Ramble had weer eens een Ramble actie en nu is zijn duimpje nagel goed gescheurd dat het leven zichtbaar is. Niet veel bloed maar doet uiteraard wel zeer, hij heeft nu zelf zijn nagel weer recht over zijn leven geduwd maar wat is wijsheid? Als de nagel eraf gaat is het leven uiteraard niet beschermd maar nagel erop laten heeft dat nog extra risico’s behalve blijven haken? Of zal die nagel er niet uiteindelijk zelf afvallen?
Nagel gescheurd
Re: Nagel gescheurd
Dankjewel voor je tip :-), het is heel scheef gaan staan gisteren dus toch even een tripje naar de da en de nagel is eraf.
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ik vind het wel heel vindingrijk .Sandra&co schreef: ↑01 nov 2022, 22:12 Haha, nou ik eraan denk! Izzy heeft het ook eens gehad. Echt helemaal loshangend en ze vond zichzelf ook heel zielig (als ik naar haar keek vooral). Maar als die hond 1 obsessie had was het haar bal, dus hop naar het parkje, touwtje om dat losse stukje nagel en die bal snoeihard weggegooid. Ze heeft er nooit wat van gemerkt De dierenarts wordt niet snel rijk van mij
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Inge O
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Sandra&co schreef: ↑01 nov 2022, 22:12 Haha, nou ik eraan denk! Izzy heeft het ook eens gehad. Echt helemaal loshangend en ze vond zichzelf ook heel zielig (als ik naar haar keek vooral). Maar als die hond 1 obsessie had was het haar bal, dus hop naar het parkje, touwtje om dat losse stukje nagel en die bal snoeihard weggegooid. Ze heeft er nooit wat van gemerkt De dierenarts wordt niet snel rijk van mij