Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Accounts met 0 berichten verwijderen na x tijd
24
17%
Pas in de kantine na y berichten
2
1%
Allebei
30
22%
Geen van beide (de nulposters zitten me niet in de weg)
82
59%

Totaal aantal stemmen: 138

Random
Posts in topic: 12

Re: Gebruikers die alleen lezen en nooit meedoen, iets mee doen of niet?

Bericht door Random »

Tineke schreef: 14 okt 2022, 10:47
En het waren allemaal fake accounts die 4 stemde voornamelijk.
Die zouden toch worden verwijderd.

Voor persoonlijke verhalen is het ons kent ons hoekje en voor de rest willen mens soms informatie zonder verder actief te zijn.
dat kan toch ook zonder account? Ik meende dat vrijwel alles openbaar was, met uitzondering van de kantine en de OKO, maar dat je zonder account alleen niet kunt reageren. Maar dat wil je toch al niet als je alleen informatie zoekt.
Potter
Posts in topic: 5

Bericht door Potter »

Zamunda schreef: 14 okt 2022, 10:50
Tineke schreef: 14 okt 2022, 10:47En het waren allemaal fake accounts die 4 stemde voornamelijk.
Lees het nog een keer zou ik zeggen want je zit de boel nu echt te verdraaien.
Ik heb blijkbaar net zo'n verdraaide geest als Tineke want ze haalt me al 5 keer op rij de woorden uit de mond.

Ik heb ook optie 4 gestemd.
Zamunda
Posts in topic: 20
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Potter schreef: 14 okt 2022, 11:09
Tineke schreef: 14 okt 2022, 10:47En het waren allemaal fake accounts die 4 stemde voornamelijk.
Ik heb blijkbaar net zo'n verdraaide geest als Tineke want ze haalt me al 5 keer op rij de woorden uit de mond.

Ik zou zeggen quote het eens. Ik heb zelf die mening echt totaal niet en lees het van meerderen dat ze er niet zo over denken. Misschien heeft een enkeling het zo verwoord, dat zou kunnen, maar dat maakt nog niet dat dat meteen een feit is.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Potter

Bericht door Potter »

Zamunda schreef: 14 okt 2022, 11:12
Potter schreef: 14 okt 2022, 11:09

Ik zou zeggen quote het eens. Ik heb zelf die mening echt totaal niet en lees het van meerderen dat ze er niet zo over denken. Misschien heeft een enkeling het zo verwoord, dat zou kunnen, maar dat maakt nog niet dat dat meteen een feit is.
Moet ik alles wat Tineke heeft gezegd waar ik het mee eens was gaan quoten? Doei! :LOL:
Je lijkt het verschil tussen meningen en feiten niet echt te snappen?
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Tineke schreef: 14 okt 2022, 11:06
Dat zal het zijn.
Gezien jij online bent zou je mijn account en berichten willen verwijderen.
Alvast bedankt.
Huh?
Irma
Posts in topic: 1

Bericht door Irma »

Ook optie 4 gestemd. Misschien toch veel meer 4 stemmers.... Of kunnen jullie zien wie wat stemt. ( Geen probleem) zou die optie dan gewoon voor iedereen zichtbaar maken als dat kan.
Gudrun
Posts in topic: 7
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

@Tineke en @Potter Niet weg gaan he! Tineke je bent er al zo lang en Potter jij komt net wat meer zichtbaar en ik wil wel meer van je lezen, dus blijven allebei!

Verder lees ik het ook anders, ik lees het als in de vraag of het zou kunnen dat er veel 0-posters met account voor 4 stemmen en dat de mening van diegenen die effectief wel posten belangrijker is, aangezien het hun inhoud is die mee gelezen kan worden. En hoe dit zou kunnen geregeld worden. Meer niet.

En dan wou ik, omdat sommige suggereren dat het kan of aantonen dat het eenvoudig is (allemaal pen en bloot dus echt om aan te tonen en niet om te beïnvloeden!) , ook eens een fake-account aanmaken en het lukt me niet, weten we dat ook alweer.

edit: in de reacties wordt ook vaak genoeg gezegd dat men voor 4 stemt plus waarom, ik denk niet dat men dit gewoon negeert hoor
Zamunda
Posts in topic: 20
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Potter schreef: 14 okt 2022, 11:24Moet ik alles wat Tineke heeft gezegd waar ik het mee eens was gaan quoten? Doei! :LOL:
Je lijkt het verschil tussen meningen en feiten niet echt te snappen?
Nee, lees nog een keer waar je op reageert. Tineke zegt dat ''En het waren allemaal fake accounts die 4 stemde voornamelijk.'' en daarop reageer ik dat dat een verdraaiing is (van wat er wel gezegd is).
Als ik het mis heb: laat het dan zien is mijn vraag.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ally
Posts in topic: 9

