Nou echt hè , 8 uur alleen laten en dan raar vinden dat het dier dingen gaat slopen.annnie schreef: 26 feb 2023, 20:45Och alle mensen, als je dat verhaal leest.Barkley schreef: 26 feb 2023, 19:26 https://www.animaltrust.be/product-page ... e-windhond een Italiaans windhondje![]()
T arme dier is een pup
Stille liefdes
- Célie
- Posts in topic: 47
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Re: Stille liefdes
-
Mizzsylver
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Ik heb het nooit maar ik scrolde langs deze foto en die blik greep me. Wàt een leukerd 

Helaas geen tijd en plaats voor nog 1, aan Holly heb ik m’n handen al meer dan vol.

Helaas geen tijd en plaats voor nog 1, aan Holly heb ik m’n handen al meer dan vol.

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... hippet-pup
Dat gebreide truitje maakt het plaatje helemaal af.
Dat gebreide truitje maakt het plaatje helemaal af.
Een baby Joya 
- alinelaila
- Posts in topic: 24
- Welke: Friese Stabij
- hakunamatata
- Posts in topic: 42
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Ohhh wat een plaatje 
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~

- runninggirl
- Posts in topic: 10
In het asiel waar Ravi vandaan komt zit weer zo een mooie Rafeiro kruising jong teefje.

- alinelaila
- hakunamatata
- Posts in topic: 42
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~

- HillieS
- Posts in topic: 3
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ik ben benieuwd!

Oh ze komt echt?! Waar komt ze vandaan, land? @alinelaila
- alinelaila
Vermoedelijk duitsland
Ze is met een aantal honden gedumpt. Een aantal liepen hier in de buurt en zijn naar het asiel gegaan waar ik werk. Een aantal zijn naar asiel stadskanaal gegaan en in duitsland zijn er ook een aantal gevonden.
Het schijnt dat de duitse politie wel weet wie de honden gedumpt heeft en er mee bezig is, maar wij hebben daar verder niks meer van gehoord.
Ze kende duidelijk niks, nog nooit aan riem gelopen etc. Maar wel heel erg lief. Wat er in zit qua ras geen idee, misschien iets van collie ofzo.
Maandag komt ze een middagje hier, even kijken hoe het gaat met de katten en als het wil langzaam opbouwen. Ik heb mezelf een aantal weken gegeven om tot een beslissing te komen en als het hier niet wil komt ze terug op de website van het asiel in afwachting van een baasje (heb haar nu tijdelijk van de site gehaald).
- runninggirl
Oh wat leuk! Dat was zeker van een bericht een tijdje geleden van een aantal loslopers. Daar was zij dus eentje van. Ik hoop dat het een geslaagde proef wordt!
- Fenneke
- Posts in topic: 20
- Welke: Witte herder en nu een hún
Wat een leukerd. Ik hoop dat het past
Groetjes Fenneke en Baloe

