Winner show Leeuwarden

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Hamilton
Posts in topic: 4

Re: Winner show Leeuwarden

Bericht door Hamilton »

Ik mocht zaterdag ook nog de demo : "op weg naar een gehoorzame hond" geven van KC Sneek, omdat ze geen mensen beschikbaar hadden, vroegen ze mij. Best wel spannend zo, met vreemde honden etc, maar het is goed gegaan :smile:
Afbeelding
dre
Posts in topic: 3

Bericht door dre »

ik mis de Agility in je foto's :hmmm:

Wel grappig om te zien wat ik allemaal gemist heb in 3 dagen tijd :')
Afbeelding
Mellow

Bericht door Mellow »

dre schreef: 28 nov 2022, 09:55 ik mis de Agility in je foto's :hmmm:

Dat heb ik wel gezien maar mijn telefoon maakt gewoon geen goede actie foto's meer. :ugh:
dre

Bericht door dre »

Mellow schreef: 28 nov 2022, 10:19
dre schreef: 28 nov 2022, 09:55 ik mis de Agility in je foto's :hmmm:

Dat heb ik wel gezien maar mijn telefoon maakt gewoon geen goede actie foto's meer. :ugh:
Ahwww das jammer ja.
Nou dan heb ik in gedachte vast naar je gezwaaid aangezien ik daar 3 dagen bezig ben geweest :mrgreen:

Ik vond het echt geweldige dagen, maar mijn hemel waarom moet alles toch 3 dagen lang volgezeken en gescheten worden :x
Afbeelding
kloesje
Honden: 3
Welke: Australian kelpies

Bericht door kloesje »

dre schreef: 28 nov 2022, 10:22

Ik vond het echt geweldige dagen, maar mijn hemel waarom moet alles toch 3 dagen lang volgezeken en gescheten worden :x
Ja dat was echt verschrikkelijk. Vrijdag was voor mijn gevoel de meest dramatische dag... overal lag wat en het stonk verschrikkelijk...
Zondag ben ik niet geweest, maar zaterdag leek het voor mijn gevoel mee te vallen tov de vrijdag.
Maar mensen laten echt achteloos hun reuen overal tegen aan zeiken.. waarom??
Zelfs in de erering werd gepoept en geplast... je wacht de hele dag op je rondje daar en dan kun je er nog niet voor zorgen dat je hond fatsoenlijk is uitgelaten... ik begrijp dat niet hoor.
Afbeelding

Australian kelpies Ngarra Matimbi
Frootje
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Wat veel foto’s! Daar zitten best wat leuke honden tussen. :D

kloesje schreef: 27 nov 2022, 21:19Ngarra Matimbi Fetching Fudge (Yindi) als BOB, Junior Winner en Winner.
Wauw, Yindi is prachtig!
Irma

Bericht door Irma »

kloesje schreef: 28 nov 2022, 12:48
dre schreef: 28 nov 2022, 10:22

Ja dat was echt verschrikkelijk. Vrijdag was voor mijn gevoel de meest dramatische dag... overal lag wat en het stonk verschrikkelijk...
Zondag ben ik niet geweest, maar zaterdag leek het voor mijn gevoel mee te vallen tov de vrijdag.
Zelfs in de erering werd gepoept en geplast... je wacht de hele dag op je rondje daar en dan kun je er nog niet voor zorgen dat je hond fatsoenlijk is uitgelaten... ik begrijp dat niet hoor.
Vreselijk, jaren geleden naar Finland geweest, een hele grote show ( om honden te bekijken), daar vind je niks, ook gaat men even er in en eruit, ( toen) was je klaar, ging je weer weg. schoon en niet overbevolkt. Je weet van te voren hoe laat bepaalde rassen ingedeeld zijn.
De fokster ( een echte shower) van een van mijn honden uit Finland kwam hier ook naar de show Leeuwarden toen, ze vond het een grote vieze rotzooi.
dre

