Nagel gescheurd

Plaats reactie
jenn90
Posts in topic: 2

Nagel gescheurd

Bericht door jenn90 »

Ramble had weer eens een Ramble actie en nu is zijn duimpje nagel goed gescheurd dat het leven zichtbaar is. Niet veel bloed maar doet uiteraard wel zeer, hij heeft nu zelf zijn nagel weer recht over zijn leven geduwd maar wat is wijsheid? Als de nagel eraf gaat is het leven uiteraard niet beschermd maar nagel erop laten heeft dat nog extra risico’s behalve blijven haken? Of zal die nagel er niet uiteindelijk zelf afvallen?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
jenn90
Posts in topic: 2

Re: Nagel gescheurd

Bericht door jenn90 »

Sandra&co schreef: 30 okt 2022, 20:01 Heeft Duque ook wel eens. Komt vanzelf goed. Lekker aan de lucht drogen en in de gaten houden of-ie niet teveel pijn eraan krijgt. Eventueel een verbandje erom tijdens losloopwandelingen zodat hij niet erachter blijft hangen in struiken.
Dankjewel voor je tip :-), het is heel scheef gaan staan gisteren dus toch even een tripje naar de da en de nagel is eraf.
Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Sandra&co schreef: 01 nov 2022, 22:12 Haha, nou ik eraan denk! Izzy heeft het ook eens gehad. Echt helemaal loshangend en ze vond zichzelf ook heel zielig (als ik naar haar keek vooral). Maar als die hond 1 obsessie had was het haar bal, dus hop naar het parkje, touwtje om dat losse stukje nagel en die bal snoeihard weggegooid. Ze heeft er nooit wat van gemerkt :mrgreen: De dierenarts wordt niet snel rijk van mij :')
Ik vind het wel heel vindingrijk :mrgreen: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Inge O
Posts in topic: 1
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Sandra&co schreef: 01 nov 2022, 22:12 Haha, nou ik eraan denk! Izzy heeft het ook eens gehad. Echt helemaal loshangend en ze vond zichzelf ook heel zielig (als ik naar haar keek vooral). Maar als die hond 1 obsessie had was het haar bal, dus hop naar het parkje, touwtje om dat losse stukje nagel en die bal snoeihard weggegooid. Ze heeft er nooit wat van gemerkt :mrgreen: De dierenarts wordt niet snel rijk van mij :')
:LOL:
Plaats reactie