Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren!

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht
NoahK
Posts in topic: 13

Re: Wij zijn Trendpanel Gezelschapsdieren!

Bericht door NoahK »

Célie schreef: 20 feb 2024, 17:01 Gedaan

Bedankt Célie!
NoahK

Bericht door NoahK »

EchoMira schreef: 18 feb 2024, 20:25 Ik zou ook benieuwd zijn naar wat meer achtergrond over de vragen.
Bijvoorbeeld de vraag over fyieke bereikbaarheid vanuit huis. Ik heb daar een lage score aan gegeven omdat ik een winkel goed op de route ligt die ik een keer in de twee weken rijd maar dan is het eigenlijk nog steeds een kwestie van "in de buurt".
En hoewel ik veel van mijn honden houd vind is ik ze wel inderdaad "gewoon een dier".

Geen kritiek, hoor. Ik heb de ballen verstand van marketingonderzoek. Maar als het er om gaat om koopgedrag te verkennen ben ik bang dat het bij deze klant toch weer anders ligt dan de antwoorden doen vermoeden.
Ik ben technisch gezien fokker maar val weer niet in de doelgroep enzo. Maar goed, massa is kassa en de grijze vlakken zijn nu eenmaal commercieel gezien minder interessant.

Aan de andere kant is een langdurige klantrelatie ook massa en dan wil je gewoon een lieve dierenarts die misschien niet alles heeft of weet maar gewoon al je dieren goed verzorgt. Van kater tot koraalreeft.
Pardon ik heb over uw bericht heen gelezen. Bedankt voor uw opmerking. Begrijpelijk dat u de meer achtergrond zou willen over de vragen. Over alle vragen in de enquête is bewust nagedacht. Als het bijvoorbeeld gaat over de afstand naar de winkel/kliniek heeft ieder individu een eigen perspectief van wat 'afstand' voor diegene inhoudt. Binnen de enquête gaat het ons om de mate waarin huisdiereigenaren het belangrijk vinden en niet zozeer de afstand (bijvoorbeeld in km) zelf. Op deze manier proberen wij een goed beeld te kunnen schetsen van de invloeden en behoeftes van de huisdiereigenaar met betrekking tot het kiezen van een dierenwinkel of een dierenkliniek. De vraag over hoe u uw dier ziet, heeft geen relatie tot hoeveel u van u huisdier houdt maar gaat echt om hoe u uw huisdier ziet. Op deze manier worden deze gegevens ook verwerkt in de nieuwe editie van de Pet Monitor. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd over de enquête en anders zie ik wel weer een bericht verschijnen in dit forum! :lol1:
NoahK

Bericht door NoahK »

CatnDog schreef: 18 feb 2024, 20:31 Ik miste ook wat vragen over de overweging of mensen een vrijgevestigde dierenarts prefereren of een commerciele (Evidensia/AniCura) en of mensen de prijzen die tegenwoordig gevraagd worden (ook de prijzen van het voer schieten nogal omhoog) nog redelijk vinden en of dit een belangrijke overweging is voor de aanschaf van een toekomstig huisdier.
Zo vind ik professionaliteit van een dierenarts belangrijk. Als in: kennis en kunde van de arts. Maar hoef ik al die poespas van een commerciele kliniek niet.
Excuses ik heb over uw bericht heen gelezen. Bedankt voor uw opmerking. Wij hebben bewust over iedere vraag in de enquête nagedacht. Hierbij hebben wij ons beperkt tot de huidige onderwerpen. Omdat wij, met betrekking tot het thema, ons hierop wilde focussen. Begrijpelijk dat u de onderwerpen die u noemde mist in de enquête, maar wij hebben er dus bewust voor gekozen om ons te focussen op de huidige onderwerpen. Ik hoop u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd en anders kunt u gerust een nieuwe opmerking plaatsen in dit forum! :smile:
NoahK

Bericht door NoahK »

Hallo allemaal!

wij willen iedereen nog hartelijk bedanken voor het invullen van de enquête! Wij hebben heel veel waardevolle reacties ontvangen, erg interessant. Wij gaan aan de slag met de resultaten en deze zullen uiteindelijk verwerkt worden in de nieuwe editie van de Pet Monitor. Deze zal naar verwachting in juli worden gelanceerd door middel van een webinar. Houd onze sociale mediakanalen in de gaten als u benieuwd bent naar de ontwikkelingen (@trendpanelgezelschapsdieren)!

Met vriendelijke groet,
Trendpanel gezelschapsdieren
EchoMira
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Nou wij willen jullie ook bedanken voor het opstellen van de vragenlijst en het attente beantwoorden van de vragen. :F:

Veel succes!
NoahK

Bericht door NoahK »

EchoMira schreef: 26 feb 2024, 21:03 Nou wij willen jullie ook bedanken voor het opstellen van de vragenlijst en het attente beantwoorden van de vragen. :F:

Veel succes!
Fijn om te horen, dankjewel! :lol1:
Plaats reactie