Bericht door Ally »

Nou, Nanna is terug in de moderator-hoek en de poppen zijn weer aan het dansen. Was het op het vorige forum niet ook zo dat haar opruimwoede tot toestanden leidde?
Dagmar
Posts in topic: 27

Bericht door Dagmar »

Ally schreef: 14 okt 2022, 11:43 Nou, Nanna is terug in de moderator-hoek en de poppen zijn weer aan het dansen. Was het op het vorige forum niet ook zo dat haar opruimwoede tot toestanden leidde?
:LOL: Ja, daar zijn er een paar nóg zuur om he. 48 uur, acht jaar geleden.
Afbeelding
Ally
Posts in topic: 9

Bericht door Ally »

Dagmar schreef: 14 okt 2022, 11:45
Ally schreef: 14 okt 2022, 11:43 Nou, Nanna is terug in de moderator-hoek en de poppen zijn weer aan het dansen. Was het op het vorige forum niet ook zo dat haar opruimwoede tot toestanden leidde?
:LOL: Ja, daar zijn er een paar nóg zuur om he. 48 uur, acht jaar geleden.
Ze heeft er wel een talent voor he? :LOL:
Effe wapperen met een 'kwestie' en dan kijken wat er gebeurt. Mijn nep-teckel Linke Loetje kon dat vroeger ook heel goed, vooral als ze de kluif van Mees wilde afpakken.
Potter

Bericht door Potter »

Ik ben er nog niet zo lang dus ik ga nog niet hoor, en hoop dat Tineke ook nog blijft.

En ik denk dat Tineke dat sarcastisch bedoelde maar ik ben Tineke niet en zal me er verder ook maar niet meer mee bemoeien.
Ik ga weer in mijn hok, hahaha.
EchoMira
Posts in topic: 36
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Dagmar schreef: 14 okt 2022, 10:08
Gudrun schreef: 14 okt 2022, 10:02
Dagmar schreef: 14 okt 2022, 08:46

Wat flauw voor Desteny. Die heeft net gestemd. Niet ik hoor, echt niet. Toevallig wel hetzelfde.

Desteny had binnen 15 minuten een emailadres, een hartelijk welkom, een geactiveerd account en stemrecht. Zo makkelijk is het.
Hangt er van af hoe anoniem Desteny wil zijn.
Helga heeft het net geprobeerd, via een Duits IP adres. Maar het lukte niet want ze moet daar blijkbaar ook een bijhorend e-mailadres voor hebben of zo. Helaas voor Helga was ook haar anonieme emailadres verbonden aan een niet-Duits iets.
Via eigen IP moet het wel makkelijker lukken, maar dan wordt Helga er bij de eerste controle terug af geknikkerd want de mondjes kunnen dat zien.
Desteny zei net dat ze een VPN heeft, met een Aziatisch IP. Haar wachtwoord is iets met ikhoudvanstemmen.

Afbeelding
:LOL: :LOL:
Nanna

Bericht door Nanna »

Ja het is mijn schuld😎 Ik loop me hier niet op te winden hoor.
Minse, een huisdierforumpje. En dan vragen wat we van nulaccounts vinden. Iets wat voor de gewone posters geen enkele invloed heeft, ook niet voor de poster met drie berichten per jaar.
Maar er wordt neteen in hoogste bomen gehangen en accounts worden opgezegd.
Nou, mij wrijf je dat niet aan hoor.
Haha.
Ik snap het geschreeuw niet als je het er gewoon in alle redelijkheid over kunt hebben.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Potter schreef: 14 okt 2022, 11:54 Ik ben er nog niet zo lang dus ik ga nog niet hoor, en hoop dat Tineke ook nog blijft.

En ik denk dat Tineke dat sarcastisch bedoelde maar ik ben Tineke niet en zal me er verder ook maar niet meer mee bemoeien.
Ik ga weer in mijn hok, hahaha.
:zweep: :lekkerpuh:
Marc

Bericht door Marc »

Ik merk dat we inmiddels wel erg veel regels aan het maken zijn en polls aan het open zijn over mensen verwijderen en bannen. Waarom is dat? Dat haatzaaien niet geoorloofd is prima. Maar waarom nu weet zon heisa meteen daarna? Ik kom van een vrij forum ineens in een alles moet anders forum met pollen en stemmen en de daaromheen ontstaande ruzies en kift. Ik heb trouwens als enige gestemd voor zoveel berichten en dan pas in de besloten hoek.

