Ja, altijd drie tegelijk. Een ‘sworra’.
Kijk even op 2:11
Ja, altijd drie tegelijk. Een ‘sworra’.
Mijzelf kennende heeft die hele hond binnen de kortste keer een grotere garderobe dan ik heb
Had idd even gegoogled en kwam op datzelfde filmpje uit, maar die honden lijken echt totaal niet op de Barzois die je nu ziet, deze zien er alweer wat breder en steviger uit. Maargoed zo is dat bij zoveel rassen, van een moderne Pyrenese berghond hoef je ook niet meer te verwachten dat ze de schapen echt kunnen beschermen. En ja beetje naar filmpje ook, arme wolf
Ik weet nog een zwarte galgo pup die een baasje zoekt
Ik vind haar zo ontzettend mooiSanne schreef: ↑12 okt 2021, 11:29 Ik vind het altijd zo gek om te lezen dat mensen absoluut geen Oosterse windhond willen. Ik ben zo gewend aan Zahra dat ik niet meer snap waarom ze nou zo apart/raar/moeilijk zou moeten zijn. Net als dat ik niet meer zie dat ze lange poten heeft. Alle andere honden hebben korte poten.
Sluit ik me bij aan!Eilfy schreef: ↑12 okt 2021, 12:29 Qua uiterlijk vind ik de Saluki schitterend
Maar qua karakter en wat bij mij past zou ik toch voor de Whippet gaan en als we dan toch gaan kruisen, een Silken Windsprite. Waarbij je grofweg het uiterlijk van de Saluki hebt maar meer het baasgerichte en willen werken van de Whippet erbij. Wie weet ooit...
Meestal niet naar ‘eigen’ hoor. Maar vreemden kunnen wel bekeken worden of ze zo beladen met stront de stort af komen Maar ergens vind ik dat ook wel weer fijn. Mijn Deerhounds (vooral Charles en nu ook Gavi) willen altijd iedereen zoenen en dat is soms wel een dingetje..,
Niet alleen vreemden is mijn ervaring maar sommige mensen zijn en blijven ook stom. Als ik tenminste Diem als referentie neem. Hij heeft ook een scheut oosters bloed tenslotte.
OMGpioenroos schreef: ↑12 okt 2021, 13:54En ook met mantrailen heeft hij voorkeuren. Ik snapte maar niet waarom hij soms de sterren van de hemel speurt en het soms compleet in de soep loopt. Blijkt hij dus gewoon de verkeerde kant uit te lopen bij bepaalde slachtoffers De paar mensen die hij graag mag vindt hij altijd. De rest soms wel maar vaak mogen ze doodvallen van hem en gaat hij gewoon een wildspoortje uitwerken
pioenroos schreef: ↑12 okt 2021, 13:54Niet alleen vreemden is mijn ervaring maar sommige mensen zijn en blijven ook stom. Als ik tenminste Diem als referentie neem. Hij heeft ook een scheut oosters bloed tenslotte.
Diem vindt mijn vader stom. Mijn vader is nogal van de oude stempel: een hond moet altijd luisteren en direct een commando uitvoeren, altijd Diem negeert hem natuurlijk compleet, gaat zich echt niet laten commanderen
En ook met mantrailen heeft hij voorkeuren. Ik snapte maar niet waarom hij soms de sterren van de hemel speurt en het soms compleet in de soep loopt. Blijkt hij dus gewoon de verkeerde kant uit te lopen bij bepaalde slachtoffers De paar mensen die hij graag mag vindt hij altijd. De rest soms wel maar vaak mogen ze doodvallen van hem en gaat hij gewoon een wildspoortje uitwerken
Voor mij is hij inderdaad een gouden hond. Als er maar vertrouwen en gelijkwaardigheid is doet hij alles voor me. Maar, ik zou hem niet als enigst hond willen want ik wil ook gewoon eindeloos knuffelen en tutten met een hond op z'n tijd.