De Lift

Nanna

De Lift

Bericht door Nanna »

Het was al een enge film. Maar deze liftscene is zo mogelijk nog griezeliger.
https://nypost.com/2022/03/24/video-sho ... -elevator/

Het is ook niet ‘ik ben boos op jou dus je krijgt een hap’ maar gewoon methodisch en kalm te werk gaan en niet stoppen.

Echt, opruimen al dat vecht-ongedierte.
Nanna

Re: De Lift

Bericht door Nanna »

O, het is trouwens haar eigen hond.
Hij viel aan toen ze haar schoenen aantrok🙄
annnie
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo

Bericht door annnie »

Nanna schreef: 15 sep 2022, 21:28 O, het is trouwens haar eigen hond.
Hij viel aan toen ze haar schoenen aantrok🙄
Filmpje hoef ik niet te zien, maarik heb het stuk wel even gelezenen en volgens het artikel was het de hond van een ander
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

“ 25-year-old woman was mauled by her four-year-old pit bull at her home in Cúcuta, Colombia, last Thursday
The woman was putting on her shoes in her apartment when she was attacked by her dog”

Misschien ben je in de war met een ander. De afgelopen twee maanden zijn best wat mensen doodgebeten door de ‘onopgevoede’ joekels.
EchoMira
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Wat maken die latijnse figuren toch altijd een troep.

Ze zal er wel een potje van gemaakt hebben met de opvoeding.
Mizzsylver
Posts in topic: 1
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Bericht door Mizzsylver »

Verschrikkelijk :schrik:
Afbeelding
Persistence
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Bericht door Persistence »

Hij was van een kamergenoot en had normaal een muilkorf om staat er.

Tja wat moet je doen in zo’n situatie, vechten voor je leven of geen tegengas meer geven en maar hopen dat je niet meer interessant bent?
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Persistence schreef: 15 sep 2022, 21:48 Hij was van een kamergenoot en had normaal een muilkorf om staat er.

Tja wat moet je doen in zo’n situatie, vechten voor je leven of geen tegengas meer geven en maar hopen dat je niet meer interessant bent?
Ik vrees dat je pas oninteressant bent als je dood bent.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Persistence schreef: 15 sep 2022, 21:48 Hij was van een kamergenoot en had normaal een muilkorf om staat er.

Het is colombia. Hadden ze geen pistool?
Nanna

Bericht door Nanna »

EchoMira schreef: 15 sep 2022, 21:53
Het is colombia. Hadden ze geen pistool?
Of een snuif coke. Om in z’n oogjes te strooien.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Er zijn trouwens wel meer waakhonden die het niet accepteren dat er iemand weg gaat. Nooit helemaal kunnen snappen hoe dat zit.
Is dat een herdertrekje?
malinois
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Hij zit gewoon te kijken hoe hij haar het makkelijkst in de nek kan bijten. Gewoon ook heel doordacht. Bah wat eng...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Bonnie F

Bericht door Bonnie F »

EchoMira schreef:Er zijn trouwens wel meer waakhonden die het niet accepteren dat er iemand weg gaat. Nooit helemaal kunnen snappen hoe dat zit.
Is dat een herdertrekje?
Ja, ik denk het wel. Twee van mijn herders deden dat ook. Die moest ik echt even bij de les houden als vrienden na een avondje op de fiets vertrokken. Die zetten echt even de achtervolging in. Zonder enige vorm van agressie natuurlijk. Zappa verdacht ik ervan dat hij het ook gewoon heel leuk vond om ze weer te vinden. Hij wachtte een paar minuten om dan met zijn neus op de grond de achtervolging in te zetten. Liep heel onschuldig het laatste rondje mee na 't uitzwaaien van 't bezoek en ineens was hij weg.
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Gos schreef: 16 sep 2022, 09:20 Ik ken het daarentegen wel van een aantal Rottweilers, die van onze vroegere buren deed het en onze huidige buurman had er vroeger een die dat deed. En ik hoorde het ook van iemand in de sport die altijd Rottweilers heeft.
En bouviers en dobers. Maar ik heb geen idee of het gedrag van die paar die ik heb gekend nou representatief is voor het ras.
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Ik ken een Boomer die dat doet. Die wordt helemaal giftig als je weg gaat en is als je er bent poeslief. Hij moet even weggesloten worden en loopt ook vrijwillig naar de bijkeuken en moppert en blaft daar ook niet. In de woonkamer maakt hij een drama als je weg gaat. Dus is iets dat in honden kan zitten. Verklaring heb ik niet maar als een Maltezer x shitzu het ook doet is het niet waakhond of herder gerelateerd denk ik.
CatnDog
Honden: 1
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Mijn hemel.

