Onze Barrie! Long time no see - update pag. 26
- Ipanema
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Re: Onze Barrie! Filmpje pag 7
Wat een heerlijk stel Hij is inderdaad best beleefd met Freek, fijn.
- Yvette
- Posts in topic: 191
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Ja Freek is een leukerd he Hij is een klein druktemakertje, een keffertje maar ook superlief en grappig, altijd vrolijk en goedgemutst. Hij luistert ook van nature heel goed
Ja leuk is dat he
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
- Yvette
- Contacteer:
Vandaag hebben we ineens grote stappen gemaakt voor mijn gevoel. Dat was helemaal niet perse nodig ofzo maar het gebeurde gewoon.
Ik hoefde lekker niet te werken en Arno bracht de jongens naar school dus dat was extra relaxt opstarten. Wel zo fijn want Barrie had vannacht in bed overgegeven, niet heftig gelukkig maar we waren wel wakker, toch ook maar even in de tuin gezet toen we toch wakker waren, pie en poe, toen weer naar bed. Vervolgens was er nog om beurten iets met de kinderen dus de nacht was een beetje brak.
Barrie was zelf ook nog moe dus die lag na het eten weer in de ren te slapen. Ik had Freek er bij gezet en het deurtje dicht gedaan, dat was allemaal prima. Ik kon gewoon nog de was op zolder gaan doen en boven even wat rommelen.
Toen hij wakker was ging hij netjes stil voor het deurtje zitten en heb ik hem in de tuin laten plassen. Daarna even wat rondgelopen in huis, wat gespeeld, een beetje met de clicker wat worst verdiend en daarna was ie weer moe Dus weer in de ren en weer geen piepje gehoord, gewoon lekker relaxt slapen. Ik ben zelfs Chupa even uit gaan laten op het veld voor de deur, ik heb voor de ren mijn jas aan staan doen, de achterdeur met m'n sleutelbos op slot gedraaid en uit de voordeur gegaan maar hij reageerde nergens op, wat een knappe chillie Billie! Ik heb een camera op de honden gericht staan en hij bewoog niet eens, pitte gewoon door. Ik had mooi de tijd om m'n auto even te veranderen, ik kan hem niet een levenlang voorin in Freek z'n bakkie hebben Maar achterin los was van de week niet zo'n succes dus ik wilde eigenlijk een bench, dat past dus wel maar dan moet ik wel een zijdeur hebben. Heb er eentje besteld vandaag maar na vandaag twijfel ik toch of een mooi hondenrek niet een beter idee is, ik denk het wel.
Na al die slaap was het tijd voor actie, ik ging het toch weer proberen met Barrieknarrie achterin, vast aan een korte lijn, ik dacht dan kan hij hooguit een beetje in de knoop maar verder geen ernstige dingen. Nou uiteraard sloot ik ook gelijk zijn sirene weer aan Ik ging naar een gebiedje een kwartiertje verderop maar hij heeft het gekrijs gewoon een kwartier volgehouden en presteerde het zelfs om bijna over de achterbank heen te komen aan die korte riem gvd, dat zou echt een ramp zijn, op zo'n weg waar je niet kunt stoppen, dan zou ie daar over de bank heen hangen Gelukkig ging hij na een brul toch terug. Aangekomen was hij gewoon blij en fris dat ie mee eruit mocht, tot zover de poppenkast dus
Het wandelen zelf was superleuk, hij is zo lekker vrolijk en neemt de tijd om even te bekijken wat ie hoort of ziet en loopt dan weer lekker verder, het is echt een heerlijk hondje. Man, ik ben nu al zo ontzettend gek op hem, ik loop echt te genieten met hem
Bij aankomst van de auto was hij natuurlijk moe, ik heb hem weer achterin gedaan maar met nog een extra riem aan de andere kant van de kofferbak er bij zodat hij echt niet meer over de bank zou kunnen. Toen ben ik nog een tijdje bij hem blijven zitten en daarna konden we superrelaxt naar huis rijden. nog eventjes laten doorslapen in de auto, thuis eten gegeven en toen de kinderen van school halen. Hij is echt dol op alle kinderen die we tegen komen Al met al moesten we vanaf toen nog een paar keer heel korte stukjes in de auto en steeds ging het heel goed achterin. Kunnen we dus ook afvinken van het lijstje! Bench toch overbodig en kijken naar een rek denk ik.
