Wat doe je toch leuke dingen met en voor je kleinkinderen!Tineke schreef: ↑16 sep 2023, 07:25Hoe oud is jullie zoontje en hoe vindt hij Disney?Rennendehond schreef: ↑15 sep 2023, 22:51 We zijn ook weleens naar Disney en dan kunnen ze ook niet mee.
Ik zit erover te denken met mijn jongste kleindochter, die is nu twee en een half.
Maar misschien net nog wat te jong.
Volgend jaar winter wellicht beter.
Kerstsfeer vind ik altijd een leuke periode voor zoiets.
Ben met de andere al enkele keren geweest maar die waren wel ouder.
Vind Disney stiekem zelf ook leuk dus ben enthousiast met alle kleinkinderen al geweest
Ons zoontje is nu bijna 3 en is vorig jaar voor het eerst naar Disney geweest. Toen was het vooral veel kijken en na een paar uur uitgeteld liggen dutten in de kinderwagen.
Dit jaar was wel nog leuker, toen 2,5. Hij ging mee in attracties en sliep een half uurtje in de buggy en was daarna weer opgeladen. Wij hebben twee dagen gedaan en ik merkte wel dat hij de tweede dag eerder moe was van alle indrukken. Hij vond Goofy en alle andere poppen wel heeeel erg eng
Ik denk dat het afhankelijk is van hoe het kind is? Onze zoon gaat niet snel door tot het gaatje en wordt niet hysterisch. Die laat merken dat hij moe is en gaat lekker rustig zitten en valt in slaap. Ik heb er wel veel hysterisch doorgedraaide peuters gezien