Eerlijk gezegd maakt mij de uitkomst niet uit. Ik vind meelezen en nooit wat zeggen raar maar als er zoveel gedoe van komt mag het van mij blijven zoals het was.

Op dit moment is het me teveel gestemd, gedoe en gediscussieer eerlijk gezegd. Merk ook dat er echte ergernissen ontstaan en dat bevalt me niet.
Marc

Bericht door Marc »

Verder merk ik dat er een bepaalde autoriteiten aan het ontstaan zijn die het hoogste woord voeren over alles. Dacht dat dat eigenlijk niet de bedoeling was. En ik merk dat ik daar last van heb. Elkaar uitleggen waarom iemand verkeerd stemt of waarom mensen dingen verkeerd zien. Lijkt me onnodig als je naar meningen vraagt. Die vraag je en die heb je dan te accepteren en te nemen zoals ze gegeven worden en niet proberen die mensen op andere meningen over te drukken.
Fenneke
Posts in topic: 4
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Bericht door Fenneke »

Marc schreef: 14 okt 2022, 12:10 Verder merk ik dat er een bepaalde autoriteiten aan het ontstaan zijn die het hoogste woord voeren over alles. Dacht dat dat eigenlijk niet de bedoeling was. En ik merk dat ik daar last van heb. Elkaar uitleggen waarom iemand verkeerd stemt of waarom mensen dingen verkeerd zien. Lijkt me onnodig als je naar meningen vraagt. Die vraag je en die heb je dan te accepteren en te nemen zoals ze gegeven worden en niet proberen die mensen op andere meningen over te drukken.
Mee eens Marc
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Random
Posts in topic: 12

Bericht door Random »

Marc schreef: 14 okt 2022, 12:10 Verder merk ik dat er een bepaalde autoriteiten aan het ontstaan zijn die het hoogste woord voeren over alles. Dacht dat dat eigenlijk niet de bedoeling was. En ik merk dat ik daar last van heb. Elkaar uitleggen waarom iemand verkeerd stemt of waarom mensen dingen verkeerd zien. Lijkt me onnodig als je naar meningen vraagt. Die vraag je en die heb je dan te accepteren en te nemen zoals ze gegeven worden en niet proberen die mensen op andere meningen over te drukken.
Deels ben ik het wel eens met wat je zegt in je berichten.
Maar mijn uitleg kwam niet uit een autoriteitsgevoel, maar uit het idee dat er verwarring ontstond en dat trouwe volgers ten onrechte dachten dat ze zouden worden verwijderd. En ik zou het jammer vinden als die dan zelf vertrekken of met een naar gevoel zitten.
Marc

Bericht door Marc »

Random schreef: 14 okt 2022, 12:13
Deels ben ik het wel eens met wat je zegt in je berichten.
Maar mijn uitleg kwam niet uit een autoriteitsgevoel, maar uit het idee dat er verwarring ontstond en dat trouwe volgers ten onrechte dachten dat ze zouden worden verwijderd. En ik zou het jammer vinden als die dan zelf vertrekken of met een naar gevoel zitten.
Ik doelde ook niet op jou speciaal. Het is meer iets dat ik proef uit deze topic. Dus niks persoonlijks verder.
EchoMira
Posts in topic: 36
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Dat is dan een heel subjectief geproef.
Die nogal wat stemming maakt. Dat mag hoor maar hou even in de gaten dat als je zegt dat er autoriteiten ontstaan die de baas willen spelen het zich laat raden wie je dan bedoelt.

Ik snap dat het veel achter elkaar is maar dat is het voor ons ook.
Manuma

Bericht door Manuma »

Ik heb ook 4 gestemd. Niet omdat het me niet uitmaakt en ik alles goed vind, maar omdat ik het nogal gezeik om niks vind. Als je zo van beleefdheidsvormen op internet bent kom je vaak teleurstelling tegen. En als je niet wil dat mensen lezen wat je op internet plaatst ook.
Sabine1
Honden: 1
Welke: Havanezer

Bericht door Sabine1 »

Ik heb 4 gestemd. Door mijn NAH ben ik vooral een meelezer. Het gaat soms zo snel dat ik doodmoe ben als ik ales gelezen heb en als ik dan nog ga reageren schrijf ik heel verwarrend
SuzanneS

Bericht door SuzanneS »

Manuma schreef: 14 okt 2022, 12:50 Ik heb ook 4 gestemd. Niet omdat het me niet uitmaakt en ik alles goed vind, maar omdat ik het nogal gezeik om niks vind. Als je zo van beleefdheidsvormen op internet bent kom je vaak teleurstelling tegen. En als je niet wil dat mensen lezen wat je op internet plaatst ook.
Eens, daarom heb ik ook 4 gestemd.
Plaats reactie