Al met al een hele geslaagde dag, ik heb weer veel te veel foto's en filmpjes gemaakt, ik kan er gewoon niet mee stoppen, het is zo'n lekker ding!!
Ik hoefde lekker niet te werken en Arno bracht de jongens naar school dus dat was extra relaxt opstarten. Wel zo fijn want Barrie had vannacht in bed overgegeven, niet heftig gelukkig maar we waren wel wakker, toch ook maar even in de tuin gezet toen we toch wakker waren, pie en poe, toen weer naar bed. Vervolgens was er nog om beurten iets met de kinderen dus de nacht was een beetje brak.
Barrie was zelf ook nog moe dus die lag na het eten weer in de ren te slapen. Ik had Freek er bij gezet en het deurtje dicht gedaan, dat was allemaal prima. Ik kon gewoon nog de was op zolder gaan doen en boven even wat rommelen.
Toen hij wakker was ging hij netjes stil voor het deurtje zitten en heb ik hem in de tuin laten plassen. Daarna even wat rondgelopen in huis, wat gespeeld, een beetje met de clicker wat worst verdiend en daarna was ie weer moe Dus weer in de ren en weer geen piepje gehoord, gewoon lekker relaxt slapen. Ik ben zelfs Chupa even uit gaan laten op het veld voor de deur, ik heb voor de ren mijn jas aan staan doen, de achterdeur met m'n sleutelbos op slot gedraaid en uit de voordeur gegaan maar hij reageerde nergens op, wat een knappe chillie Billie! Ik heb een camera op de honden gericht staan en hij bewoog niet eens, pitte gewoon door. Ik had mooi de tijd om m'n auto even te veranderen, ik kan hem niet een levenlang voorin in Freek z'n bakkie hebben Maar achterin los was van de week niet zo'n succes dus ik wilde eigenlijk een bench, dat past dus wel maar dan moet ik wel een zijdeur hebben. Heb er eentje besteld vandaag maar na vandaag twijfel ik toch of een mooi hondenrek niet een beter idee is, ik denk het wel.
Na al die slaap was het tijd voor actie, ik ging het toch weer proberen met Barrieknarrie achterin, vast aan een korte lijn, ik dacht dan kan hij hooguit een beetje in de knoop maar verder geen ernstige dingen. Nou uiteraard sloot ik ook gelijk zijn sirene weer aan Ik ging naar een gebiedje een kwartiertje verderop maar hij heeft het gekrijs gewoon een kwartier volgehouden en presteerde het zelfs om bijna over de achterbank heen te komen aan die korte riem gvd, dat zou echt een ramp zijn, op zo'n weg waar je niet kunt stoppen, dan zou ie daar over de bank heen hangen Gelukkig ging hij na een brul toch terug. Aangekomen was hij gewoon blij en fris dat ie mee eruit mocht, tot zover de poppenkast dus
Het wandelen zelf was superleuk, hij is zo lekker vrolijk en neemt de tijd om even te bekijken wat ie hoort of ziet en loopt dan weer lekker verder, het is echt een heerlijk hondje. Man, ik ben nu al zo ontzettend gek op hem, ik loop echt te genieten met hem
Bij aankomst van de auto was hij natuurlijk moe, ik heb hem weer achterin gedaan maar met nog een extra riem aan de andere kant van de kofferbak er bij zodat hij echt niet meer over de bank zou kunnen. Toen ben ik nog een tijdje bij hem blijven zitten en daarna konden we superrelaxt naar huis rijden. nog eventjes laten doorslapen in de auto, thuis eten gegeven en toen de kinderen van school halen. Hij is echt dol op alle kinderen die we tegen komen Al met al moesten we vanaf toen nog een paar keer heel korte stukjes in de auto en steeds ging het heel goed achterin. Kunnen we dus ook afvinken van het lijstje! Bench toch overbodig en kijken naar een rek denk ik.
Al met al een hele geslaagde dag, ik heb weer veel te veel foto's en filmpjes gemaakt, ik kan er gewoon niet mee stoppen, het is zo'n lekker ding!!
