Verwennerij door Zinodo en Hamilton
- Zamunda
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Verwennerij door Zinodo en Hamilton
Eerst mocht ik al de geweldige ren van Nomo lenen (en nog eentje als bonus), toen kwam de verwennerij van Dagmar en vervolgens vroeg Zinodo of ze een puppytuigje mocht maken en geven toen ze las dat hier een Springpup komt . Nou hartstikke leuk en dan wilde ik ook wel graag meteen een lekkere softshelljas voor Ravi bestellen. Het duurde even voordat ik uit alle kleurmogelijkheden gekozen had en toen ging Zinodo eerst met het puptuigje aan de slag. Daarna heb ik Ravi opgemeten en toen ze de volgende dag het jasje wilde gaan maken vroeg ze of de maten echt wel klopten. Hm, dacht het wel . Gossamme, ik zat er 14cm naast op de rug (en de omtrek van de nek mocht ook een paar cm bij). Lang verhaal kort: het lag aan het meetlint natuurlijk, die had een slechte dag . Goed, heel blij dat Zinodo er zo'n goede kijk op heeft en haar hersenen wél aan heeft staan anders had ik een heel bijzonder jasje gehad nu...
Ondertussen had Hamilton nav het topic over Dagmar's pakketje gevraagd of ik nog een pyjama voor Lais wilde. Ze had ooit een pyjama besteld en toen een foutieve pyjama gekregen en daar een passende vervanger voor ontvangen, of ik die foutieve wilde (korte mouwtjes voor, lange achter). Nou, denk dat Lais dat wel fijn gaat vinden want die vindt enkel haar winterjas nu wel een beetje te koud en lange mouwen is toch niks voor haar want daar komt ze met haar poten in vast te zitten en dan was het ook nog een heel leuke pyajam dus ja, leuk! Net als bij Dagmar kreeg ik weer geen gegevens, Hamilton zou het wel heel leuk vinden om een keer op pupbezoek te komen en of Nils dan hier in de tuin zou mogen rommelen. Natuurlijk! En ze mocht ook pyjama op dat moment meenemen, maar nee ze wilde het opsturen.
En zo kreeg ik begin deze week eerst een pakje van Zinodo.
Met het mooie puppytuigje
Even kijken of het gaat passen. Murphy was vorige week 4kg en Mannes is 4.5 dus die werd het model.
Charlie: Wat heb jij nou aan je lijf hangen?
Mannes: Ja goffer, weet ik veel. Haal het eraf !
En of dat niet genoeg was had ze als verrassing er ook nog een half slip erbij gemaakt!
Muis mocht de half slip showen
Het setje
En toen nog de (passende) jas van Ravi
Een dag later kwam ineens het pakketje van Hamilton aan met de pyjama. Althans, dat dacht ik. Eerst kwam ik een tasje tegen met daarop een kaart geplakt. Welkom puppy! In het tasje zaten een bal, een flosbal en een poepjeszakzakje, leuke verrassing .
Daarna kwam ik nog een zakje met gedroogde/gepofte(?) hanenpoten tegen (honden meteen alert) en toen pas de pyjama. Aan de pyjama zat een beetje de geur van het lekkers en toen Lais te dichtbij kwam jatte Raaf met een grommetje de pyjama van tafel .
Raaf mocht even de bal hebben maar vond het lekkers interessanter.
Lais kwam even kijken want volgens haar kreeg Raaf wél iets lekkers . Dus toen wilde Raaf de bal wel hebben
MIJN
Toen ik Lais uit- en aankleedde was ze lichtelijk teleurgesteld dat ze niet gewoon het lekkers kreeg maar later was ze toch wel heel blij met de warmte van haar pyjama .
Zeg het me, zeg nou, wat wil je dat ik doe voor dat lekkers dat ik ruik!
Nee, nu geen lekkers Lais. Je moet even je prachtige pyjama showen
De pakkies
(helemaal links de strook met pompoenen die we nog moeten oogsten)
Gooi nou
Wát zeg je?! Het zijn bloemetjes ?
Ik krijg je nog wel voor die bloemetjesjurk
Even later ging het mis met Muis waar 30cm touw uit hing (gistervanmiddag heeft ze eindelijk de rest, nog zo'n 40cm uitgepoept) en daarna was het ook helemaal mis met mijn rug. Dat gaat allemaal weer beter maar vandaar dat het even duurde en dat ik nog niets met het lekkers gedaan heb (ben benieuwd of de katten er ook nog op gaan knagen!).
Zinodo en Hamilton, heel erg bedankt, ik voel me ontzettend verwend .
Ondertussen had Hamilton nav het topic over Dagmar's pakketje gevraagd of ik nog een pyjama voor Lais wilde. Ze had ooit een pyjama besteld en toen een foutieve pyjama gekregen en daar een passende vervanger voor ontvangen, of ik die foutieve wilde (korte mouwtjes voor, lange achter). Nou, denk dat Lais dat wel fijn gaat vinden want die vindt enkel haar winterjas nu wel een beetje te koud en lange mouwen is toch niks voor haar want daar komt ze met haar poten in vast te zitten en dan was het ook nog een heel leuke pyajam dus ja, leuk! Net als bij Dagmar kreeg ik weer geen gegevens, Hamilton zou het wel heel leuk vinden om een keer op pupbezoek te komen en of Nils dan hier in de tuin zou mogen rommelen. Natuurlijk! En ze mocht ook pyjama op dat moment meenemen, maar nee ze wilde het opsturen.
