@Rebble, toch wel erg mooie foto's! Maar ik denk dat niets zo mooi is als de Biesbosch.
Persistence schreef: ↑15 feb 2023, 18:03
Lijkt me leuk een keer samen te suppen, alleen wonen we volgens mij aan de andere kant van het land
Ik woon zo ongeveer midden-Nederland en wil best eens een stuk rijden om samen te suppen hoor
Ineke A schreef: ↑15 feb 2023, 20:43
Welk merk sup hebben jullie? Is jobe wat?
Een Moai. Ik kan je er alleen nog niks over vertellen want ik heb 'm alleen nog maar 1x in de tuin opgeblazen
En toen hij vol was zat kennelijk het ventiel nog open toen ik de pomp loskoppelde want hij begon direct met een oorverdovend gesis weer leeg te lopen. Schrok me dood. Ik heb nu een demper gekocht zodat het leeglopen iets minder heftig klinkt ik haat harde geluiden
Laatst gewijzigd door Lothian op 16 feb 2023, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt me leuk een keer samen te suppen, alleen wonen we volgens mij aan de andere kant van het land
Ik woon zo ongeveer midden-Nederland en wil best eens een stuk rijden om samen te suppen hoor
Ohja! Maar door je tuinfoto’s denk ik steeds automatisch dat je ergens in Groningen moet wonen
Loosdrechtse plassen is ook leuk om een rondje te doen, niet op de grote plas maar de leuke slootjes eromheen.
Ohja! Maar door je tuinfoto’s denk ik steeds automatisch dat je ergens in Groningen moet wonen
Loosdrechtse plassen is ook leuk om een rondje te doen, niet op de grote plas maar de leuke slootjes eromheen.
Oh kak ik wilde deze smiley plaatsen en niet die teleurgestelde dat krijg je als je je berichten niet even nakijkt.
dre schreef: ↑20 feb 2023, 14:50
Ik heb vorig jaar veel te weinig gesupt, maar Loosdrecht is hier vlakbij! Als ik kan en jullie willen me erbij hebben ga ik mee
Rebble schreef: ↑20 feb 2023, 17:34
Loosdrecht vind ik ook leuk om mee te gaan, is ook heel mooi. Dus als ik kan sluit ik graag aan.
Ik heb ook al weer zin om te gaan, heb het er met m'n collega bijna elke dag over wanneer we weer gaan maar ik denk dat we toch nog wel een maandje wachten.
Ja het gaat volgende week vriezen, dat drukt de watertemperatuur een beetje
En aangezien is nog nooit op zon ding gestaan heb… denk ik dat hrt wel plonzen wordt
dre schreef: ↑20 feb 2023, 14:50
Ik heb vorig jaar veel te weinig gesupt, maar Loosdrecht is hier vlakbij! Als ik kan en jullie willen me erbij hebben ga ik mee
Rebble schreef: ↑20 feb 2023, 17:34
Loosdrecht vind ik ook leuk om mee te gaan, is ook heel mooi. Dus als ik kan sluit ik graag aan.
Forumuitje! Vind ik leuk!
forumuitje, leuk en Loosdrecht is in de buurt, SUP kan ik van mijn huisbaas lenen, maar ehhh SUPpen met Kiara ga ik eerst testen op een heel hete zomerdag
Ineke A schreef: ↑23 feb 2023, 08:49
Ik wil iok wel naar Loosdrecht tzt. Ik moet eerst self leren suppen daarna gaat er pas een hond mee
zelf vond ik niet direct het probleem (vorig jaar door een date gelijk voor 4 uur meegenomen om te suppen en overleefd) maar ik zie wel een uitdaging met mijn dame. Zeker nadat ik met haar broer gekayaked heb, al heeft Kiara een natuurlijke afkeer van natuurwater (in tegenstelling tot het therapeutisch zwembad bij Perle) dus misschien is ze wel heel erg braaf
Waro en ik willen ook wel mee op sup-uitje
Wij hebben ook een stardupp, zowel de next als de savor. Fijne stabiele borden hoor!
Wetsuit vind ik nog wel het overwegen waard ja, ga er eens naar kijken welke hebben jullie?