Laatst gewijzigd door Yvette op 15 okt 2021, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Yvette
- Yvette
- Contacteer:
Ik denk gewoon broer en zus, ik ben ook niet tegelijk met m'n broers geboren
Groetjes Yvette
- Zamunda
- Posts in topic: 72
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Het zijn wel karaktertjes hè, die Partij voor de Vrijheid Puppies . Heerlijk om je verhaal te lezen.
Wat gaaf dat het in de ren al zo goed gaat en dat hij na het ritje met zijn prachtige serenade toch zijn plek gevonden had achterin.
Wat gaaf dat het in de ren al zo goed gaat en dat hij na het ritje met zijn prachtige serenade toch zijn plek gevonden had achterin.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Alfilillo
- Posts in topic: 5
- Welke: Podenco en kruising
Heerlijk! Wat een mazzelaars zijn jullie toch met die pups.
- Yvette
- Contacteer:
Één van een achtling, dat dan weer wel
Ik heb nu ook de foto's erin toegevoegd. Ik las van Manuma ook al dat Meeko zich ook niet laat opsluiten Op zich hoeft dat voor mij ook niet perse ware het niet dat hij overal zijn tanden in zet en ik ben best een beetje zuinig op hem sowieso maar toch ook wel op m'n huis en spullen dus jammer maar helaas, ik wil toch dat hij het leert
Groetjes Yvette
- Zamunda
Leuk die foto's. Heerlijke ren zo en wat heeft hij toch een mooi hoofd. Zijn ene oor gaat al staan! Daar zie ik bij de smurf nog niks van.Yvette schreef: ↑15 okt 2021, 23:03Ik heb nu ook de foto's erin toegevoegd. Ik las van Manuma ook al dat Meeko zich ook niet laat opsluiten Op zich hoeft dat voor mij ook niet perse ware het niet dat hij overal zijn tanden in zet en ik ben best een beetje zuinig op hem sowieso maar toch ook wel op m'n huis en spullen dus jammer maar helaas, ik wil toch dat hij het leert
Die foto met Freek tegen hem aan, het is net of Barrie een pruik op heeft .
Ja ik kan hem hier ook niet zo door het huis laten lopen met de katten, dan zijn de katten over de zeik straks en heeft hij een heel leuk spelletje ontdekt. Maar het gaat inmiddels hartstikke goed in de ren en ik denk dat hij van het weekend wel af en toe los in de keuken kan (daar zit alleen de oude kat en zolang die in haar mandje blijft kan het wel).
- Yvette
- Contacteer:
Ja het is dat we weten dat het Freek is anders zou je denken dat hij als Pino naar carnaval wil gaanZamunda schreef: ↑15 okt 2021, 23:11Leuk die foto's. Heerlijke ren zo en wat heeft hij toch een mooi hoofd. Zijn ene oor gaat al staan! Daar zie ik bij de smurf nog niks van.Yvette schreef: ↑15 okt 2021, 23:03Ik heb nu ook de foto's erin toegevoegd. Ik las van Manuma ook al dat Meeko zich ook niet laat opsluiten Op zich hoeft dat voor mij ook niet perse ware het niet dat hij overal zijn tanden in zet en ik ben best een beetje zuinig op hem sowieso maar toch ook wel op m'n huis en spullen dus jammer maar helaas, ik wil toch dat hij het leert
Die foto met Freek tegen hem aan, het is net of Barrie een pruik op heeft .
Ja ik kan hem hier ook niet zo door het huis laten lopen met de katten, dan zijn de katten over de zeik straks en heeft hij een heel leuk spelletje ontdekt. Maar het gaat inmiddels hartstikke goed in de ren en ik denk dat hij van het weekend wel af en toe los in de keuken kan (daar zit alleen de oude kat en zolang die in haar mandje blijft kan het wel).
Goed he van dat oor!! Ineens ging ie een soort van staan! De andere maakt minder aanstalten.
Ja rennende katten dat zal wel een flinke trigger zijn, zeker met zo'n heel clubje Wij hadden vroeger zo'n hele stoere kater in de straat, die maakte zich nooit druk en bleef gewoon zitten, dat zou wel ideaal zijn met een pup, dat triggert weinig.
