :F:
Irma

Bericht door Irma »

Ben gelukkig erg doof, maar normaal begint Beau om een uur of 6, half zeven te blaffen. Ik hoor het niet. Mijn man wel...
Boven slapen voor hem: dan slaap ik helemaal niet, want hij is constant in de weer, onder het bed rommelen ;-) Hij kan ook de trap niet op of af, denk dat hij dat nooit heeft geleerd, of in van zijn vroegere huizen een paar keer naar beneden gedonderd, Dat deed mijn vorige mini, toen ze ouder werd: van de trapvallen, ging ook dwalen toen ze heel oud was.
Verplicht beneden slapen, alle deuren dicht.
Plaats reactie