Mand

Alles over het verzorgen van je hond, zoals shampoo's, riemen, halsbanden, badjassen etc
EchoMira
Posts in topic: 13
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Mand

Bericht door EchoMira »

Deze is voor mijn honden niet te slopen of kapot te graven.
Een wisselende kangal zal het best kunnen maar hier is alleen echo soms van het pulken en dan is dit gewoon te dik en te stevig.
Die gaat echt jaren en jaren mee.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Josefien schreef: 09 jan 2024, 00:09
EchoMira schreef: 08 jan 2024, 22:12 Nieuwe luxe mand.
1,20 in het vierkant.

Ze liggen er meteen in te pitten.

Afbeelding

Een soort hooimadame voor de dametjes.Mooi, dat het zo' n succes is
Het is een heel zwaar ding. Er zitten springveren in de bodem denk ik. Minstens 20 kilo.
Nogmaals enorm bedankt voor de kortingsbon! Heel blij mee.
Josefien
Posts in topic: 2
Honden: 3
Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison

Bericht door Josefien »

EchoMira schreef: 09 jan 2024, 21:35

Het is een heel zwaar ding. Er zitten springveren in de bodem denk ik. Minstens 20 kilo.
Nogmaals enorm bedankt voor de kortingsbon! Heel blij mee.
Fijn zo! Het is kwaliteitsspul wat ze leveren, maar die prijzen. Met zo'n korting is het net wat aangenamer. Voor onze Dr. Bibber, a.k.a Edison, heb ik er op deze manier een winterjas kunnen scoren. Daar kan hij jarenlang mee doen, wat een fijn ding, die gaat niet snel af.
En ondertussen heb ik nog een stuk of drie van die bonnen. Mocht iemand hier belang bij hebben of heb jij iemand in je kennissenkring, laat het me even weten. Ze zijn geldig tot en met 31 Jan, 2 en 6 Febr.
Javier (2010?), Merlijntje (2015), Edison (2021)
Afbeelding
Veertje

Bericht door Veertje »

Hier staan deze in de woonkamer. Met brave honden durfde ik het eindelijk wel eens aan om iets moois te kopen ipv altijd maar het goedkope 'ik gooi het wel weg als het vies is' spul.
Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels ligt in Tess haar bed ook een schapenvacht.

In de gang waar ze slapen 's nachts, ligt een dikke (lelijke) orthopedische mand voor Finn en een schapenvacht voor Tess.
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Barkley
Posts in topic: 1

Bericht door Barkley »

@Veertje wat een mooie manden heb jij zeg
Wij hebben een kuranda stretcher via marktplaats gekocht, een orthopedisch kussen en een reismatje en 90% van de tijd ligt hij gewoon op de grond.
We hebben op een blauwe maandag zo'n cozy kussen gehad maar daar wilde hij echt niet in liggen.
Susam
Posts in topic: 7
Welke: Podengo kruising

Bericht door Susam »

Veertje schreef: 10 jan 2024, 12:34 Hier staan deze in de woonkamer. Met brave honden durfde ik het eindelijk wel eens aan om iets moois te kopen ipv altijd maar het goedkope 'ik gooi het wel weg als het vies is' spul.
Afbeelding

Afbeelding

In de gang waar ze slapen 's nachts, ligt een dikke (lelijke) orthopedische mand voor Finn en een schapenvacht voor Tess.
super super mooi, zoiets heb ik niet eerder gezien! heb je misschien een linkje voor me waar de eerste ....hoe moet je dit noemen mandprachtigding vandaan komt?
Veertje

Bericht door Veertje »

Susam schreef: 12 jan 2024, 06:55
Veertje schreef: 10 jan 2024, 12:34 Hier staan deze in de woonkamer. Met brave honden durfde ik het eindelijk wel eens aan om iets moois te kopen ipv altijd maar het goedkope 'ik gooi het wel weg als het vies is' spul.
Afbeelding

Afbeelding

super super mooi, zoiets heb ik niet eerder gezien! heb je misschien een linkje voor me waar de eerste ....hoe moet je dit noemen mandprachtigding vandaan komt?
Helaas geen linkje. Het zijn manden van het merk Kyali. Die werden verkocht via Made.com, maar die website lag er heel lang uit. Nu doet die site het weer, maar ik zie er (nog) geen hondenmanden staan. Deze twee manden heb ik via marktplaats kunnen vinden, dus ik zou aanraden daar te blijven kijken.
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Susam
Welke: Podengo kruising

Bericht door Susam »

Veertje schreef: 12 jan 2024, 10:58
Susam schreef: 12 jan 2024, 06:55
Afbeelding

Afbeelding

Helaas geen linkje. Het zijn manden van het merk Kyali. Die werden verkocht via Made.com, maar die website lag er heel lang uit. Nu doet die site het weer, maar ik zie er (nog) geen hondenmanden staan. Deze twee manden heb ik via marktplaats kunnen vinden, dus ik zou aanraden daar te blijven kijken.
dank je wel! :J:
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Ik had ook nog een donsdekbed over want ik heb zelf een nieuwe.

Die heb ik nu op de andere mand gedrapeerd. Letterlijk een prinses op de erwt.
Ze vinden het geweldig.

Afbeelding
Kells
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

EchoMira schreef: 12 jan 2024, 21:03 Ik had ook nog een donsdekbed over want ik heb zelf een nieuwe.

Die heb ik nu op de andere mand gedrapeerd. Letterlijk een prinses op de erwt.
Ze vinden het geweldig.

Afbeelding
Haha, uiteraard ligt dat lekker! Ik slaap zelf onder een dons dekbed en word 's ochtends wakker met drie honden op bed.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Plaats reactie