Groetjes Yvette
- Yvette
- Contacteer:
Re: Onze Barrie! Hij is er! - veel foto's pag 5
Groetjes Yvette
- Yvette
- Contacteer:
Dank je, ik geniet ook enorm van hem, hij heeft zo'n lekker bekkie En inderdaad, die verschillende levens, superleuk om te lezen, vind ik ook!
Groetjes Yvette
- Yvette
- Contacteer:
Geen lang verhaal, gewoon wat fotootjes
Samen kluifjes eten, dat is nogal een spectakel tegenwoordig, het is één lang proces van kluifjes ruilen en pikken van elkaar. Vanmiddag pakte brutale Barrie zelfs een oor af van Chupa die daarvoor gegromd had. Die heb ik in de afgelopen 10 jaar nog eigenlijk nooit horen grommen!! Die snept altijd gelijk met een hoop herrie. Maar Barrie was eerst diep onder de indruk om daarna toch dat oor uit zijn bek te pakken volgende keer is hij echt de klos, kan niet anders, brutale aap
Lekker samen op de bank met Ben, lekker relaxt
Groeifoto nummer 1, 9 weken oud, 6,1 kilo
Nog meer relaxen op de bank, hij weet wel hoe dat moet
Poseren met z'n grote broer voor en na het wassen kijk eens hoe blij hij kijkt, zo verplicht zittend op dat blad, echt een zielige pup Freek doet ook een malle eppie act
En dit is het beeld als we terug beneden komen van de kinderen in bed leggen, heerlijk hoe dat al in z'n ritme zit.
Samen kluifjes eten, dat is nogal een spectakel tegenwoordig, het is één lang proces van kluifjes ruilen en pikken van elkaar. Vanmiddag pakte brutale Barrie zelfs een oor af van Chupa die daarvoor gegromd had. Die heb ik in de afgelopen 10 jaar nog eigenlijk nooit horen grommen!! Die snept altijd gelijk met een hoop herrie. Maar Barrie was eerst diep onder de indruk om daarna toch dat oor uit zijn bek te pakken volgende keer is hij echt de klos, kan niet anders, brutale aap
Lekker samen op de bank met Ben, lekker relaxt
Groeifoto nummer 1, 9 weken oud, 6,1 kilo
Nog meer relaxen op de bank, hij weet wel hoe dat moet
Poseren met z'n grote broer voor en na het wassen kijk eens hoe blij hij kijkt, zo verplicht zittend op dat blad, echt een zielige pup Freek doet ook een malle eppie act
En dit is het beeld als we terug beneden komen van de kinderen in bed leggen, heerlijk hoe dat al in z'n ritme zit.
Groetjes Yvette
- Zamunda
Wat leuk om te lezen weer Yvette. Gaaf zeg hoe dat met de kluifjes gaat bij jullie! En die Barrie, hij durft wel zeg .
Wat ligt hij geweldig met je zoon . En dan na bedtijd van de kinderen er zo relaxed bij liggen, mooi zeg.
Ach en die Freek, dat zijn twee verschillend hondjes!
Wat ligt hij geweldig met je zoon . En dan na bedtijd van de kinderen er zo relaxed bij liggen, mooi zeg.
Ach en die Freek, dat zijn twee verschillend hondjes!
Wat een lollig koppel die twee hondjes, echt super leuk!
- Borderbende
- Posts in topic: 17
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Die gaat ook al zo lekker mee draaien. Heerlijk!
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
Hij is zo, zo, mooi! Wat een leuke foto samen met Freek na het wassen!
- Gudrun
- Posts in topic: 7
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Wat een voorbeeldige pup heb je getroffen!
En die foto met je zoon op de bank samen tv kijken... koesteren!
En die foto met je zoon op de bank samen tv kijken... koesteren!
- Jetski
- Posts in topic: 10
- Welke: Portugese waterhond
Heel leuk om te volgen zo met al die foto's
Jeeeetje wat kun je al goed zien hoe groot hij is op die lieve foto met Ben op de bank! Enorrrrrm!! Hij heeft wel echt verleidersoogjes hoor
- Célie
- Posts in topic: 12
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik vind die spekrolletjes tussen z'n voorpoten zo
- Hondenpoot
- Posts in topic: 16
Wat is hij leuk! En zo de combi met Freek is echt geweldig