Nannydog slaat toe

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
ranetje
Posts in topic: 28

Re: Nannydog slaat toe

Bericht door ranetje »

:LOL:
Vreselijk :P
Afbeelding
Célie
Posts in topic: 58
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 15 okt 2023, 20:20 Eigenares van kuthond neemt haar verantwoordelijkheid niet.
Wat is daar nieuw aan?
Of dat gajes rent weg of als ze gepakt worden willen ze niet over de brug komen.
Wat een walgelijk volk is het toch.
Maar vind het raar, want normaal checkt zo'n programma dat altijd en ze vragen ook altijd aan degene die in beeld komen toestemming en bij deze man gaan ze met alles de mist in. (zegt hij)
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

CatnDog schreef: 15 okt 2023, 21:38
Mizzsylver schreef: 15 okt 2023, 20:07 De beelden waren verschrikkelijk en ik ben vanuit RTL niet op de hoogte gebracht dat dit uitgezonden zou worden, ik wist van niets ook niet dat het uberhaupt was gefilmd.
Een dag na de uitzending ben ik door een buurvrouw op de hoogte gesteld dat dit was uitgezonden. Ik had anders nooit toestemming hiervoor gegeven en de beelden gezien te hebben bracht alles ook weer naar boven.
Bedankt voor het delen van de brief.

Ik val eigenlijk over dit stukje. Blijkbaar heeft de RTL geen toestemming gevraagd om die beelden uit te zenden. Ik vind dat niet netjes.
Ik kan me voorstellen dat meer mensen niet in beeld willen bij een politieprogramma en dat er dan geen programma overblijft. Maar herkenbaar in beeld ook nog?
Ze waren allemaal geblurd. (zelfs het gezichtje van de chihuahua :mrgreen: )
GoldenGizmo
Posts in topic: 9
Welke: Golden retriever

Bericht door GoldenGizmo »

Célie schreef: 16 okt 2023, 15:50
Nanna schreef: 15 okt 2023, 20:20 Eigenares van kuthond neemt haar verantwoordelijkheid niet.
Wat is daar nieuw aan?
Of dat gajes rent weg of als ze gepakt worden willen ze niet over de brug komen.
Maar vind het raar, want normaal checkt zo'n programma dat altijd en ze vragen ook altijd aan degene die in beeld komen toestemming en bij deze man gaan ze met alles de mist in. (zegt hij)
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mag in de openbare ruimte gewoon gefilmd worden, en is de man niet herkenbaar in beeld? Was zijn gezicht niet geblurd? Dus ik denk dat het dan wel mag, maar netjes is het in ieder geval niet.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

GoldenGizmo schreef: 16 okt 2023, 15:52
Wat is daar nieuw aan?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mag in de openbare ruimte gewoon gefilmd worden, en is de man niet herkenbaar in beeld? Was zijn gezicht niet geblurd? Dus ik denk dat het dan wel mag, maar netjes is het in ieder geval niet.
Ja dat mag ook gewoon idd, maar meestal vragen de programma's aan de direct betrokkenen wel toestemming en alle gezichten waren geblurd.
CatnDog
Posts in topic: 44
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Mizzsylver schreef: 15 okt 2023, 20:07 De beelden waren verschrikkelijk en ik ben vanuit RTL niet op de hoogte gebracht dat dit uitgezonden zou worden, ik wist van niets ook niet dat het uberhaupt was gefilmd.
Een dag na de uitzending ben ik door een buurvrouw op de hoogte gesteld dat dit was uitgezonden. Ik had anders nooit toestemming hiervoor gegeven en de beelden gezien te hebben bracht alles ook weer naar boven.

Ik val eigenlijk over dit stukje. Blijkbaar heeft de RTL geen toestemming gevraagd om die beelden uit te zenden. Ik vind dat niet netjes.
Ik kan me voorstellen dat meer mensen niet in beeld willen bij een politieprogramma en dat er dan geen programma overblijft. Maar herkenbaar in beeld ook nog?
Wat stom dat ik dat dus helemaal niet gezien heb. Blijkbaar maakt mijn brein er meteen een gezicht van. Ik zie hem zo nog voor me :LOL:
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

CatnDog schreef: 16 okt 2023, 16:49

Wat stom dat ik dat dus helemaal niet gezien heb. Blijkbaar maakt mijn brein er meteen een gezicht van. Ik zie hem zo nog voor me :LOL:
Ik heb het onthouden omdat ik het grappig vond dat zelfs het gezicht van de chihuahua geblurd was :lol1:

Afbeelding
GoldenGizmo
Welke: Golden retriever

Bericht door GoldenGizmo »

