Dit heb ik allemaal niet gelezen
Geweldig!
Waarom zou je na je drietal geen JR meer nemen ?Noor schreef: ↑26 okt 2022, 17:07 Nee.... ons drietal is nu 12, 12 en bijna 11
Ik hoop dat ze er nog wat jaren zijn.
Wel erg " bang" voor het einde, ze zitten zo dicht op elkaar, nou zegt dat nog niet alles, maar toch
Wat er eventueel hierna komt en waneer? Denk ik nog even niet over na. Kans is wel groot dat het geen JR zal zijn
We willen, of eigenlijk mijn man vooral , terug naar 1 hond en hij wil liever geen JR meer, niet dat hij ze niet geweldig vind, maar een wat groter formaat heeft de voorkeur.Jay schreef: ↑26 okt 2022, 17:40Waarom zou je na je drietal geen JR meer nemen ?Noor schreef: ↑26 okt 2022, 17:07 Nee.... ons drietal is nu 12, 12 en bijna 11
Wel erg " bang" voor het einde, ze zitten zo dicht op elkaar, nou zegt dat nog niet alles, maar toch
Wat er eventueel hierna komt en waneer? Denk ik nog even niet over na. Kans is wel groot dat het geen JR zal zijn
Hoop in ieder geval dat ze nog lang bij je zijn.
Pippa wordt binnenkort 9 jaar, die mag ook nog heel lang door.
Ik ook niet (jou bedoel ik hè).
Nou ja, iets anders kan ook leuk zijn hoor. Zolang het geen pibbel of iets anders ‘stoers’ mot wezen is er toch keus zat in leuke honden.Noor schreef: ↑26 okt 2022, 17:07 Nee.... ons drietal is nu 12, 12 en bijna 11
Heb ik net zo - hoewel het eigenlijk misschien al niet meer kan maar dat kan ik nog niet accepteren.
Dat niet accepteren kan ik me voorstellen. Ik wil echt nog graag een keer een pup. Maar het moet wel goed in de situatie passen voor mij en dat zijn 5 grote honden eigenlijk niet. En ik hoop dat de honden die ik heb heel oud worden, dat is belangrijker.
Oh ja, daar heb ik inderdaad totaal geen problemen mee, mijn probleem is vooral gevoelsmatig, dat ik morgen dood neer kan vallen en mijn honden misschien nooit geen goede thuis meer krijgen .
Ja dat begrijp ik. Heb je geen mensen waar je van tevoren al afspraken mee kunt maken daarover?Inge O schreef: ↑31 okt 2022, 13:23Oh ja, daar heb ik inderdaad totaal geen problemen mee, mijn probleem is vooral gevoelsmatig, dat ik morgen dood neer kan vallen en mijn honden misschien nooit geen goede thuis meer krijgen .
En het feit dat ik alleen woon maakt het wat dat betreft allemaal nog extra lastig.
Heb ik al vaker geprobeerd maar dat is vooral mooi in theorie. In de realiteit werkt dat niet want situaties veranderen, en dat soort afspraken bijgevolg ook .Jackira schreef: ↑31 okt 2022, 13:41Ja dat begrijp ik. Heb je geen mensen waar je van tevoren al afspraken mee kunt maken daarover?Inge O schreef: ↑31 okt 2022, 13:23Oh ja, daar heb ik inderdaad totaal geen problemen mee, mijn probleem is vooral gevoelsmatig, dat ik morgen dood neer kan vallen en mijn honden misschien nooit geen goede thuis meer krijgen .
En het feit dat ik alleen woon maakt het wat dat betreft allemaal nog extra lastig.
Ah joh, een kleine hond als een JR merkt hij toch niks van, die schuif je er zo bij .
Wat leuk! Ga je weer zo’n fijn feuilleton schrijven?