En zo kreeg ik begin deze week eerst een pakje van Zinodo.
Met het mooie puppytuigje
Even kijken of het gaat passen. Murphy was vorige week 4kg en Mannes is 4.5 dus die werd het model.
Charlie: Wat heb jij nou aan je lijf hangen?
Mannes: Ja goffer, weet ik veel. Haal het eraf !
En of dat niet genoeg was had ze als verrassing er ook nog een half slip erbij gemaakt!
Muis mocht de half slip showen
Het setje
En toen nog de (passende) jas van Ravi
Een dag later kwam ineens het pakketje van Hamilton aan met de pyjama. Althans, dat dacht ik. Eerst kwam ik een tasje tegen met daarop een kaart geplakt. Welkom puppy! In het tasje zaten een bal, een flosbal en een poepjeszakzakje, leuke verrassing .
Daarna kwam ik nog een zakje met gedroogde/gepofte(?) hanenpoten tegen (honden meteen alert) en toen pas de pyjama. Aan de pyjama zat een beetje de geur van het lekkers en toen Lais te dichtbij kwam jatte Raaf met een grommetje de pyjama van tafel .
Raaf mocht even de bal hebben maar vond het lekkers interessanter.
Lais kwam even kijken want volgens haar kreeg Raaf wél iets lekkers . Dus toen wilde Raaf de bal wel hebben
MIJN
Toen ik Lais uit- en aankleedde was ze lichtelijk teleurgesteld dat ze niet gewoon het lekkers kreeg maar later was ze toch wel heel blij met de warmte van haar pyjama .
Zeg het me, zeg nou, wat wil je dat ik doe voor dat lekkers dat ik ruik!
Nee, nu geen lekkers Lais. Je moet even je prachtige pyjama showen
De pakkies
(helemaal links de strook met pompoenen die we nog moeten oogsten)
Gooi nou
Wát zeg je?! Het zijn bloemetjes ?
Ik krijg je nog wel voor die bloemetjesjurk
Even later ging het mis met Muis waar 30cm touw uit hing (gistervanmiddag heeft ze eindelijk de rest, nog zo'n 40cm uitgepoept) en daarna was het ook helemaal mis met mijn rug. Dat gaat allemaal weer beter maar vandaar dat het even duurde en dat ik nog niets met het lekkers gedaan heb (ben benieuwd of de katten er ook nog op gaan knagen!).
Zinodo en Hamilton, heel erg bedankt, ik voel me ontzettend verwend .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- HillieS
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Verwennerij door Zinodo en Hamilton
Wauw, mooie jas, tuig&halsband en pyjama! Staat prachtig zeg!
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik geloof dat men blij is dat je weer op het/een forum aanwezig bent!
Mooie spullen allemaal
Mooie spullen allemaal
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat een lieve verwennerij! Allemaal helemaal klaar voor de winter
Wat lief zeg! En jouw kat met het puppytuigje, hahaha! Nog even en hij wil ook een pyjama
Oohhhh wat een knapperds met in mooie nieuwe kleertjes, en wat lief allemaal zeg!
Wat een verwennerij! Vind het tuigje en bandje echt heel mooi.
- pioenroos
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Dat is wel heel veel verwennerij!
Dat die kat nog overeind stond. Toen ik vroeger mijn kat eens tuigje aandeed om buiten te wennen viel hij opzij en kwam pas weer in de benen toen ik het tuigje afdeed
Dat die kat nog overeind stond. Toen ik vroeger mijn kat eens tuigje aandeed om buiten te wennen viel hij opzij en kwam pas weer in de benen toen ik het tuigje afdeed
En terecht! Ze schrijft zo leuk en is erg lief voor haar hele beestenboel. Oh, en de foto’s van haar omgeving, haar tuin, zijn om jaloers op te worden
Super mooi allemaal.
Wat een verwennerij.
Ik moet ook nog zo'n pyama hebben voor Nikki. :idee:
Wat een verwennerij.
Ik moet ook nog zo'n pyama hebben voor Nikki. :idee:
Wat mooi allemaal . Ik heb altijd een hekel aan kado’s en verjaardagen enz maar wat ik voor Bertus kreeg vond ik zo leuk
- Zamunda
Ja ik moest toch even weten of het een beetje zou passen, de honden komen niet in de buurt van 4/5 kg . Hahaha, kat met badjas .
Ja staat hem goed hè .
Nou! Ik weet niet wat me overkomt joh .
Ik wilde eigenlijk zeggen dat hij me dat niet in dank zou afnemen, maar je weet maar nooit .
Ah, is dat het ! Hm ja, misschien wel een goede tactiek .
Dat vind ik ook ! Haha, zo'n dramaqueen heb ik ook gehad .
Is wel een idee .
Ja ik heb ook niks met mijn verjaardag maar nu voel ik me jarig .
Wat ontzettend leuk zeg! Wat een verwennerij. Die jas van Ravi is geweldig, die kleurtjes
- Zamunda
Ja vond ik ook, lekker vrolijk .
Wat een feestelijke cadeaus!
Je bent enorm verwend en dat mag best, zeker als je zulke mooie verslagen blijft maken
Je bent enorm verwend en dat mag best, zeker als je zulke mooie verslagen blijft maken