SUPpen
Re: SUPpen
https://link.marktplaats.nl/m1917924803 ... nt=app_ios
Ik had deze gezien , beetje klooien hier in het haventje
- Lothian
- Posts in topic: 17
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
@Rebble, toch wel erg mooie foto's! Maar ik denk dat niets zo mooi is als de Biesbosch.
En toen hij vol was zat kennelijk het ventiel nog open toen ik de pomp loskoppelde want hij begon direct met een oorverdovend gesis weer leeg te lopen. Schrok me dood. Ik heb nu een demper gekocht zodat het leeglopen iets minder heftig klinkt
ik haat harde geluiden 
Ik woon zo ongeveer midden-Nederland en wil best eens een stuk rijden om samen te suppen hoorPersistence schreef: 15 feb 2023, 18:03 Lijkt me leuk een keer samen te suppen, alleen wonen we volgens mij aan de andere kant van het land![]()
Een Moai. Ik kan je er alleen nog niks over vertellen want ik heb 'm alleen nog maar 1x in de tuin opgeblazen
En toen hij vol was zat kennelijk het ventiel nog open toen ik de pomp loskoppelde want hij begon direct met een oorverdovend gesis weer leeg te lopen. Schrok me dood. Ik heb nu een demper gekocht zodat het leeglopen iets minder heftig klinkt
Laatst gewijzigd door Lothian op 16 feb 2023, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Op zich een prima model voor wat je wil alleen is deze maar 12cm dik en ik zou minimaal 15cm doen.Ineke A schreef:https://link.marktplaats.nl/m1917924803 ... nt=app_ios
Ik heb een aqua marina coral 11'6 touring, ik vind 'm erg fijn.

Ok ga ik ff verder kijken thanks!
- Persistence
- Posts in topic: 13
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Ohja! Maar door je tuinfoto’s denk ik steeds automatisch dat je ergens in Groningen moet wonenLothian schreef: 16 feb 2023, 10:54Ik woon zo ongeveer midden-Nederland en wil best eens een stuk rijden om samen te suppen hoorPersistence schreef: 15 feb 2023, 18:03 Lijkt me leuk een keer samen te suppen, alleen wonen we volgens mij aan de andere kant van het land![]()
![]()
Loosdrechtse plassen is ook leuk om een rondje te doen, niet op de grote plas maar de leuke slootjes eromheen.
- Lothian
- Contacteer:
Oh kak ik wilde deze smileyPersistence schreef: 16 feb 2023, 13:40Ohja! Maar door je tuinfoto’s denk ik steeds automatisch dat je ergens in Groningen moet wonenLothian schreef: 16 feb 2023, 10:54Ik woon zo ongeveer midden-Nederland en wil best eens een stuk rijden om samen te suppen hoorPersistence schreef: 15 feb 2023, 18:03 Lijkt me leuk een keer samen te suppen, alleen wonen we volgens mij aan de andere kant van het land![]()
![]()
![]()
Loosdrechtse plassen is ook leuk om een rondje te doen, niet op de grote plas maar de leuke slootjes eromheen.
Ja leuk! Loosdrechtse plassen!

- Persistence
- Posts in topic: 13
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
- Lothian
- Contacteer:
Ik ga van de week naar rijsenhout een paar boards bekijken ze hebben daar de aqua marina maar ook stardupp en nog wat merken
Ik heb vorig jaar veel te weinig gesupt, maar Loosdrecht is hier vlakbij! Als ik kan en jullie willen me erbij hebben ga ik mee 

Loosdrecht vind ik ook leuk om mee te gaan, is ook heel mooi. Dus als ik kan sluit ik graag aan.

Deze is het geworden, kajakzitje erbij gekocht
https://www.wakestore.nl/nl/stardupp-ev ... -2022.html
- Lothian
- Contacteer:
dre schreef: 20 feb 2023, 14:50 Ik heb vorig jaar veel te weinig gesupt, maar Loosdrecht is hier vlakbij! Als ik kan en jullie willen me erbij hebben ga ik mee![]()
Forumuitje! Vind ik leuk!Rebble schreef: 20 feb 2023, 17:34 Loosdrecht vind ik ook leuk om mee te gaan, is ook heel mooi. Dus als ik kan sluit ik graag aan.
Ziet er goed uitIneke A schreef: 22 feb 2023, 15:29

Er zitten bij mij 4 oogjes op het board
- Yvette
- Posts in topic: 10
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Die doet het fantastisch, ik heb er twee!Ineke A schreef: 22 feb 2023, 15:29

Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
We gaan het binnenkort uitproberen
- Yvette
- Posts in topic: 10
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Ik heb ook al weer zin om te gaan, heb het er met m'n collega bijna elke dag over wanneer we weer gaan maar ik denk dat we toch nog wel een maandje wachten.
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
Ja het gaat volgende week vriezen, dat drukt de watertemperatuur een beetje 
En aangezien is nog nooit op zon ding gestaan heb… denk ik dat hrt wel plonzen wordt
En aangezien is nog nooit op zon ding gestaan heb… denk ik dat hrt wel plonzen wordt
Ik zat juist te kijken dat het volgende week prachtig supweer wordt 
Maar als je nog nooit op een sup hebt gestaan lijkt me nu inderdaad niet de beste tijd om te beginnen.
Maar als je nog nooit op een sup hebt gestaan lijkt me nu inderdaad niet de beste tijd om te beginnen.

Hebben jullie speciale kleding voor het suppen, wetsuit of zo? Of is dat niet nodig?
In de zomer niet, voor nu heb ik een long john van 2mm, 2 mm neopreen jasje en 2mm neopreen sokken.Ineke A schreef:Hebben jullie speciale kleding voor het suppen, wetsuit of zo? Of is dat niet nodig?

forumuitje, leuk en Loosdrecht is in de buurt, SUP kan ik van mijn huisbaas lenen, maar ehhh SUPpen met Kiara ga ik eerst testen op een heel hete zomerdagLothian schreef: 22 feb 2023, 16:47dre schreef: 20 feb 2023, 14:50 Ik heb vorig jaar veel te weinig gesupt, maar Loosdrecht is hier vlakbij! Als ik kan en jullie willen me erbij hebben ga ik mee
Forumuitje! Vind ik leuk!Rebble schreef: 20 feb 2023, 17:34 Loosdrecht vind ik ook leuk om mee te gaan, is ook heel mooi. Dus als ik kan sluit ik graag aan.
Ik wil iok wel naar Loosdrecht tzt. Ik moet eerst self leren suppen daarna gaat er pas een hond mee 
Ineke A schreef: 23 feb 2023, 08:49 Ik wil iok wel naar Loosdrecht tzt. Ik moet eerst self leren suppen daarna gaat er pas een hond mee![]()
zelf vond ik niet direct het probleem (vorig jaar door een date gelijk voor 4 uur meegenomen om te suppen
Ik zal volgende week eens kijken ik heb wel een vrij stabiel ding gekocht, ik ken mn beperkingen