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- CatnDog
- Posts in topic: 103
- Welke: Groenendaeler
Wat spannend!alinelaila schreef: 10 mar 2023, 15:35 Maandag komt ze een middagje hier, even kijken hoe het gaat met de katten en als het wil langzaam opbouwen. Ik heb mezelf een aantal weken gegeven om tot een beslissing te komen en als het hier niet wil komt ze terug op de website van het asiel in afwachting van een baasje (heb haar nu tijdelijk van de site gehaald).
Dat snoetje heeft inderdaad iets van een sheltie/collie-look.
Spannend en leuk! Ze heeft een hele mooie uitstraling in ieder geval! Zat zelf in richting van oostblok of Rusland te denken, vandaar de vraag dacht dat je haar bij een stichting had gezien.alinelaila schreef: 10 mar 2023, 15:35Vermoedelijk duitsland![]()
Ze is met een aantal honden gedumpt. Een aantal liepen hier in de buurt en zijn naar het asiel gegaan waar ik werk. Een aantal zijn naar asiel stadskanaal gegaan en in duitsland zijn er ook een aantal gevonden.
Het schijnt dat de duitse politie wel weet wie de honden gedumpt heeft en er mee bezig is, maar wij hebben daar verder niks meer van gehoord.
Ze kende duidelijk niks, nog nooit aan riem gelopen etc. Maar wel heel erg lief. Wat er in zit qua ras geen idee, misschien iets van collie ofzo.
Maandag komt ze een middagje hier, even kijken hoe het gaat met de katten en als het wil langzaam opbouwen. Ik heb mezelf een aantal weken gegeven om tot een beslissing te komen en als het hier niet wil komt ze terug op de website van het asiel in afwachting van een baasje (heb haar nu tijdelijk van de site gehaald).
Gaat vast wel goedkomen, eigen katten zie je snel genoeg of dat kan of niet.
Qua ras is lastig, hier ook die lookalikes bij met name Glory heb ik ook geen idee wat er nu in zou kunnen zitten aan ras, zeker niet nu ze ook wat ouder is. Bij Chara trouwens idem, die was fragiel, maar is uitgegroeid tot een flinke homp hond
Wat leuk! Ik hoop dat ze alles gaat zijn waar je op hoopt. In vind het echt een schatje om te zien 
Wow, dit is ook echt een plaatjerunninggirl schreef: 09 mar 2023, 13:14 In het asiel waar Ravi vandaan komt zit weer zo een mooie Rafeiro kruising jong teefje.![]()
- runninggirl
Ik zag in je voorsteltopic dat je ook wel gecharmeerd bent van de zelfstandige berghondrassen, je benoemt precies de kenmerken waar ik ook zo van hou daarin. Dit type zou er mooi bij passen. Zijn jullie ondertussen al verder met de zoektocht?Pyrnoah schreef: 10 mar 2023, 19:50Wow, dit is ook echt een plaatjerunninggirl schreef: 09 mar 2023, 13:14 In het asiel waar Ravi vandaan komt zit weer zo een mooie Rafeiro kruising jong teefje.![]()
![]()
Wij zijn inderdaad dol op dit soort zelfstandige typetjes, niet alleen qua karakter, maar ook qua uiterlijk spreken berghonden ons echt enorm aan. Maar doordat we echt veel te vroeg afscheid hebben moeten nemen van onze laatste 2 honden, ons Estrela teefje was 6 en onze Pyr reu was 5runninggirl schreef: 10 mar 2023, 19:58Ik zag in je voorsteltopic dat je ook wel gecharmeerd bent van de zelfstandige berghondrassen, je benoemt precies de kenmerken waar ik ook zo van hou daarin. Dit type zou er mooi bij passen. Zijn jullie ondertussen al verder met de zoektocht?Pyrnoah schreef: 10 mar 2023, 19:50Wow, dit is ook echt een plaatjerunninggirl schreef: 09 mar 2023, 13:14 In het asiel waar Ravi vandaan komt zit weer zo een mooie Rafeiro kruising jong teefje.![]()
![]()
We hopen ergens dit jaar een pupje uit een Embark geteste kruising oud duitse herder/schotse collie te mogen verwelkomen. Iets heel anders dan we gewend zijn, maar het lijkt ons echt een hele mooie combi. Een slagje kleiner en hopelijk een stuk gezonder.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 26
- Welke: Teckel
Geen stille liefde van mij maar wie weet....misschien van iemand anders hier.
Wel een prachtige hond om te zien.
Zit in Asiel De Wissel in Leeuwarden
https://www.dierenopvangdewissel.nl/asi ... charlie-8/
Wel een prachtige hond om te zien.
Zit in Asiel De Wissel in Leeuwarden
https://www.dierenopvangdewissel.nl/asi ... charlie-8/
Een Kangal. Moet er niet aan denken dat die hier in de buurt komt wonen. Doodeng.
-
Rosanne
- Welke: Oud Duitse herder
Volgens mij wel echt een hele mooie kruising! Heel benieuwd hoe hij/zij gaat uitgroeien. Foto’s plaatsen hoorPyrnoah schreef: 10 mar 2023, 22:34Wij zijn inderdaad dol op dit soort zelfstandige typetjes, niet alleen qua karakter, maar ook qua uiterlijk spreken berghonden ons echt enorm aan. Maar doordat we echt veel te vroeg afscheid hebben moeten nemen van onze laatste 2 honden, ons Estrela teefje was 6 en onze Pyr reu was 5runninggirl schreef: 10 mar 2023, 19:58Ik zag in je voorsteltopic dat je ook wel gecharmeerd bent van de zelfstandige berghondrassen, je benoemt precies de kenmerken waar ik ook zo van hou daarin. Dit type zou er mooi bij passen. Zijn jullie ondertussen al verder met de zoektocht?, durven we niet meer.
We hopen ergens dit jaar een pupje uit een Embark geteste kruising oud duitse herder/schotse collie te mogen verwelkomen. Iets heel anders dan we gewend zijn, maar het lijkt ons echt een hele mooie combi. Een slagje kleiner en hopelijk een stuk gezonder.