Och alle mensen, als je dat verhaal leest. T arme dier is een pupBarkley schreef: ↑26 feb 2023, 19:26 https://www.animaltrust.be/product-page ... e-windhond een Italiaans windhondje
Stille liefdes
- annnie
- Posts in topic: 18
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Re: Stille liefdes
-
- Posts in topic: 10
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Precies. "Nooit ziek geweest".Nou, geweldig hoor voor een hondje van 6 maanden.annnie schreef: ↑26 feb 2023, 20:45Och alle mensen, als je dat verhaal leest. T arme dier is een pupBarkley schreef: ↑26 feb 2023, 19:26 https://www.animaltrust.be/product-page ... e-windhond een Italiaans windhondje
En als hij geen stamboom heeft is het geen Italiaans windhondje. Niet dat dat erg is, helemaal niet maar dat heet gewoon niet zo en deze wordt beduidend groter. Nogmaals, helemaal prima maar wel iets anders dan wat je aanprijst.
Hij is gisteren gekomen en staat nu al voor de verkoop. Precies waarom ik geen zaken doe met stichtingen.
Ik had het best willen overwegen maar ik heb geen interesse in een castraatje.
- annnie
- Posts in topic: 18
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Ah gewoon halen, t is nu nog geen castraatje en dan laat je dat lekker zo.EchoMira schreef: ↑26 feb 2023, 21:12Precies. "Nooit ziek geweest".Nou, geweldig hoor voor een hondje van 6 maanden.annnie schreef: ↑26 feb 2023, 20:45Och alle mensen, als je dat verhaal leest. T arme dier is een pupBarkley schreef: ↑26 feb 2023, 19:26 https://www.animaltrust.be/product-page ... e-windhond een Italiaans windhondje
En als hij geen stamboom heeft is het geen Italiaans windhondje. Niet dat dat erg is, helemaal niet maar dat heet gewoon niet zo en deze wordt beduidend groter. Nogmaals, helmaal prima maar wel iets anders dan wat je aanprijst.
Hij is gisteren gekomen en staat nu al voor de verkoop. Precies waarom ik geen zaken doe met stichtingen.
Ik had het best willen overwegen maar ik heb geen interesse in een castraatje.
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Nee. Ik geef geen geld aan stichtingen. Die zijn mínstens zo erg als broodfokkers.
Gratis en zonder voorwaarden haal ik hem meteen op.
Gratis en zonder voorwaarden haal ik hem meteen op.
- Célie
- Posts in topic: 42
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Nou echt hè , 8 uur alleen laten en dan raar vinden dat het dier dingen gaat slopen.annnie schreef: ↑26 feb 2023, 20:45Och alle mensen, als je dat verhaal leest. T arme dier is een pupBarkley schreef: ↑26 feb 2023, 19:26 https://www.animaltrust.be/product-page ... e-windhond een Italiaans windhondje
-
- Posts in topic: 1
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... hippet-pup
Dat gebreide truitje maakt het plaatje helemaal af.
Dat gebreide truitje maakt het plaatje helemaal af.
Een baby Joya
- alinelaila
- Posts in topic: 24
- Welke: Friese Stabij
- hakunamatata
- Posts in topic: 40
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Ohhh wat een plaatje
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- runninggirl
In het asiel waar Ravi vandaan komt zit weer zo een mooie Rafeiro kruising jong teefje.
- alinelaila
- hakunamatata
- Posts in topic: 40
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- HillieS
- Posts in topic: 3
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ik ben benieuwd!
Oh ze komt echt?! Waar komt ze vandaan, land? @alinelaila
- alinelaila
Vermoedelijk duitsland
Ze is met een aantal honden gedumpt. Een aantal liepen hier in de buurt en zijn naar het asiel gegaan waar ik werk. Een aantal zijn naar asiel stadskanaal gegaan en in duitsland zijn er ook een aantal gevonden.
Het schijnt dat de duitse politie wel weet wie de honden gedumpt heeft en er mee bezig is, maar wij hebben daar verder niks meer van gehoord.
Ze kende duidelijk niks, nog nooit aan riem gelopen etc. Maar wel heel erg lief. Wat er in zit qua ras geen idee, misschien iets van collie ofzo.
Maandag komt ze een middagje hier, even kijken hoe het gaat met de katten en als het wil langzaam opbouwen. Ik heb mezelf een aantal weken gegeven om tot een beslissing te komen en als het hier niet wil komt ze terug op de website van het asiel in afwachting van een baasje (heb haar nu tijdelijk van de site gehaald).
- runninggirl
Oh wat leuk! Dat was zeker van een bericht een tijdje geleden van een aantal loslopers. Daar was zij dus eentje van. Ik hoop dat het een geslaagde proef wordt!
- Fenneke
- Posts in topic: 20
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat een leukerd. Ik hoop dat het past
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- CatnDog
- Posts in topic: 91
- Welke: Groenendaeler
Wat spannend!alinelaila schreef: ↑10 mar 2023, 15:35 Maandag komt ze een middagje hier, even kijken hoe het gaat met de katten en als het wil langzaam opbouwen. Ik heb mezelf een aantal weken gegeven om tot een beslissing te komen en als het hier niet wil komt ze terug op de website van het asiel in afwachting van een baasje (heb haar nu tijdelijk van de site gehaald).
Dat snoetje heeft inderdaad iets van een sheltie/collie-look.
Spannend en leuk! Ze heeft een hele mooie uitstraling in ieder geval! Zat zelf in richting van oostblok of Rusland te denken, vandaar de vraag dacht dat je haar bij een stichting had gezien.alinelaila schreef: ↑10 mar 2023, 15:35Vermoedelijk duitsland
Ze is met een aantal honden gedumpt. Een aantal liepen hier in de buurt en zijn naar het asiel gegaan waar ik werk. Een aantal zijn naar asiel stadskanaal gegaan en in duitsland zijn er ook een aantal gevonden.
Het schijnt dat de duitse politie wel weet wie de honden gedumpt heeft en er mee bezig is, maar wij hebben daar verder niks meer van gehoord.
Ze kende duidelijk niks, nog nooit aan riem gelopen etc. Maar wel heel erg lief. Wat er in zit qua ras geen idee, misschien iets van collie ofzo.
Maandag komt ze een middagje hier, even kijken hoe het gaat met de katten en als het wil langzaam opbouwen. Ik heb mezelf een aantal weken gegeven om tot een beslissing te komen en als het hier niet wil komt ze terug op de website van het asiel in afwachting van een baasje (heb haar nu tijdelijk van de site gehaald).
Gaat vast wel goedkomen, eigen katten zie je snel genoeg of dat kan of niet.
Qua ras is lastig, hier ook die lookalikes bij met name Glory heb ik ook geen idee wat er nu in zou kunnen zitten aan ras, zeker niet nu ze ook wat ouder is. Bij Chara trouwens idem, die was fragiel, maar is uitgegroeid tot een flinke homp hond heb je wel een idee van haar leeftijd, en heb je haar wel al een naam gegeven?