Nannydog slaat toe
- Persistence
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Re: Nannydog slaat toe
“Sjiwawaas doene het ook! Maar dat houduh de media onder de pet!”
-
- Posts in topic: 10
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Hahaha. Echt, ik blijf me verbazen over wat een sneue tuinkabouters mensen zijn. Voorspelbaar tot op hun kringspier.
Ik zag er vorige week een bij het stoplicht. Ik hoorde de muziek al terwijl ik zelf oortjes in heb met mijn eigen geluid.
Ik keek een beetje om me heen en inderdaad zo'n opgefokte kutkop van zo'n kansparel met een blauwe pit er naast. Ik schoot gewoon in de lach.
Dat hele gelul met die tatoeages en die strakke nek en dat geheers over helemaal niks. Jeeezus.
Nou dan snap ik wel dat er vergiftigde red bull opduikt.
- Célie
- Posts in topic: 58
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Waar??
Yep, weer eentje.
Meneer hoort dat zijn hond in de tuin wordt aangevallen en snelt naar buiten. Waar hij voorts zelf wordt doodgebeten door de nenniedoks.
https://blog.dogsbite.org/2023/02/man-k ... uston.html
Alleen al in ‘the Houston area’ vorig jaar vier mensen doodgebeten door deze ‘slecht opgefoede’ vehikels.
Meneer hoort dat zijn hond in de tuin wordt aangevallen en snelt naar buiten. Waar hij voorts zelf wordt doodgebeten door de nenniedoks.
https://blog.dogsbite.org/2023/02/man-k ... uston.html
Alleen al in ‘the Houston area’ vorig jaar vier mensen doodgebeten door deze ‘slecht opgefoede’ vehikels.
- Kells
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Incident in Groningen. De Oosterparkwijk is sowieso al aardig berucht. Het hele verhaal lees ik waarschijnlijk morgen wel in het DvhN.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Erg jammer voor de eigenares. Maar dit zijn wel de risico's die je loopt als je met een krokodil de straat op gaat. En goed nieuws voor de eigenaren van de JR.
En dan meteen weer dat excuus: onverwacht een kronkel in de kop. Nee. Totaal normaal raskenmerk. Hoezo ben je verbaasd als je krijgt what you bargained for? Je neemt een vechthond en dan ben je teleurgesteld als die vecht?
En dan meteen weer dat excuus: onverwacht een kronkel in de kop. Nee. Totaal normaal raskenmerk. Hoezo ben je verbaasd als je krijgt what you bargained for? Je neemt een vechthond en dan ben je teleurgesteld als die vecht?
Als je de tegenwoordigheid van geest hebt, wel. Voordat de vechthondbaas weer staat te krijsen dat het maar een schrammetje is.
Denk trouwens niet dat de foto gemaakt is door een ouder.
En hij is zo moedig, heb even verder gekeken op Facebook. Dan zie je een filmpje waar hij zegt dat het goed met hem gaat en dat hij van iedereen houdt. Met plastic op zijn hoofd waar de scalp weg is, echt zielig.
Tanja en Anne
Siwawas kunne dat ook.
Ik sta elke weer weer versteld van de lege gapende ruimte wat dat soort lui er in hun hoofd op nahoudt.
Ik sta elke weer weer versteld van de lege gapende ruimte wat dat soort lui er in hun hoofd op nahoudt.
- Célie
- Contacteer:
Nou die kunnen ten hoogste je wenkbrauw epileren dan heb je het wel gehad.
- Célie
- Contacteer:
ja daar heb je ook wel een punt. maar dat je daar op zo'n moment nog bij stil staat... hoewel je ziet op de foto vooral veel bloed en niet echt heel goed hoe erg het is. misschien hebben ze het nog niet zo door gehad, dat kan natuurlijk ook nog.
Niika schreef:ja daar heb je ook wel een punt. maar dat je daar op zo'n moment nog bij stil staat... hoewel je ziet op de foto vooral veel bloed en niet echt heel goed hoe erg het is. misschien hebben ze het nog niet zo door gehad, dat kan natuurlijk ook nog.
Of een screenshot van de deurbel camera, daar doet de foto mij aan denken qua hoek en zo
Hij staat er nog gewoon rustig bij. Ik zou denk ik niet zo rustig zijn als mijn hoofdhuid van mijn hoofd was afgescheurd en een stuk oor. Zijn been was ook kapot en zijn arm ook. Die hond heeft hem flink te pakken gehad.Crutz schreef: ↑07 feb 2023, 19:08Niika schreef:ja daar heb je ook wel een punt. maar dat je daar op zo'n moment nog bij stil staat... hoewel je ziet op de foto vooral veel bloed en niet echt heel goed hoe erg het is. misschien hebben ze het nog niet zo door gehad, dat kan natuurlijk ook nog.
Of een screenshot van de deurbel camera, daar doet de foto mij aan denken qua hoek en zo
En dan nog zo moedig zijn toen hij bijkwam in het ziekenhuis.
Tanja en Anne
Shock inderdaad. Dan voel je niks. Dat komt later.Sandra&co schreef:Die was gewoon in shocktoestand. Dan voel je gelukkig weinig tot niks meer.Gonnie schreef: ↑07 feb 2023, 19:14 Hij staat er nog gewoon rustig bij. Ik zou denk ik niet zo rustig zijn als mijn hoofdhuid van mijn hoofd was afgescheurd en een stuk oor. Zijn been was ook kapot en zijn arm ook. Die hond heeft hem flink te pakken gehad.
Had ik zelfs toen ik alleen maar in mn arm gebeten was. Ik zei tegen de toenmalige meneer Crutz dat hij een pleistertje moest pakken. Hij schrok zich de tandjes en reed me naar het ziekenhuis. De pijn kwam pas toen ik daar rustig in de wachtkamer zat.
O, dat is dan zeker gelukkig.Sandra&co schreef: ↑08 feb 2023, 06:29Die was gewoon in shocktoestand. Dan voel je gelukkig weinig tot niks meer.Gonnie schreef: ↑07 feb 2023, 19:14 Hij staat er nog gewoon rustig bij. Ik zou denk ik niet zo rustig zijn als mijn hoofdhuid van mijn hoofd was afgescheurd en een stuk oor. Zijn been was ook kapot en zijn arm ook. Die hond heeft hem flink te pakken gehad.
Tanja en Anne
https://www.livekijken.nl/alice-4-doodg ... van-buren/
Meisje van vier doodgebeten door Ambull van de buren.
Meisje van vier doodgebeten door Ambull van de buren.
- Budkes
- Posts in topic: 7
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Ja maar wat heeft het kind gedaan? Een hond doet dit niet zomaar hoor...
Het houdt niet op, niet vanzelf.