Jammer, ik,vind hem wel mooi zo. Kun je hem niet koorden? Heb je een economy-KomondorMellow schreef: 12 mar 2023, 17:41 Puck wilde wel even poseren.![]()
Binnenkort wordt hij weer geschoren.
Die vacht is zo niet te doen![]()
~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
-
Nanna
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
-
Mellow
Nee, die vacht was nu al zo goor door zijn gerace in de natte sneeuw en modder.
Hij vindt dat zelf ook niets en zometeen met de warmere temperaturen vergaat hij van de hitte.
Hij heeft een castraten vacht, is amper door te komen.
-
Rennendehond
- Posts in topic: 25
- Honden: 2
-
Nanna
Tegenwoordig voer ik de kraaien. Om toch.
Ik vind het lollige beesten en moet er om lachen dat ze me al uit de verte aan zien komen en staan te krassen. Ze krijgen dan een haffeltje goeiekope kattenbrok. Smullen, dokter!
Katus is het daar niet mee eens. ZIJ wil die brok. En het feit dat ik het voer over het hek gooi opdat zijn er niet bij kan is ook al niet naar haar verwende smaakje.
Jammer dan.

Ik vind het lollige beesten en moet er om lachen dat ze me al uit de verte aan zien komen en staan te krassen. Ze krijgen dan een haffeltje goeiekope kattenbrok. Smullen, dokter!
Katus is het daar niet mee eens. ZIJ wil die brok. En het feit dat ik het voer over het hek gooi opdat zijn er niet bij kan is ook al niet naar haar verwende smaakje.
Jammer dan.

- Fenneke
- Posts in topic: 81
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Haha laatst was het nog hondenvoerNanna schreef: 14 mar 2023, 19:18 Tegenwoordig voer ik de kraaien. Om toch.
Jammer dan.
![]()
Ik heb trouwens de stommiteit begaan een paar kraaien wat oud hondenvoer te geven.
Dat zijn ze dus niet vergeten. Ze achtervolgen me krassend over de hei. Sommige mensen worden er al lacherig van.
Groetjes Fenneke en Baloe

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
-
Nanna
Ja het hondenvoer was op. Ik heb nu bij de Jumbo een zak kattenbrok van twee euro zoveel gekocht. Voor de kraaien knap zat
- Diana
- Posts in topic: 344
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ontbijt

Gezellig kijken is niet echt Winny haar hobby

Gezellig kijken is niet echt Winny haar hobby

- Desiree
- Posts in topic: 72
- Honden: 3
- Welke: Boomer+Whippets
-
Rosanne
- Posts in topic: 396
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Dankjewel
- Omega
- Posts in topic: 256
- Honden: 2
- Welke: Nu twee echte tollers
Wat geoefend vanmiddag, goed hondenkind. Ze werkt zo graag, ze zet dan haar 'ik ben aan het werk'-gezicht op. Dan is ze heel serieus, als het klaar is is ze weer gewoon jonge hond.

Lekker bekkie!Omega schreef: 16 mar 2023, 22:05 Wat geoefend vanmiddag, goed hondenkind. Ze werkt zo graag, ze zet dan haar 'ik ben aan het werk'-gezicht op. Dan is ze heel serieus, als het klaar is is ze weer gewoon jonge hond.![]()
![]()