~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
-
- Posts in topic: 25
- Honden: 2
Re: ~Fototopic~ Alledaagse hondendingen
Tegenwoordig voer ik de kraaien. Om toch.
Ik vind het lollige beesten en moet er om lachen dat ze me al uit de verte aan zien komen en staan te krassen. Ze krijgen dan een haffeltje goeiekope kattenbrok. Smullen, dokter!
Katus is het daar niet mee eens. ZIJ wil die brok. En het feit dat ik het voer over het hek gooi opdat zijn er niet bij kan is ook al niet naar haar verwende smaakje.
Jammer dan.
Ik vind het lollige beesten en moet er om lachen dat ze me al uit de verte aan zien komen en staan te krassen. Ze krijgen dan een haffeltje goeiekope kattenbrok. Smullen, dokter!
Katus is het daar niet mee eens. ZIJ wil die brok. En het feit dat ik het voer over het hek gooi opdat zijn er niet bij kan is ook al niet naar haar verwende smaakje.
Jammer dan.
- Fenneke
- Posts in topic: 81
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Haha laatst was het nog hondenvoerNanna schreef: ↑14 mar 2023, 19:18 Tegenwoordig voer ik de kraaien. Om toch.
Jammer dan.
Ik heb trouwens de stommiteit begaan een paar kraaien wat oud hondenvoer te geven.
Dat zijn ze dus niet vergeten. Ze achtervolgen me krassend over de hei. Sommige mensen worden er al lacherig van.
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Amos en Buster
Ja het hondenvoer was op. Ik heb nu bij de Jumbo een zak kattenbrok van twee euro zoveel gekocht. Voor de kraaien knap zat
Ontbijt
Gezellig kijken is niet echt Winny haar hobby
Gezellig kijken is niet echt Winny haar hobby
-
- Posts in topic: 368
- Welke: Oud Duitse herder
Dankjewel We hebben het ook echt wel met hem getroffen. Hij is echt onze grote vriendelijke reus.
Lekker bekkie! Ik heb er eentje die op het moment hélemaal niet luistert behalve als het haar uitkomt..
- Fenneke
- Posts in topic: 81
- Welke: Witte herder en nu een hún
Heerlijk zo'n waterrat
sprak zij uit ervaring
Hoelang duurt het voor ze weer droog zijn ? Of niet tot op de huid nat ?
sprak zij uit ervaring
Hoelang duurt het voor ze weer droog zijn ? Of niet tot op de huid nat ?
Groetjes Fenneke en Baloe
Amos en Buster
Amos en Buster