Hij is prachtig.
Arme Droef met z’n groene oog.

Weet je zeker dat 'ie 100% whippet is?Desiree schreef: 14 nov 2022, 21:13 (...) Thuis begint wordt hij langzamerhand ook steeds wat brutaler. Als in blaffen om aandacht, om een speeltje wat Droef en Izzy hebben maar ook buiten merk ik dat hij steeds meer durft. Dat leverde hem van de week een terechte snauw op. Gillen!! Daarna vond hij het maar een kuthond want waarom zou hij niet in zijn oren mogen tetteren en steeds langs hem rennen? Van Droef heeft hij vorige week ook de eerste snauw gehad want hij bleef maar doorgaan. Droef deed niks anders dan een brul geven dat hij gewoon ff zijn kop moest houden en dat hij dat speeltje niet zou krijgen. Uiteraard Roderick weer gillen want onrecht, 3 seconden later gaat hij gewoon weer door als hij de kans krijgt.(...)

Hyper valt mij nog wel mee maar hij is wel creatief zeg maar.galga's schreef: 16 nov 2022, 05:26 Hij klinkt als een typische windhond pup: hyper![]()
Lees ik nou 'omheind veldje' in Hoorn??? Heb je meer info?

Even bij Streetview gekeken en het hek is inderdaad niet erg hoog, max 1 meter? En alles is open er omheen. Het veld is te klein om in het midden te gaan staan, zodat ze niet richting hekken gaan rennen. Niet ideaal voor windhonden. Helaas. De hondendagopvang verhuurt hun speelveld niet meer, dus we zijn op zoek naar alternatieven. Mocht je nog iets anders horen, dan hoor ik het graag.Desiree schreef: 16 nov 2022, 11:11Hyper valt mij nog wel mee maar hij is wel creatief zeg maar.galga's schreef: 16 nov 2022, 05:26 Hij klinkt als een typische windhond pup: hyper![]()
Lees ik nou 'omheind veldje' in Hoorn??? Heb je meer info?![]()
Er zijn 2 velden, de grootste is bij mij dus om de hoek. Als je je auto bij begraafplaats zuiderveld zet weet je zeker dat je plek hebt. Je kan ook op de charlotte van Pallandthof parkeren maar daar staat het soms aardig vol met bewoners. Het is denk ik een minuut of 5 lopen vanaf de begraafplaats. Hek is alleen niet super hoog, zelfs Droef kan er nog overheen springen kan ik uit ervaring vertellen![]()
Er is nog een kleiner veld maar daar kom ik nooit want er is daar verder niet veel te doen en voor ons helemaal niet op een logische route + kleiner en een nog lager hek bij de Karwei in de buurt.
![]()

Ik denk dat het hek rond de 1,20 zit inderdaad niet heel hoog. Wel volledig omheind. Een paar jaar terug hebben ze ook de waterkant omheind omdat de boer ernaast een beetje boos werd omdat er honden achter de schapen aan gingen daar.galga's schreef: 16 nov 2022, 13:08Even bij Streetview gekeken en het hek is inderdaad niet erg hoog, max 1 meter? En alles is open er omheen. Het veld is te klein om in het midden te gaan staan, zodat ze niet richting hekken gaan rennen. Niet ideaal voor windhonden. Helaas. De hondendagopvang verhuurt hun speelveld niet meer, dus we zijn op zoek naar alternatieven. Mocht je nog iets anders horen, dan hoor ik het graag.Desiree schreef: 16 nov 2022, 11:11Hyper valt mij nog wel mee maar hij is wel creatief zeg maar.galga's schreef: 16 nov 2022, 05:26 Hij klinkt als een typische windhond pup: hyper![]()
Lees ik nou 'omheind veldje' in Hoorn??? Heb je meer info?![]()
Er zijn 2 velden, de grootste is bij mij dus om de hoek. Als je je auto bij begraafplaats zuiderveld zet weet je zeker dat je plek hebt. Je kan ook op de charlotte van Pallandthof parkeren maar daar staat het soms aardig vol met bewoners. Het is denk ik een minuut of 5 lopen vanaf de begraafplaats. Hek is alleen niet super hoog, zelfs Droef kan er nog overheen springen kan ik uit ervaring vertellen![]()
Er is nog een kleiner veld maar daar kom ik nooit want er is daar verder niet veel te doen en voor ons helemaal niet op een logische route + kleiner en een nog lager hek bij de Karwei in de buurt.
![]()

https://www.facebook.com/dogsendjiggysmodaHylos schreef: 14 dec 2022, 19:07 Prachtige vent is het![]()
![]()
![]()
En hele mooie truien, daar mee kun je wel over straat Roderick!
Waar heb je ze vandaan?![]()