Bericht door dre »

kloesje schreef: 28 nov 2022, 12:48 Ja dat was echt verschrikkelijk. Vrijdag was voor mijn gevoel de meest dramatische dag... overal lag wat en het stonk verschrikkelijk...
"Ons" mooie (dure :x ) gras!! :cry:
Zaterdag was inderdaad wel minder dan vrijdag, toen was het binnen een half uur niet meer te houden in de lange gang en kon je al zigzaggend je koffie halen :80:
Zondag ging ik binnen een half uur dat de hal nog niet eens officieel open was nog even mijn honden halen en toen lag er al een megaplas in de entree.
Ik snap het ook niet, echt niet :dunno:

Ik zou je als locatie na 1 hondenshow ook vriendelijk bedanken nooit meer terug te komen, mijn locatie molesteer ik liever zelf
Afbeelding
kloesje
Welke: Australian kelpies

Bericht door kloesje »

dre schreef: 28 nov 2022, 13:46
kloesje schreef: 28 nov 2022, 12:48 Ja dat was echt verschrikkelijk. Vrijdag was voor mijn gevoel de meest dramatische dag... overal lag wat en het stonk verschrikkelijk...
"Ons" mooie (dure :x ) gras!! :cry:
Zaterdag was inderdaad wel minder dan vrijdag, toen was het binnen een half uur niet meer te houden in de lange gang en kon je al zigzaggend je koffie halen :80:
Zondag ging ik binnen een half uur dat de hal nog niet eens officieel open was nog even mijn honden halen en toen lag er al een megaplas in de entree.
Ik snap het ook niet, echt niet :dunno:

Ik zou je als locatie na 1 hondenshow ook vriendelijk bedanken nooit meer terug te komen, mijn locatie molesteer ik liever zelf
Ja er was een Markiesje, werd geselecteerd voor de beste 3.... zat echt even uitgebreid te plassen.. dus ook geen stress plasje.. nee gewoon een mega plas omdat dat hondje nodig moest. Ik vind dat je je dan als eigenaar je dood moet schamen...
Mijn hond heeft niets in de hal gedaan, op aandringen wou ze dan buiten het gras een beetje inlopen.
Vrijdag om 9 uur 's ochtends moest je bij het uitlaten al uitkijken om niet in mega dikke drollen te staan... hoe moeilijk is het om de drol van je aangelijnde hond op te ruimen?
Zaterdag was personeel van de Winner poep aan het opruimen.. echt te ziek voor woorden.. wat een goor gedrag
Afbeelding

Australian kelpies Ngarra Matimbi
Nanna

Bericht door Nanna »

Voor teveel mensen zijn die hele honden showobjecten die niet vies mogen worden. Dus ‘s morgens niet eerst goed uitlaten want o God, de vácht!
En verder schijten ze maar in de hal want daar loopt toch personeel voor. ‘We hebbe dr foor betaold!’
Kells
Posts in topic: 2
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

Die honden zijn kennelijk niet anders gewend. Met Kells ben ik een keer naar de Martini Dogshow geweest, maar zij weigerde om ook maar iets te doen op dat vieze uitlaatplaatsje en dat snapte ik heel goed.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
ellen en de birmanen

Bericht door ellen en de birmanen »

het is ook smerig dat de eigenaren het zelf niet opruimen. een paar weken geleden naar een bull terriër show geweest. dat was in een hotel. voor mij liep een man met een mooie bull terriër en die tilde gewoon zijn poot op tegen een pilaar en gewoon maar doorlopen ipv van even een doekje te vragen om het op te ruimen.

ik heb zelf een paar keer mee geholpen om een show te organiseren en we zorgden altijd dat we poepzakjes hadden hangen, deze werden ook uitgedeeld aan de exposanten. verder hadden we padvinders ingehuurd om het bij te houden. maar soms was het vechten tegen de bierkaai. de uitlaatplaats werd om de zoveel tijd even schoon gespoten.
Plaats reactie