Mogen zulk soort video's (privacy) trouwens gewoon op internet gepost worden tegenwoordig? Vrouw herkenbaar in beeld.
Nanna

Bericht door Nanna »

CatnDog schreef: 16 sep 2022, 17:19 Mijn hemel.

Mogen zulk soort video's (privacy) trouwens gewoon op internet gepost worden tegenwoordig? Vrouw herkenbaar in beeld.
In Colombia wel hoor. Daar zijn ze niet zo flauw.
CatnDog
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

EchoMira schreef: 15 sep 2022, 21:57 Er zijn trouwens wel meer waakhonden die het niet accepteren dat er iemand weg gaat. Nooit helemaal kunnen snappen hoe dat zit.
Is dat een herdertrekje?
Ik vermoed dat het naast het drijfinstinct ook met het roedelinstinct te maken kan hebben. Iedereen bij elkaar willen houden. Dat in combinatie met een hond die blijkbaar van alles mag bepalen en regelen in huis/de baas zelf de touwtjes niet in handen heeft.
Inge O
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Tineke schreef: 16 sep 2022, 17:26 en de dames zijn eerder dolblij als visite ,op de kinderen na , weer vertrekken.
Geen haar op hun hoofd die dat zou willen beletten, hoe eerder hoe liever :mrgreen:
Hier net zo, op Karma na dan.
Fenneke
Welke: Witte herder en nu een hún

Bericht door Fenneke »

Bonnie F schreef: 16 sep 2022, 07:42
EchoMira schreef:Er zijn trouwens wel meer waakhonden die het niet accepteren dat er iemand weg gaat. Nooit helemaal kunnen snappen hoe dat zit.
Is dat een herdertrekje?
Ja, ik denk het wel. Twee van mijn herders deden dat ook. Die moest ik echt even bij de les houden als vrienden na een avondje op de fiets vertrokken. Die zetten echt even de achtervolging in. Zonder enige vorm van agressie natuurlijk. Zappa verdacht ik ervan dat hij het ook gewoon heel leuk vond om ze weer te vinden. Hij wachtte een paar minuten om dan met zijn neus op de grond de achtervolging in te zetten. Liep heel onschuldig het laatste rondje mee na 't uitzwaaien van 't bezoek en ineens was hij weg.
Denk het ook wel :mrgreen: . Vroeger hadden wij ook een groepje — ja ja e echomira zo’n groepje :engel: — en dan liepen we rondjes door een stukje bos en een open veldje . En dan gingen mensen ook weer weg . Nouja dat die mensen weggingen was dan nog niet het probleem maar de honden moesten in de groep blijven vond Amos :LOL: . Dus die werden terug gehaald .

Ps ik heb het filmpje maar niet bekeken
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Nanna

Bericht door Nanna »

Wij zitten hier gezamenlijk iedereen de deur uit te kijken. Heb ik nu herdertrekjes?
Fenneke
Welke: Witte herder en nu een hún

Bericht door Fenneke »

Dat deed Buster :engel: . Als we visite hadden en die bleef langer dan de normale bedtijd dan ging hij zuchtend en steunend in zijn mand liggen loeren zo van weg wezen nu ik moet slapen :LOL:
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
annnie
Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo

Bericht door annnie »

Nanna schreef: 15 sep 2022, 21:36 “ 25-year-old woman was mauled by her four-year-old pit bull at her home in Cúcuta, Colombia, last Thursday
The woman was putting on her shoes in her apartment when she was attacked by her dog”

Misschien ben je in de war met een ander. De afgelopen twee maanden zijn best wat mensen doodgebeten door de ‘onopgevoede’ joekels.
De schrijver van het artikel wist het blijkbaar ook niet meer zo zeker.

Maar er zit in ieder geval zeker een interessante film in, gezellige combi tussen Cujo en de Lift. Stuur jij het aan aan meneer King op?
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Mijn oom speelde in de lift 😊 Leuk om te lezen dat de film nog steeds iets oproept.
Nanna

Bericht door Nanna »

Marc schreef: 16 sep 2022, 22:58 Mijn oom speelde in de lift 😊 Leuk om te lezen dat de film nog steeds iets oproept.
Huub Stapel??
Plaats reactie