Mand
-
- Posts in topic: 13
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: Mand
Deze is voor mijn honden niet te slopen of kapot te graven.
Een wisselende kangal zal het best kunnen maar hier is alleen echo soms van het pulken en dan is dit gewoon te dik en te stevig.
Die gaat echt jaren en jaren mee.
Een wisselende kangal zal het best kunnen maar hier is alleen echo soms van het pulken en dan is dit gewoon te dik en te stevig.
Die gaat echt jaren en jaren mee.
- Josefien
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison
Fijn zo! Het is kwaliteitsspul wat ze leveren, maar die prijzen. Met zo'n korting is het net wat aangenamer. Voor onze Dr. Bibber, a.k.a Edison, heb ik er op deze manier een winterjas kunnen scoren. Daar kan hij jarenlang mee doen, wat een fijn ding, die gaat niet snel af.
En ondertussen heb ik nog een stuk of drie van die bonnen. Mocht iemand hier belang bij hebben of heb jij iemand in je kennissenkring, laat het me even weten. Ze zijn geldig tot en met 31 Jan, 2 en 6 Febr.
Hier staan deze in de woonkamer. Met brave honden durfde ik het eindelijk wel eens aan om iets moois te kopen ipv altijd maar het goedkope 'ik gooi het wel weg als het vies is' spul.
Inmiddels ligt in Tess haar bed ook een schapenvacht.
In de gang waar ze slapen 's nachts, ligt een dikke (lelijke) orthopedische mand voor Finn en een schapenvacht voor Tess.
In de gang waar ze slapen 's nachts, ligt een dikke (lelijke) orthopedische mand voor Finn en een schapenvacht voor Tess.
@Veertje wat een mooie manden heb jij zeg
Wij hebben een kuranda stretcher via marktplaats gekocht, een orthopedisch kussen en een reismatje en 90% van de tijd ligt hij gewoon op de grond.
We hebben op een blauwe maandag zo'n cozy kussen gehad maar daar wilde hij echt niet in liggen.
Wij hebben een kuranda stretcher via marktplaats gekocht, een orthopedisch kussen en een reismatje en 90% van de tijd ligt hij gewoon op de grond.
We hebben op een blauwe maandag zo'n cozy kussen gehad maar daar wilde hij echt niet in liggen.
- Susam
- Posts in topic: 7
- Welke: Podengo kruising
super super mooi, zoiets heb ik niet eerder gezien! heb je misschien een linkje voor me waar de eerste ....hoe moet je dit noemen mandprachtigding vandaan komt?Veertje schreef: ↑10 jan 2024, 12:34 Hier staan deze in de woonkamer. Met brave honden durfde ik het eindelijk wel eens aan om iets moois te kopen ipv altijd maar het goedkope 'ik gooi het wel weg als het vies is' spul.
Helaas geen linkje. Het zijn manden van het merk Kyali. Die werden verkocht via Made.com, maar die website lag er heel lang uit. Nu doet die site het weer, maar ik zie er (nog) geen hondenmanden staan. Deze twee manden heb ik via marktplaats kunnen vinden, dus ik zou aanraden daar te blijven kijken.Susam schreef: ↑12 jan 2024, 06:55super super mooi, zoiets heb ik niet eerder gezien! heb je misschien een linkje voor me waar de eerste ....hoe moet je dit noemen mandprachtigding vandaan komt?Veertje schreef: ↑10 jan 2024, 12:34 Hier staan deze in de woonkamer. Met brave honden durfde ik het eindelijk wel eens aan om iets moois te kopen ipv altijd maar het goedkope 'ik gooi het wel weg als het vies is' spul.
- Susam
- Welke: Podengo kruising
dank je wel!Veertje schreef: ↑12 jan 2024, 10:58Helaas geen linkje. Het zijn manden van het merk Kyali. Die werden verkocht via Made.com, maar die website lag er heel lang uit. Nu doet die site het weer, maar ik zie er (nog) geen hondenmanden staan. Deze twee manden heb ik via marktplaats kunnen vinden, dus ik zou aanraden daar te blijven kijken.Susam schreef: ↑12 jan 2024, 06:55super super mooi, zoiets heb ik niet eerder gezien! heb je misschien een linkje voor me waar de eerste ....hoe moet je dit noemen mandprachtigding vandaan komt?Veertje schreef: ↑10 jan 2024, 12:34 Hier staan deze in de woonkamer. Met brave honden durfde ik het eindelijk wel eens aan om iets moois te kopen ipv altijd maar het goedkope 'ik gooi het wel weg als het vies is' spul.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Haha, uiteraard ligt dat lekker! Ik slaap zelf onder een dons dekbed en word 's ochtends wakker met drie honden op bed.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.