Verwennerij door Zinodo en Hamilton

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Zamunda
Posts in topic: 3
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Verwennerij door Zinodo en Hamilton

Bericht door Zamunda »

Eerst mocht ik al de geweldige ren van Nomo lenen (en nog eentje als bonus), toen kwam de verwennerij van Dagmar en vervolgens vroeg Zinodo of ze een puppytuigje mocht maken en geven toen ze las dat hier een Springpup komt :hartjes: . Nou hartstikke leuk en dan wilde ik ook wel graag meteen een lekkere softshelljas voor Ravi bestellen. Het duurde even voordat ik uit alle kleurmogelijkheden gekozen had en toen ging Zinodo eerst met het puptuigje aan de slag. Daarna heb ik Ravi opgemeten en toen ze de volgende dag het jasje wilde gaan maken vroeg ze of de maten echt wel klopten. Hm, dacht het wel :scratch: . Gossamme, ik zat er 14cm naast op de rug :LOL: (en de omtrek van de nek mocht ook een paar cm bij). Lang verhaal kort: het lag aan het meetlint natuurlijk, die had een slechte dag :') . Goed, heel blij dat Zinodo er zo'n goede kijk op heeft en haar hersenen wél aan heeft staan anders had ik een heel bijzonder jasje gehad nu...

Ondertussen had Hamilton nav het topic over Dagmar's pakketje gevraagd of ik nog een pyjama voor Lais wilde. Ze had ooit een pyjama besteld en toen een foutieve pyjama gekregen en daar een passende vervanger voor ontvangen, of ik die foutieve wilde (korte mouwtjes voor, lange achter). Nou, denk dat Lais dat wel fijn gaat vinden want die vindt enkel haar winterjas nu wel een beetje te koud en lange mouwen is toch niks voor haar want daar komt ze met haar poten in vast te zitten en dan was het ook nog een heel leuke pyajam dus ja, leuk! Net als bij Dagmar kreeg ik weer geen gegevens, Hamilton zou het wel heel leuk vinden om een keer op pupbezoek te komen en of Nils dan hier in de tuin zou mogen rommelen. Natuurlijk! En ze mocht ook pyjama op dat moment meenemen, maar nee ze wilde het opsturen.

En zo kreeg ik begin deze week eerst een pakje van Zinodo.

Met het mooie puppytuigje
Afbeelding

Even kijken of het gaat passen. Murphy was vorige week 4kg en Mannes is 4.5 dus die werd het model.
Charlie: Wat heb jij nou aan je lijf hangen?
Afbeelding

Mannes: Ja goffer, weet ik veel. Haal het eraf :hmmm: !
Afbeelding

En of dat niet genoeg was had ze als verrassing er ook nog een half slip erbij gemaakt!
:pffff:
Muis mocht de half slip showen
Afbeelding

Het setje
Afbeelding
Afbeelding

En toen nog de (passende) jas van Ravi :I:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een dag later kwam ineens het pakketje van Hamilton aan met de pyjama. Althans, dat dacht ik. Eerst kwam ik een tasje tegen met daarop een kaart geplakt. Welkom puppy! In het tasje zaten een bal, een flosbal en een poepjeszakzakje, leuke verrassing :liefde: .

Afbeelding

Daarna kwam ik nog een zakje met gedroogde/gepofte(?) hanenpoten tegen (honden meteen alert) :pop: en toen pas de pyjama. Aan de pyjama zat een beetje de geur van het lekkers en toen Lais te dichtbij kwam jatte Raaf met een grommetje de pyjama van tafel :LOL: .

Raaf mocht even de bal hebben maar vond het lekkers interessanter.
Afbeelding

Lais kwam even kijken want volgens haar kreeg Raaf wél iets lekkers :nocheer: . Dus toen wilde Raaf de bal wel hebben :')
Afbeelding

MIJN :hmmm:
Afbeelding

Toen ik Lais uit- en aankleedde was ze lichtelijk teleurgesteld dat ze niet gewoon het lekkers kreeg maar later was ze toch wel heel blij met de warmte van haar pyjama :slaap2: .

Zeg het me, zeg nou, wat wil je dat ik doe voor dat lekkers dat ik ruik!
Afbeelding

Nee, nu geen lekkers Lais. Je moet even je prachtige pyjama showen
Afbeelding

De pakkies
Afbeelding

(helemaal links de strook met pompoenen die we nog moeten oogsten)
Afbeelding

Gooi nou
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wát zeg je?! Het zijn bloemetjes :? :O: ?
Afbeelding

Ik krijg je nog wel voor die bloemetjesjurk :rambo:
Afbeelding

Even later ging het mis met Muis waar 30cm touw uit hing (gistervanmiddag heeft ze eindelijk de rest, nog zo'n 40cm :hmmm: uitgepoept) en daarna was het ook helemaal mis met mijn rug. Dat gaat allemaal weer beter maar vandaar dat het even duurde en dat ik nog niets met het lekkers gedaan heb (ben benieuwd of de katten er ook nog op gaan knagen!).