Célie schreef: 16 okt 2023, 17:40

Ik heb het onthouden omdat ik het grappig vond dat zelfs het gezicht van de chihuahua geblurd was :lol1:

Afbeelding
Ik vraag me af of de chihuahua niet geblurd is omdat je anders de verwondingen ziet en dat te schokkend is...
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

GoldenGizmo schreef: 16 okt 2023, 18:08
Célie schreef: 16 okt 2023, 17:40

Afbeelding
Ik vraag me af of de chihuahua niet geblurd is omdat je anders de verwondingen ziet en dat te schokkend is...
Die witte had de chi in het midden bij de rug te pakken, en dat is niet geblurd.
ranetje
Posts in topic: 28

Bericht door ranetje »

De uitdrukking op het snoetje was mogelijk ook niet zo prettig om te zien?
Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 2

Bericht door Smoushond »

Afbeelding
*Esther
Honden: 3
Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff

Bericht door *Esther »

Ach, wat een poepie.....
Fijn dat die meneer er steun aan heeft.
Je ziet trouwens in een voorstukje van de serie ook nog een nare situatie met een hond. Maar daar heeft een agent de hond al vast. Als ik dat goed zag?
Afbeelding
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

*Esther schreef: 18 okt 2023, 12:59 Ach, wat een poepie.....
Fijn dat die meneer er steun aan heeft.
Je ziet trouwens in een voorstukje van de serie ook nog een nare situatie met een hond. Maar daar heeft een agent de hond al vast. Als ik dat goed zag?
Dat is toch de witte hond die de chihuahua dood beet in het voorstukje.
*Esther

Bericht door *Esther »

Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

*Esther schreef: 20 okt 2023, 19:29 https://www.ad.nl/binnenland/eigenaar-i ... ~a51c0317/

Kan iemand dit lezen?
Ik zie alleen dit
“ Het was haar American bully, háár Cayla, die het veel kleinere hondje Jessy doodbeet en iedereen heeft dat kunnen zien op televisie. Ze is er stuk van. Maar de reacties na de veelbesproken uitzending van Bureau Rotterdam doen haar ook pijn en daarom doet het baasje één keer haar verhaal. ,,Niet mijn hond, maar mijn dochter en ik zouden een spuitje moeten krijgen. De waanzin ten top.”
En dan die foto van dat lelijke beest erbij.
*Esther

Bericht door *Esther »

Dankjewel Sandra. Met 6 weken al. Betalingsregeling getroffen. En huiliehuilie idd. En nog indirect die meneer de schuld geven...
Afbeelding
*Esther

Bericht door *Esther »

Sandra&co schreef: 20 okt 2023, 19:51 Btw, stond hier pas als tips: dit soort premium artikelen kun je gewoon lezen als je de url in de bovenste rode balk op dit adres invoert:

https://archive.ph/
Gemist, dank! Erger me dood aan die premiumartikelen. 😅
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 10
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Sandra&co schreef: 20 okt 2023, 19:49 Het is vooral een dikke bak zelfmedelij.
En zwakbegaafd onbenul.

Ik vind het een geweldige hond. Ik snap oprecht de grap van dat type wel. Maar je kunt er domweg niet mee over straat.
Ja, heel leuk dat je dochter er de eerste twee jaar wel mee kon lopen maar de keer dat het wel volwassen stromnt aan de knikker wordt gaan normale honden met een pluk haar in de bek naar huis en staat zo'n debiel de volgende ochtend nog aan een karkas te trekken.
Dat is bekend. Je weet dat dat een raseigenschap is dus ik heb nul medelij of begrip voor dit stomzinnige gekliuns ten koste van andermans hond en gezin.
Haatmails zijn prima. Wat mij betreft mag ze verhuizen want niemand is haar iets anders dan wijzen en schelden verschuldigd. Tief maar op met je asociale verwaarloostroep. Je hebt er zelf voor gekozen, nu leef je er maar mee.
En wat je dochter meemaakt leg je haar zelf maar uit.

