Wie wil graag moderator blijven of worden?
Als iedereen zich hier aangemeld heeft kunnen we stemmen wie mag blijven
Ikzelf ben nieuw als moderator (Boutje op het oude forum) en wil dit graag blijven.

Ja daar hadden we het zelf ook al even over, maar waar die instelling aangepast kan worden en hoe wordt nog uitgezochtAlly McSqueal schreef: 14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
Het is alweer eeuwen geleden dat ik zelf mod was maar ergens bij rangen is iets geloof ik, dat de weergave een kleurcode heeft. #23345, zoiets. Je vogelt het vast uit, ergens onderweg. Fijn dat jullie er ook zo over denken!Gudrun schreef: 14 sep 2021, 16:57Ja daar hadden we het zelf ook al even over, maar waar die instelling aangepast kan worden en hoe wordt nog uitgezochtAlly McSqueal schreef: 14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.. Ik ken er zelf niks van maar het zou ergens een standaard setting zijn dat een modje groen en een beheerder in het rood staat.
Ik heb niet gezegd dat we er allemaal ook zo over denken, wel dat we het er over gehad hebben (en nu even opnieuw).Ally McSqueal schreef: 14 sep 2021, 17:00Het is alweer eeuwen geleden dat ik zelf mod was maar ergens bij rangen is iets geloof ik, dat de weergave een kleurcode heeft. #23345, zoiets. Je vogelt het vast uit, ergens onderweg. Fijn dat jullie er ook zo over denken!Gudrun schreef: 14 sep 2021, 16:57Ja daar hadden we het zelf ook al even over, maar waar die instelling aangepast kan worden en hoe wordt nog uitgezochtAlly McSqueal schreef: 14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.. Ik ken er zelf niks van maar het zou ergens een standaard setting zijn dat een modje groen en een beheerder in het rood staat.
Wordt daar op gelet dan?Ally McSqueal schreef: 14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.

Ja, hetzelfde. Twee accounts zou nog kunnen, maar dat is ook zo'n gedoe. Dat standengezeik is geen punt als je dat er niet van maakt toch?Sekreetje schreef: 15 sep 2021, 11:12 Ik vind het wel handig om snel te kunnen zien wie er modje of admin is. Makkelijker bereikbaar op die manier en heeft voor mij niets met stand te maken.

Precies.Dagmar schreef: 15 sep 2021, 11:22Ja, hetzelfde. Twee accounts zou nog kunnen, maar dat is ook zo'n gedoe. Dat standengezeik is geen punt als je dat er niet van maakt toch?Sekreetje schreef: 15 sep 2021, 11:12 Ik vind het wel handig om snel te kunnen zien wie er modje of admin is. Makkelijker bereikbaar op die manier en heeft voor mij niets met stand te maken.

Eens! Handig juist.Sekreetje schreef: 15 sep 2021, 11:12 Ik vind het wel handig om snel te kunnen zien wie er modje of admin is. Makkelijker bereikbaar op die manier en heeft voor mij niets met stand te maken.
Ik kijk ook nooit naar de kleurtjes (of de naam haha) let altijd op de avatar en OSGonnie schreef: 15 sep 2021, 10:37Wordt daar op gelet dan?Ally McSqueal schreef: 14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
Ik kijk nooit naar de kleuren van een naam.
Ik denk maar zo: op het toilet stinken we allemaal.
Maakt toch niks uit wie een groen kleurtje heeft of een blauw?
Ja, ik ook.Célie schreef: 15 sep 2021, 15:50Ik kijk ook nooit naar de kleurtjes (of de naam haha) let altijd op de avatar en OSGonnie schreef: 15 sep 2021, 10:37Wordt daar op gelet dan?Ally McSqueal schreef: 14 sep 2021, 16:26 Ik bedacht me dat het in het kader van: we doen het allemaal zelf, en rangen en standen zijn stom, het misschien een goed idee is om de mods geen ander kleurtje te geven, zo blijven we allemaal gelijk. Ter overweging, natuurlijk, ik ga er geen halszaak van maken, uiteraard.
Ik kijk nooit naar de kleuren van een naam.
Ik denk maar zo: op het toilet stinken we allemaal.
Maakt toch niks uit wie een groen kleurtje heeft of een blauw?

Heel erg bedankt voor het vele werkHabibi schreef: 16 sep 2021, 23:46 Zo, ruimte voor nieuw bloed.
Het mee opzetten vond ik leuk.
Technisch best eea gedaan.
Maar voor mij is het klaar nu,
Dus nieuw bloed, geef jezelf vooral op!