De Lift
De Lift
Het was al een enge film. Maar deze liftscene is zo mogelijk nog griezeliger.
https://nypost.com/2022/03/24/video-sho ... -elevator/
Het is ook niet ‘ik ben boos op jou dus je krijgt een hap’ maar gewoon methodisch en kalm te werk gaan en niet stoppen.
Echt, opruimen al dat vecht-ongedierte.
https://nypost.com/2022/03/24/video-sho ... -elevator/
Het is ook niet ‘ik ben boos op jou dus je krijgt een hap’ maar gewoon methodisch en kalm te werk gaan en niet stoppen.
Echt, opruimen al dat vecht-ongedierte.
Re: De Lift
O, het is trouwens haar eigen hond.
Hij viel aan toen ze haar schoenen aantrok
Hij viel aan toen ze haar schoenen aantrok
“ 25-year-old woman was mauled by her four-year-old pit bull at her home in Cúcuta, Colombia, last Thursday
The woman was putting on her shoes in her apartment when she was attacked by her dog”
Misschien ben je in de war met een ander. De afgelopen twee maanden zijn best wat mensen doodgebeten door de ‘onopgevoede’ joekels.
The woman was putting on her shoes in her apartment when she was attacked by her dog”
Misschien ben je in de war met een ander. De afgelopen twee maanden zijn best wat mensen doodgebeten door de ‘onopgevoede’ joekels.
-
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Wat maken die latijnse figuren toch altijd een troep.
Ze zal er wel een potje van gemaakt hebben met de opvoeding.
Ze zal er wel een potje van gemaakt hebben met de opvoeding.
-
- Posts in topic: 1
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Verschrikkelijk
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Hij was van een kamergenoot en had normaal een muilkorf om staat er.
Tja wat moet je doen in zo’n situatie, vechten voor je leven of geen tegengas meer geven en maar hopen dat je niet meer interessant bent?
Tja wat moet je doen in zo’n situatie, vechten voor je leven of geen tegengas meer geven en maar hopen dat je niet meer interessant bent?
Ik vrees dat je pas oninteressant bent als je dood bent.Persistence schreef: ↑15 sep 2022, 21:48 Hij was van een kamergenoot en had normaal een muilkorf om staat er.
-
Het is colombia. Hadden ze geen pistool?Persistence schreef: ↑15 sep 2022, 21:48 Hij was van een kamergenoot en had normaal een muilkorf om staat er.
-
Er zijn trouwens wel meer waakhonden die het niet accepteren dat er iemand weg gaat. Nooit helemaal kunnen snappen hoe dat zit.
Is dat een herdertrekje?
Is dat een herdertrekje?
- malinois
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Hij zit gewoon te kijken hoe hij haar het makkelijkst in de nek kan bijten. Gewoon ook heel doordacht. Bah wat eng...
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ja, ik denk het wel. Twee van mijn herders deden dat ook. Die moest ik echt even bij de les houden als vrienden na een avondje op de fiets vertrokken. Die zetten echt even de achtervolging in. Zonder enige vorm van agressie natuurlijk. Zappa verdacht ik ervan dat hij het ook gewoon heel leuk vond om ze weer te vinden. Hij wachtte een paar minuten om dan met zijn neus op de grond de achtervolging in te zetten. Liep heel onschuldig het laatste rondje mee na 't uitzwaaien van 't bezoek en ineens was hij weg.EchoMira schreef:Er zijn trouwens wel meer waakhonden die het niet accepteren dat er iemand weg gaat. Nooit helemaal kunnen snappen hoe dat zit.
Is dat een herdertrekje?
En bouviers en dobers. Maar ik heb geen idee of het gedrag van die paar die ik heb gekend nou representatief is voor het ras.
Ik ken een Boomer die dat doet. Die wordt helemaal giftig als je weg gaat en is als je er bent poeslief. Hij moet even weggesloten worden en loopt ook vrijwillig naar de bijkeuken en moppert en blaft daar ook niet. In de woonkamer maakt hij een drama als je weg gaat. Dus is iets dat in honden kan zitten. Verklaring heb ik niet maar als een Maltezer x shitzu het ook doet is het niet waakhond of herder gerelateerd denk ik.
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Mijn hemel.
Mogen zulk soort video's (privacy) trouwens gewoon op internet gepost worden tegenwoordig? Vrouw herkenbaar in beeld.
Mogen zulk soort video's (privacy) trouwens gewoon op internet gepost worden tegenwoordig? Vrouw herkenbaar in beeld.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik vermoed dat het naast het drijfinstinct ook met het roedelinstinct te maken kan hebben. Iedereen bij elkaar willen houden. Dat in combinatie met een hond die blijkbaar van alles mag bepalen en regelen in huis/de baas zelf de touwtjes niet in handen heeft.
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Hier net zo, op Karma na dan.
- Fenneke
- Welke: Witte herder en nu een hún
Denk het ook wel . Vroeger hadden wij ook een groepje — ja ja e echomira zo’n groepje — en dan liepen we rondjes door een stukje bos en een open veldje . En dan gingen mensen ook weer weg . Nouja dat die mensen weggingen was dan nog niet het probleem maar de honden moesten in de groep blijven vond Amos . Dus die werden terug gehaald .Bonnie F schreef: ↑16 sep 2022, 07:42Ja, ik denk het wel. Twee van mijn herders deden dat ook. Die moest ik echt even bij de les houden als vrienden na een avondje op de fiets vertrokken. Die zetten echt even de achtervolging in. Zonder enige vorm van agressie natuurlijk. Zappa verdacht ik ervan dat hij het ook gewoon heel leuk vond om ze weer te vinden. Hij wachtte een paar minuten om dan met zijn neus op de grond de achtervolging in te zetten. Liep heel onschuldig het laatste rondje mee na 't uitzwaaien van 't bezoek en ineens was hij weg.EchoMira schreef:Er zijn trouwens wel meer waakhonden die het niet accepteren dat er iemand weg gaat. Nooit helemaal kunnen snappen hoe dat zit.
Is dat een herdertrekje?
Ps ik heb het filmpje maar niet bekeken
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Amos en Buster
Wij zitten hier gezamenlijk iedereen de deur uit te kijken. Heb ik nu herdertrekjes?
- Fenneke
- Welke: Witte herder en nu een hún
Dat deed Buster . Als we visite hadden en die bleef langer dan de normale bedtijd dan ging hij zuchtend en steunend in zijn mand liggen loeren zo van weg wezen nu ik moet slapen
Groetjes Fenneke en Baloe
Amos en Buster
Amos en Buster
- annnie
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
De schrijver van het artikel wist het blijkbaar ook niet meer zo zeker.Nanna schreef: ↑15 sep 2022, 21:36 “ 25-year-old woman was mauled by her four-year-old pit bull at her home in Cúcuta, Colombia, last Thursday
Maar er zit in ieder geval zeker een interessante film in, gezellige combi tussen Cujo en de Lift. Stuur jij het aan aan meneer King op?
Mijn oom speelde in de lift Leuk om te lezen dat de film nog steeds iets oproept.