Ik heb het zelf zien gebeuren. Een oude buurvrouw die elke dag haar bejaarde tekkeltje uitliet. Tot er een klootzak met een ongecontroleerde rottweiler langs kwam en het tekkeltje voor haar ogen vermoordde.
Hij had niet eens een riem bij zich.
Dat is geen ongelukje. Dat is verregaande verwijtbare verwaarlozing van de verantwoordelijkheid die je gewoon hebt als eigenaar van een hond en zeker zo'n hond.
Het hele idee dat je verschoond moet blijven van de veroordeling die andere mensen dan voelen is exemplarisch voor hoe debiel je bent.
Laatst gewijzigd door EchoMira op 20 okt 2023, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

*Esther schreef: 20 okt 2023, 19:54
Sandra&co schreef: 20 okt 2023, 19:51 Btw, stond hier pas als tips: dit soort premium artikelen kun je gewoon lezen als je de url in de bovenste rode balk op dit adres invoert:

https://archive.ph/
Gemist, dank! Erger me dood aan die premiumartikelen. 😅
Ik ook. Ze krijgen geen cent.
Wat een schunnigheid.
Frootje
Posts in topic: 5
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Vanaf zes weken al, dat zegt toch op zich al wel voldoende. Zo goed had ze zich dus überhaupt niet ingelezen in het houden van honden. Hond is nu twee en gaat ander gedrag vertonen dan dat lieve familiehondje dat ze eerst was. Had ze ook kunnen weten als ze met een realistische kijk op het ras haar onderzoek had gedaan.

Ik keur doodsbedreigingen aan het adres van mensen altijd fout, maar verder zie ik niet in wat er gemeen zou zijn aan zeggen dat die hond een moordmachine is. Heeft hij niet een Chihuahua aan gort gereten dan? Heeft zij niet haar twaalfjarige dochter met een hond laten lopen die ze fysiek niet aankon dan? Klopt wat mij betreft gewoon. :dunno:

Goed dat ze die hond niet teruggekregen hebben. Ik hoop dat dat ook niet gebeurd en hoop voor zowel de maatschappij als de hond zelf dat die gewoon de spuit heeft gekregen. Wel snap ik dat het heel rot is voor de eigenaar dat ze daar geen zekerheid over hebben, dat lijkt mij ook naar. Maar ja. Het had wel voorkomen kunnen worden als ze zelf niet zo naïef was geweest. Je kind met zo’n hond laten lopen als ze die fysiek niet kan houden is met een hond van dit kaliber gewoon een enorm risico. Als je dat niet inziet had je een teckel moeten nemen.
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik hoop dat dat hele schijtbeest de pijp uit is.
Dirkje
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... vSxKY8dS6Y

Er staat niet bij wat voor soort hond heeft gebeten.
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Dirkje schreef: 24 okt 2023, 22:55 https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... vSxKY8dS6Y

Moeten we dat nog vragen dan?
Dirkje
Welke: Border Collies

Bericht door Dirkje »

Nanna schreef: 24 okt 2023, 22:58
Dirkje schreef: 24 okt 2023, 22:55 https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... vSxKY8dS6Y

Moeten we dat nog vragen dan?
Het ligt in de lijn der verwachtingen dat het een klapkaak is.

Echt, mijn grootste angst is dat mijn honden gegrepen worden door zo’n krokodil.
Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Dirkje schreef: 24 okt 2023, 22:59 Echt, mijn grootste angst is dat mijn honden gegrepen worden door zo’n krokodil.
Ja. De mijne ook. Verkeer kun je ontwijken maar als van die kuttokken die stompzinnige pacmans los gaan laten waar je ze tegen kunt komen heb je gewoon een risico waar je niet om gevraagd hebt en mag je halverwege je wandelingetje je oogappeltje inleveren.

Ik loop toch al het liefst op rustige plekken maar de pest is dat die halfbegaafden het reuzeverantwoordelijk vinden om zelf ook op gekke plekken te gaan lopen met killa en pseiko.
Ik ken veel meer voorbeelden en ergere ook maar de laatste keer dat hein zo'n geweldadige verkrachting voor zijn kiezen kreeg van, natuurlijk, een rottweiler zakte de moed me echt in de schoenen. Helemaal afgelegen en hij deed niets fout behalve dat hij ook even naar de stok van de rottweiler keek. Meteen hakken, schudden, gooien. Het is gewoon niet normaal. Verbieden, die hele sjeleile van asoparafernalia.
Als Nederland te klein voor wolven is dan is het zeker te klein voor op agressie gefokte huisdierenwolven met het lijf van een kooivechter. Oprotten. En als verbieden niet helpt wordt er op geschoten.

Je mag ze wat mij betreft best hebben maar wel in je eigen tuin en als het misgaat ben je net zo verantwoordelijk als wanneer je zelf met een schroevendraaien een westie molt tot celstraf en loopbaanbeperkende VOGs aan toe. Geen huis kunnen krijgen in een normale buurt. Je kinderen niet naar een normale school.
Dan teken je maar ook gewoon voor je onaangepaste kutkeuzes ook. Ik heb liever een drugsdealer als buurman dan een liefhebber van pauwerbriets.
Plaats reactie