Zinodo en Hamilton, heel erg bedankt, ik voel me ontzettend verwend 😘 :liefde: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
HillieS
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Re: Verwennerij door Zinodo en Hamilton

Bericht door HillieS »

Wauw, mooie jas, tuig&halsband en pyjama! Staat prachtig zeg!
Afbeelding
Lothian
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Ik geloof dat men blij is dat je weer op het/een forum aanwezig bent! :lol1:

Mooie spullen allemaal :cheer:
Afbeelding
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Wat een lieve verwennerij! Allemaal helemaal klaar voor de winter :ok:
Afbeelding
Tamara

Bericht door Tamara »

Wat lief zeg! En jouw kat met het puppytuigje, hahaha! Nog even en hij wil ook een pyjama :)
Afbeelding
mijke

Bericht door mijke »

Oohhhh wat een knapperds met in mooie nieuwe kleertjes, en wat lief allemaal zeg!
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Lothian schreef: 08 okt 2021, 08:43 Ik geloof dat men blij is dat je weer op het/een forum aanwezig bent! :lol1:

Chantage. Kan ze niet meer verdwijnen :F:
Afbeelding
Sekreetje

Bericht door Sekreetje »

Wat een verwennerij! Vind het tuigje en bandje echt heel mooi.
Afbeelding
pioenroos
Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie

Bericht door pioenroos »

Dat is wel heel veel verwennerij! :cheer: :cheer: :cheer:

Dat die kat nog overeind stond. Toen ik vroeger mijn kat eens tuigje aandeed om buiten te wennen viel hij opzij en kwam pas weer in de benen toen ik het tuigje afdeed :mrgreen:
Afbeelding
Coraline

Bericht door Coraline »

Dagmar schreef: 08 okt 2021, 14:15
Lothian schreef: 08 okt 2021, 08:43 Ik geloof dat men blij is dat je weer op het/een forum aanwezig bent! :lol1:

Chantage. Kan ze niet meer verdwijnen :F:
En terecht! Ze schrijft zo leuk en is erg lief voor haar hele beestenboel. Oh, en de foto’s van haar omgeving, haar tuin, zijn om jaloers op te worden 🥰
Mellow

Bericht door Mellow »

Super mooi allemaal.
Wat een verwennerij.
Ik moet ook nog zo'n pyama hebben voor Nikki. :idee: :mann:
Niika

Bericht door Niika »

Zamunda schreef: 08 okt 2021, 07:47

Afbeelding

Ik dacht toch heel even dat je met 1 van die nog te oogsten pompoenen gooide... :LOL: :LOL:
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Wat mooi allemaal . Ik heb altijd een hekel aan kado’s en verjaardagen enz maar wat ik voor Bertus kreeg vond ik zo leuk 😀
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Zinodo schreef: 08 okt 2021, 08:34 Omg dat tuigje op je kat :LOL: staat best goed! Ik dacht dat ik gek was toen ik onze kat het badjas van Ziva aantrok :engel:

Maar die kleurtjes op Ravi, dat staat echt super :I: hij kan het supergoed hebben! :I:

En die Lais in haar pyjama, nohhh, echt om te zoenen :J:
Heerlijk dit! :I:
Ja ik moest toch even weten of het een beetje zou passen, de honden komen niet in de buurt van 4/5 kg :pffff: . Hahaha, kat met badjas :mrgreen: .

Ja staat hem goed hè :hartjes: .

Nou! Ik weet niet wat me overkomt joh :mann: .

Tamara schreef: 08 okt 2021, 08:50 Wat lief zeg! En jouw kat met het puppytuigje, hahaha! Nog even en hij wil ook een pyjama :)
Ik wilde eigenlijk zeggen dat hij me dat niet in dank zou afnemen, maar je weet maar nooit :') .

Dagmar schreef: 08 okt 2021, 14:15Chantage. Kan ze niet meer verdwijnen :F:
Ah, is dat het :idea: ! Hm ja, misschien wel een goede tactiek :D .

pioenroos schreef: 08 okt 2021, 14:46 Dat is wel heel veel verwennerij! :cheer: :cheer: :cheer:

Dat die kat nog overeind stond. Toen ik vroeger mijn kat eens tuigje aandeed om buiten te wennen viel hij opzij en kwam pas weer in de benen toen ik het tuigje afdeed :mrgreen:
Dat vind ik ook :o ! Haha, zo'n dramaqueen heb ik ook gehad :LOL: .

Coraline schreef: 08 okt 2021, 14:51En terecht! Ze schrijft zo leuk en is erg lief voor haar hele beestenboel. Oh, en de foto’s van haar omgeving, haar tuin, zijn om jaloers op te worden 🥰
:liefde:

Niika schreef: 08 okt 2021, 15:22Ik dacht toch heel even dat je met 1 van die nog te oogsten pompoenen gooide... :LOL: :LOL:
:LOL: Is wel een idee :mrgreen: .

Smoushond schreef: 08 okt 2021, 16:40 Wat mooi allemaal . Ik heb altijd een hekel aan kado’s en verjaardagen enz maar wat ik voor Bertus kreeg vond ik zo leuk 😀
Ja ik heb ook niks met mijn verjaardag maar nu voel ik me jarig :balon: .
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Kruimel
Honden: 2
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

:ok: :ok: :ok:
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Sirene

Bericht door Sirene »

Wat ontzettend leuk zeg! Wat een verwennerij. Die jas van Ravi is geweldig, die kleurtjes :I:
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Sirene schreef: 08 okt 2021, 21:08 Wat ontzettend leuk zeg! Wat een verwennerij. Die jas van Ravi is geweldig, die kleurtjes :I:
Ja vond ik ook, lekker vrolijk :I: .
Afbeelding
ranetje

Bericht door ranetje »

Wat een feestelijke cadeaus!
Je bent enorm verwend en dat mag best, zeker als je zulke mooie verslagen blijft maken :ok:
Afbeelding
Hamilton

Bericht door Hamilton »

Ha,ha, leuke foto's en ik zie dat je de achter(pyjama)poten ook op moest rollen. Was idd een beetje raar model :ugh:
Afbeelding

Deze zat wat beter
Afbeelding
Plaats reactie